Borowicz Sebastian (1978- ). Anna Pilch - nota biograficzna
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Co widzą obrazy? (Annie Pilch)
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Słowa jak tubki farby gotowe i obce. Anny Pilch lekcja etyki i humanizmu
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Widok i zbliżenie. O nieoczywistości powierzchni greckiej wazy
(1)
Brukwicki Jerzy. Serigrafia a sprawa wolności
(1)
Bryl Mariusz (1959- )
(1)
Bryl Mariusz (1959- ). Wizerunek i tło w obrazie kultowym: znaczące relacje
(1)
Buźniak Paulina. Tkanina - klasyczne medium do nowoczesnych zadań
(1)
Chojnacka Barbara (1959- )
(1)
Chojnacka Barbara (1959- ). Wprowadzenie
(1)
Ciężki Krzysztof. Szkolnictwo poligraficzne drukarstwo offsetowe i fleksografia w Bydgoszczy
(1)
Czabanowska-Wróbel Anna (1962- ). Poezja i istnienie. Zimorodek Adama Zagajewskiego i Gerarda Manleya Hopkinsa
(1)
Czekalski Stanisław (1967- )
(1)
Czekalski Stanisław (1967- ). Powierzchnia obrazu - między antynomią a tautologią. Metodologiczny wymiar teorii Michaela Frieda
(1)
Dragońska Urszula. Warsztat Komputerowy w Pracowni Video Centrum Sztuki Studio w Warszawie a rozwój grafiki cyfrowej w Polsce w latach 90. XX wieku
(1)
Dybel Paweł (1951- ). Malarstwo jako po-tworzenie. Krzysztofa Gliszczyńskiego malarska metafizyka odpadu i resztki
(1)
Dybel Paweł (1951- ). Painting as post-creation: Krzysztof Gliszczyński's painting as a metaphysics of waste and residue
(1)
Folga-Januszewska Dorota (1956- ). Widzenia graficzne
(1)
Frodyma Teresa B. (1956- ). Alternatywne urządzenia drukujące w pracy grafików
(1)
Glinkowski Marek (1977- ). JA - TY. Stereotyp jako zjawisko matrycowe
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- )
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Fullness: point and line to plane
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Historia malarza z Borowego Młyna
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Introduction
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Komentarz autorski
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Note from the Author
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Perpetuum pictura
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Pełnia. Punkt i linia a płaszczyzna
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Story of a painter from Borowy Młyn
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Wstęp
(1)
Haake Michał (1974- ). Figura - tło - granica obrazu. Studium porównawcze obrazów przedstawiających martwego Chrystusa autorstwa Andrei Mantegni Annibalego Carracciego Paola Veronesego i Orazia Borgianiego
(1)
Hobot Joanna (1969- )
(1)
Hobot Joanna (1969- ). Anna Pilch - nota biograficzna
(1)
Hobot Joanna (1969- ). Sympozjony i misteria. Tadeusza Różewicza rozmowy o sztuce
(1)
Janus Magdalena. Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego
(1)
Janus-Sitarz Anna. Doświadczanie narracji a porządkowanie bliskiej rzeczywistości
(1)
Jaskóła Ewa. Gry z naturą w poezji Stanisława Ciesielczuka
(1)
Jaźwierski Jacek (1970- ). Powierzchnia przestrzeń i wyobraźnia w Leonardowskiej koncepcji obrazowania
(1)
Juszkiewicz Piotr (1959- ). Aktywne tło (ostatni plan?) w filmowych obrazach polskiej szkoły filmowej. Od Pokolenia (1954) do Nikt nie woła (1960) i Jak być kochaną (1962)
(1)
Kaczmarek Adrianna. Powierzchnia odcisku. Mikrohaptyka grafiki na przykładach prac polskich artystów współczesnych
(1)
Kania Agnieszka. Od dzieła malarskiego do (uczniowskiej) ekfrazy. Ogród Mehoffera i nie tylko Staffa
(1)
Kasperowicz Ryszard (1968- ). Powrót do Riegla. Między płaszczyzną formy a płaszczyzną znaczenia
(1)
Kiepuszewski Łukasz (1971- )
(1)
Kiepuszewski Łukasz (1971- ). Czas powierzchni. Giorgio Morandi
(1)
Kiepuszewski Łukasz (1971- ). Głębia powierzchni
(1)
Kowalikowa Jadwiga. Płaszczyzny integracji w szkolnej edukacji polonistycznej
(1)
Kownacka-Rogulska Dorota. Das Allomatische. O koncepcji przestrzeni żyjącej mistycznie w rozumieniu Hugona von Hofmannsthala
(1)
Krechowicz Dominika (1964- )
(1)
Krynicki Ryszard (1943- ). Kopenhaga
(1)
Kula Krzysztof. Engramy - pomiędzy dokumentacją a kreacją
(1)
Kwiatkowska Anita. Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego
(1)
Kwiatkowska-Ratajczak Maria. Stare obrazy i nowe fotografie a dydaktyczne ożywianie także kulturowego archiwum
(1)
Kwiatkowski Paweł (1981- ). Od idei do obrazowania. Łączenie technik w grafice artystycznej na przykładzie własnej twórczości
(1)
Maj Bronisław (1953- ). Ballada dziadowska o utopionym Marianku
(1)
Manicka Anna (1964- ). Serigrafia Jonasza Sterna
(1)
Markowska Anna (1962- ). Wyobraźnia akwatyczna. Rozkosz niepewność i groza rozpłynięcia się w tle
(1)
Michułka Dorota. Point of divergence. Polskie historie alternatywne wobec społecznego imaginarium (w perspektywie rozważań nad edukacją polonistyczno-historyczną)
(1)
Myrdzik Barbara. O dwóch wierszach Wisławy Szymborskiej: Lustro i Mapa. Próba interpretacji
(1)
Nowacka Natalia. Pomiędzy tytanami. Wojciech Krzywobłocki Marcin Surzycki Stefan Kaczmarek
(1)
Olszewski Krzysztof (1970- ). Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego
(1)
Paszkowski Cezary (1948- ). Od akwaforty do druku cyfrowego
(1)
Pawlikowska Aleksandra (1988- ). Pomiędzy szarością i czernią gestem i fotografią - bogactwo możliwości techniki offsetu
(1)
Pawłowski Mirosław (1957- ). Koegzystencja - przyszłość grafiki
(1)
Pisarek Krzysztof (1955- ). Od płaszczyzny do reliefu. Techniczne i artystyczne aspekty sitodruku wielowarstwowego i reliefowego
(1)
Piątek Elżbieta. Papusza. Lektura twarzy poetki
(1)
Popiel Magdalena (1953- ). Ćwiczenia z ważności/powagi i śmieszności
(1)
Poprzęcka Maria (1942- ). Napięcia powierzchniowe
(1)
Rejniak-Majewska Agnieszka (1977- ). Remediacje i uwarstwienia. Obraz mise-en-abime w cyklach Rebekki H. Quaytman
(1)
Romanowski Andrzej (1951- ). Jak rozgraniczać pogranicza?
(1)
Rozmarynowski Łukasz. Energia malarstwa. Powierzchnia obrazów Stefana Gierowskiego i Wojciecha Fangora w kontekście śladu naukowej reprezentacji
(1)
Rusek Marta. Anna Pilch - czas jakby wciąż teraźniejszy
(1)
Skorupa Ewa (1956- ). Literackie portrety fizjonomiczne
(1)
Smolińska Marta (1975- ). A fractured image? Remarks on Krzysztof Gliszczyński's The last seven words of Christ on the cross
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Bathing in red and breathing white
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Inkrustowane w cielesności. Sploty widzenia i ruchu w najnowszych pracach Krzysztofa Gliszczyńskiego
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Inlaid in the body: the fusion of vision and motion in Krzysztof Gliszczyński's most recent works
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Obraz rozbity? Uwagi o Siedmiu ostatnich słowach Chrystusa na krzyżu Krzysztofa Gliszczyńskiego
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Synergic circulation of matter: Krzysztof Gliszczyński's work as a sensual happening
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Synergiczna cyrkulacja materii. Twórczość Krzysztofa Gliszczyńskiego jako zmysłowe wydarzanie się
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Zanurzanie się w czerwieni i oddychanie bielą
(1)
Stala Marian (1952- ). Co było światłem stało się kamieniem. O trzech wierszach z epoki podboju kosmosu
(1)
Surzycki Marcin (1963- ). Eksperyment z matrycą i podłożem
(1)
Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński
(1)
Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński. Autoportret a retour
(1)
Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński: self-portrait a retour
(1)
Taranczewski Paweł (1940- )
(1)
Tomaszewska Grażyna (1954- ). Dziwne ogrody i pytania: Magdalena Bielska Torofowy ogród z mostem i tygrysem Józef Mehoffer Dziwny ogród
(1)
Wachowiak Mirosław. O estetyce matowej i półmatowej powierzchni malarskich przedstawień od impresjonistów do Davida Lyncha
(1)
Walenciejczyk Monika. Pracownia Serigrafii Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
(1)