Borowicz Sebastian (1978- ). Anna Pilch - nota biograficzna
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Co widzą obrazy? (Annie Pilch)
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Słowa jak tubki farby gotowe i obce. Anny Pilch lekcja etyki i humanizmu
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Widok i zbliżenie. O nieoczywistości powierzchni greckiej wazy
(1)
Borowska Dorota. We see what we know. The meaning of geomatry in the creation of the composition of Jan van Eyck's painting The Arnolfini portrait
(1)
Borowska Dorota. Widzimy to co wiemy. Znaczenie geometrii w tworzeniu kompozycji obrazu Jana van Eycka Małżeństwo Arnolfinich
(1)
Czabanowska-Wróbel Anna (1962- ). Poezja i istnienie. Zimorodek Adama Zagajewskiego i Gerarda Manleya Hopkinsa
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- )
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renaissance tomb monuments of the Pieniążek family Odrowąż coat of arms from Krużlowa and Skrzydlna
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renesansowe pomniki nagrobne rodziny Pieniążków herbu Odrowąż z Krużlowej i Skrzydlnej
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalithic creativuty of Zygmunt Wujek (1938-2018)
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalityczna twórczość Zygmunta Wujka (1938–2018)
(1)
Hobot Joanna (1969- )
(1)
Hobot Joanna (1969- ). Anna Pilch - nota biograficzna
(1)
Hobot Joanna (1969- ). Sympozjony i misteria. Tadeusza Różewicza rozmowy o sztuce
(1)
Janus-Sitarz Anna. Doświadczanie narracji a porządkowanie bliskiej rzeczywistości
(1)
Jasiński Mateusz. Analiza technologiczna obrazu Sąd Midasa ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie – porównanie z warsztatem Gerrita van Honthorsta i innych caravaggionistów utrechckich
(1)
Jasiński Mateusz. Technological analysis of The Midas Court from the collection of the Lublin Museum in Lublin - comparision with the workshop of Gerrit van Honthorst and other Utrecht Caravaggionists
(1)
Jaskóła Ewa. Gry z naturą w poezji Stanisława Ciesielczuka
(1)
Kania Agnieszka. Od dzieła malarskiego do (uczniowskiej) ekfrazy. Ogród Mehoffera i nie tylko Staffa
(1)
Karasiński Jakub. Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Karasiński Jakub. Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Kitowska-Łysiak Małgorzata (1953-2012)
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
(1)
Kowalikowa Jadwiga. Płaszczyzny integracji w szkolnej edukacji polonistycznej
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). My artistic workshop of the past and today
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). Mój warsztat pracy dawniej i dziś
(1)
Krynicki Ryszard (1943- ). Kopenhaga
(1)
Kwiatkowska-Ratajczak Maria. Stare obrazy i nowe fotografie a dydaktyczne ożywianie także kulturowego archiwum
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Around the workshop of the provincial city planner. The example of Adolf Juliusz Stapf from Tarnów Galicia
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Wokół warsztatu galicyjskiego urbanisty. Casus tarnowskiego architekta Adolfa Juliusza Stapfa
(1)
Maj Bronisław (1953- ). Ballada dziadowska o utopionym Marianku
(1)
Michułka Dorota. Point of divergence. Polskie historie alternatywne wobec społecznego imaginarium (w perspektywie rozważań nad edukacją polonistyczno-historyczną)
(1)
Myrdzik Barbara. O dwóch wierszach Wisławy Szymborskiej: Lustro i Mapa. Próba interpretacji
(1)
Mączyński Ryszard (1954- )
(1)
Novljaković Katarzyna. A double-sided painting by Lippo d'Andrea di Lippo from the Czartoryski Princes Collection as an example of the traditional quattrocento workshop
(1)
Novljaković Katarzyna. Dwustronnie malowany obraz Lippa d’Andrei di Lippo z kolekcji książąt Czartoryskich jako przykład tradycyjnego warsztatu quattrocenta
(1)
Nowalińska Małgorzata. The workshop of a medieval master. Mechanical techniques of the copying and transferring of drawings
(1)
Nowalińska Małgorzata. Warsztat średniowiecznego mistrza. Sposoby mechanicznego kopiowania rysunku
(1)
Owsiański Szymon Piotr. Straight out of the workshop of the designer and artist Yves Saint Laurent: creative space and font of inspiration
(1)
Owsiański Szymon Piotr. Z pracowni projektanta i artysty Yves’a Saint Laurenta. Przestrzeń twórcza i źródła inspiracji
(1)
Piątek Elżbieta. Papusza. Lektura twarzy poetki
(1)
Popiel Magdalena (1953- ). Ćwiczenia z ważności/powagi i śmieszności
(1)
Pręgowski Filip (1973- ). Pracownia jako przestrzeń ideologiczna. O dyskursie wokół przemian artystycznych w amerykańskiej sztuce lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych XX wieku w kontekście medium i warsztatu
(1)
Pręgowski Filip (1973- ). The studio as an ideological space. On the discourse concerning the changes in the American art of the 1970s. and 1980s within the context of the medium and the technique
(1)
Romanowski Andrzej (1951- ). Jak rozgraniczać pogranicza?
(1)
Rosiejka Karolina. Artist's studio as a metaphor of art. The case of Georgia O'Keeffe
(1)
Rosiejka Karolina. Studio artystki jako metafora dla sztuki. Przypadek Georgii O’Keeffe
(1)
Rudenko Oleg. Book thinking. Philosophy of Fedir Lukavyi's artistic legacy
(1)
Rudenko Oleg. Myśleć książką. Filozofia twórczości Fedora Łukawego
(1)
Rusek Marta. Anna Pilch - czas jakby wciąż teraźniejszy
(1)
Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Remarks on workshop of baroque sculptor in stone between cut-out unfinished and deepened polichromy
(1)
Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Uwagi na temat warsztatu barokowego rzeźbiarza w kamieniu. Między formą wyciętą nieukończoną a pogłębioną polichromią
(1)
Skorupa Ewa (1956- ). Literackie portrety fizjonomiczne
(1)
Stala Marian (1952- ). Co było światłem stało się kamieniem. O trzech wierszach z epoki podboju kosmosu
(1)
Stenka Szymon Jan (1991- ). Jerzy Hoppen's copperplate engravings and etchings in the context of his unpublished manuscript from 1941
(1)
Stenka Szymon Jan (1991- ). Miedzioryty i akwaforty Jerzego Hoppena w kontekście jego nieopublikowanego rękopisu z 1941 roku
(1)
Svorova Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations
(1)
Svorova Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych
(1)
Tomaszewska Grażyna (1954- ). Dziwne ogrody i pytania: Magdalena Bielska Torofowy ogród z mostem i tygrysem Józef Mehoffer Dziwny ogród
(1)
Viegas Wesolowska Catia Lamerton. Enamel on steel paintings in architecture from an historical persepective. Contextualising the early work of Stefan Knapp
(1)
Viegas Wesolowska Catia Lamerton. Malarstwo emalią na stali w architekturze z perspektywy historycznej w kontekście wczesnych prac Stefana Knappa
(1)
Waszak Przemysław (historia sztuki). Art historical reconstructions and literary vision of a Biedemeier style workshop of a painter Carl Spitzweg
(1)
Waszak Przemysław (historia sztuki). Kreślony słowami w wyobraźni świat sztuki w prozie Stanisława Lema
(1)
Waszak Przemysław (historia sztuki). Rekonstrukcje z zakresu historii sztuki a wizja literacka warsztatu biedermeierowskiego malarza Carla Spitzwega
(1)
Waszak Przemysław (historia sztuki). The world of art in the prose of Stanisław Lem. Pictured with words in one's imagination
(1)
Wawer Karolina. Agon poety i malarzy. Poetycka polemika na przykładzie Malarzy Holandii Adama Zagajewskiego - propozycje dydaktyczne
(1)
Wawer Karolina. Słowa jak tubki farby gotowe i obce. Anny Pilch lekcja etyki i humanizmu
(1)
Witkowski Michał (historia sztuki). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations
(1)
Witkowski Michał (historia sztuki). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych
(1)
Wolicka-Wolszleger Elżbieta (1937-2013)
(1)
Wsiołkowski Adam (1949- ). List
(1)
Włodarczyk Anna (1981- )
(1)
Włodarczyk Anna (1981- ). Anna Pilch - nota biograficzna
(1)
Włodarczyk Anna (1981- ). Artystyczne imaginaria Płonącej żyrafy: Dali - Grochowiak - Pinińska-Bereś
(1)
Włodarczyk Anna (1981- ). Detale z życia - sztuka detalu. Z Anną Pilch dialog nieukończony
(1)
Włodarczyk Anna (1981- ). Publikacje Prof. dr hab. Anny Pilch
(1)
Włodarczyk Anna (1981- ). Słowa jak tubki farby gotowe i obce. Anny Pilch lekcja etyki i humanizmu
(1)
Ziółkowska-Ganc Emilia. Realia pracy architektów-urzędników Królestwa Polskiego w okresie międzypowstaniowym
(1)
Ziółkowska-Ganc Emilia. Work realities of architects-officials in inter-uprising Kindgom of Poland
(1)
Zygier Elżbieta. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
(1)
Zygier Elżbieta. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
(1)
Żurek Sławomir J. (1967- ). Zagłada - sacrum - erotyzm. O powieści Święto trąbek Marty Masady
(1)