Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Muzeum Narodowego
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Magazyn
(4)
Dział
(1)
Autor
Banaszkiewicz Grzegorz (1951- ). Czym jest GRAFIKA? W poszukiwaniu współczesnej definicji
(1)
Bednarczyk Andrzej (1960- ). Pytanie o tożsamość dzieła graficznego
(1)
Bernaś Judyta (1978- ). Wariantywność w obrazowaniu cyklu JEDNIA - kilka refleksji od autora
(1)
Bobiński Witold (1959- ). Uwolnić przyjemność! Dlaczego nie uczymy literatury tak jak sami czytamy książki?
(1)
Borowicz Sebastian (1978- )
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Anna Pilch - nota biograficzna
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Co widzą obrazy? (Annie Pilch)
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Słowa jak tubki farby gotowe i obce. Anny Pilch lekcja etyki i humanizmu
(1)
Borowicz Sebastian (1978- ). Widok i zbliżenie. O nieoczywistości powierzchni greckiej wazy
(1)
Brukwicki Jerzy. Serigrafia a sprawa wolności
(1)
Bryl Mariusz (1959- )
(1)
Bryl Mariusz (1959- ). Wizerunek i tło w obrazie kultowym: znaczące relacje
(1)
Buźniak Paulina. Tkanina - klasyczne medium do nowoczesnych zadań
(1)
Chojnacka Barbara (1959- )
(1)
Chojnacka Barbara (1959- ). Wprowadzenie
(1)
Ciężki Krzysztof. Szkolnictwo poligraficzne drukarstwo offsetowe i fleksografia w Bydgoszczy
(1)
Czabanowska-Wróbel Anna (1962- ). Poezja i istnienie. Zimorodek Adama Zagajewskiego i Gerarda Manleya Hopkinsa
(1)
Czekalski Stanisław (1967- )
(1)
Czekalski Stanisław (1967- ). Powierzchnia obrazu - między antynomią a tautologią. Metodologiczny wymiar teorii Michaela Frieda
(1)
Dragońska Urszula. Warsztat Komputerowy w Pracowni Video Centrum Sztuki Studio w Warszawie a rozwój grafiki cyfrowej w Polsce w latach 90. XX wieku
(1)
Dybel Paweł (1951- ). Malarstwo jako po-tworzenie. Krzysztofa Gliszczyńskiego malarska metafizyka odpadu i resztki
(1)
Dybel Paweł (1951- ). Painting as post-creation: Krzysztof Gliszczyński's painting as a metaphysics of waste and residue
(1)
Folga-Januszewska Dorota (1956- ). Widzenia graficzne
(1)
Frodyma Teresa B. (1956- ). Alternatywne urządzenia drukujące w pracy grafików
(1)
Glinkowski Marek (1977- ). JA - TY. Stereotyp jako zjawisko matrycowe
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- )
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Fullness: point and line to plane
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Historia malarza z Borowego Młyna
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Introduction
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Komentarz autorski
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Note from the Author
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Perpetuum pictura
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Pełnia. Punkt i linia a płaszczyzna
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Story of a painter from Borowy Młyn
(1)
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Wstęp
(1)
Haake Michał (1974- ). Figura - tło - granica obrazu. Studium porównawcze obrazów przedstawiających martwego Chrystusa autorstwa Andrei Mantegni Annibalego Carracciego Paola Veronesego i Orazia Borgianiego
(1)
Hobot Joanna (1969- )
(1)
Hobot Joanna (1969- ). Anna Pilch - nota biograficzna
(1)
Hobot Joanna (1969- ). Sympozjony i misteria. Tadeusza Różewicza rozmowy o sztuce
(1)
Janus Magdalena. Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego
(1)
Janus-Sitarz Anna. Doświadczanie narracji a porządkowanie bliskiej rzeczywistości
(1)
Jaskóła Ewa. Gry z naturą w poezji Stanisława Ciesielczuka
(1)
Jaźwierski Jacek (1970- ). Powierzchnia przestrzeń i wyobraźnia w Leonardowskiej koncepcji obrazowania
(1)
Jopek Katarzyna
(1)
Juszkiewicz Piotr (1959- ). Aktywne tło (ostatni plan?) w filmowych obrazach polskiej szkoły filmowej. Od Pokolenia (1954) do Nikt nie woła (1960) i Jak być kochaną (1962)
(1)
Kaczmarek Adrianna. Powierzchnia odcisku. Mikrohaptyka grafiki na przykładach prac polskich artystów współczesnych
(1)
Kania Agnieszka. Od dzieła malarskiego do (uczniowskiej) ekfrazy. Ogród Mehoffera i nie tylko Staffa
(1)
Kasperowicz Ryszard (1968- ). Powrót do Riegla. Między płaszczyzną formy a płaszczyzną znaczenia
(1)
Kiepuszewski Łukasz (1971- )
(1)
Kiepuszewski Łukasz (1971- ). Czas powierzchni. Giorgio Morandi
(1)
Kiepuszewski Łukasz (1971- ). Głębia powierzchni
(1)
Koriat Karolina
(1)
Kowalikowa Jadwiga. Płaszczyzny integracji w szkolnej edukacji polonistycznej
(1)
Kownacka-Rogulska Dorota. Das Allomatische. O koncepcji przestrzeni żyjącej mistycznie w rozumieniu Hugona von Hofmannsthala
(1)
Krechowicz Dominika (1964- )
(1)
Krynicki Ryszard (1943- ). Kopenhaga
(1)
Kula Krzysztof. Engramy - pomiędzy dokumentacją a kreacją
(1)
Kwiatkowska Anita. Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego
(1)
Kwiatkowska-Ratajczak Maria. Stare obrazy i nowe fotografie a dydaktyczne ożywianie także kulturowego archiwum
(1)
Kwiatkowski Paweł (1981- ). Od idei do obrazowania. Łączenie technik w grafice artystycznej na przykładzie własnej twórczości
(1)
Maj Bronisław (1953- ). Ballada dziadowska o utopionym Marianku
(1)
Manicka Anna (1964- ). Serigrafia Jonasza Sterna
(1)
Markowska Anna (1962- ). Wyobraźnia akwatyczna. Rozkosz niepewność i groza rozpłynięcia się w tle
(1)
Michułka Dorota. Point of divergence. Polskie historie alternatywne wobec społecznego imaginarium (w perspektywie rozważań nad edukacją polonistyczno-historyczną)
(1)
Mojsak Łukasz
(1)
Myrdzik Barbara. O dwóch wierszach Wisławy Szymborskiej: Lustro i Mapa. Próba interpretacji
(1)
Nowacka Natalia. Pomiędzy tytanami. Wojciech Krzywobłocki Marcin Surzycki Stefan Kaczmarek
(1)
Olszewski Krzysztof (1970- ). Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego
(1)
Paszkowski Cezary (1948- ). Od akwaforty do druku cyfrowego
(1)
Pawlikowska Aleksandra (1988- ). Pomiędzy szarością i czernią gestem i fotografią - bogactwo możliwości techniki offsetu
(1)
Pawłowski Mirosław (1957- ). Koegzystencja - przyszłość grafiki
(1)
Pisarek Krzysztof (1955- ). Od płaszczyzny do reliefu. Techniczne i artystyczne aspekty sitodruku wielowarstwowego i reliefowego
(1)
Piątek Elżbieta. Papusza. Lektura twarzy poetki
(1)
Pokornowski Maciej
(1)
Popiel Magdalena (1953- ). Ćwiczenia z ważności/powagi i śmieszności
(1)
Poprzęcka Maria (1942- ). Napięcia powierzchniowe
(1)
Rejniak-Majewska Agnieszka (1977- ). Remediacje i uwarstwienia. Obraz mise-en-abime w cyklach Rebekki H. Quaytman
(1)
Romanowski Andrzej (1951- ). Jak rozgraniczać pogranicza?
(1)
Rozmarynowski Łukasz. Energia malarstwa. Powierzchnia obrazów Stefana Gierowskiego i Wojciecha Fangora w kontekście śladu naukowej reprezentacji
(1)
Rusek Marta
(1)
Rusek Marta. Anna Pilch - czas jakby wciąż teraźniejszy
(1)
Skorupa Ewa (1956- ). Literackie portrety fizjonomiczne
(1)
Smolińska Marta (1975- ). A fractured image? Remarks on Krzysztof Gliszczyński's The last seven words of Christ on the cross
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Bathing in red and breathing white
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Inkrustowane w cielesności. Sploty widzenia i ruchu w najnowszych pracach Krzysztofa Gliszczyńskiego
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Inlaid in the body: the fusion of vision and motion in Krzysztof Gliszczyński's most recent works
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Obraz rozbity? Uwagi o Siedmiu ostatnich słowach Chrystusa na krzyżu Krzysztofa Gliszczyńskiego
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Synergic circulation of matter: Krzysztof Gliszczyński's work as a sensual happening
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Synergiczna cyrkulacja materii. Twórczość Krzysztofa Gliszczyńskiego jako zmysłowe wydarzanie się
(1)
Smolińska Marta (1975- ). Zanurzanie się w czerwieni i oddychanie bielą
(1)
Stala Marian (1952- ). Co było światłem stało się kamieniem. O trzech wierszach z epoki podboju kosmosu
(1)
Surzycki Marcin (1963- ). Eksperyment z matrycą i podłożem
(1)
Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński
(1)
Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński. Autoportret a retour
(1)
Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński: self-portrait a retour
(1)
Taranczewski Paweł (1940- )
(1)
Tomaszewska Grażyna (1954- ). Dziwne ogrody i pytania: Magdalena Bielska Torofowy ogród z mostem i tygrysem Józef Mehoffer Dziwny ogród
(1)
Turski Marcin
(1)
Wachowiak Mirosław. O estetyce matowej i półmatowej powierzchni malarskich przedstawień od impresjonistów do Davida Lyncha
(1)
Walenciejczyk Monika. Pracownia Serigrafii Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Malarstwo
(2)
Sztuka
(2)
Druk płaski
(1)
Gliszczyński, Krzysztof (1962- )
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika polska
(1)
Instalacja (szt.plast.)
(1)
Kształcenie
(1)
Literatura
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Pilch, Anna (1952-2021)
(1)
Rysunek polski
(1)
Teoria obrazu
(1)
Wideo-art
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Księgi pamiątkowe
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
O płaszczyźnie obrazu / Paweł Taranczewski. - Wrocław ; Kraków [etc.] : Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1992. - 230 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Indeks R0: BMNK
Summ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: II 10662 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia z Teorii i Historii Badań nad Sztuką ; [t. 3])
Autor
Bryl Mariusz (1959- ). Czekalski Stanisław (1967- ). Kiepuszewski Łukasz (1971- ). Bryl Mariusz (1959- ). Wizerunek i tło w obrazie kultowym: znaczące relacje Czekalski Stanisław (1967- ). Powierzchnia obrazu - między antynomią a tautologią. Metodologiczny wymiar teorii Michaela Frieda Haake Michał (1974- ). Figura - tło - granica obrazu. Studium porównawcze obrazów przedstawiających martwego Chrystusa autorstwa Andrei Mantegni, Annibalego Carracciego, Paola Veronesego i Orazia Borgianiego Jaźwierski Jacek (1970- ). Powierzchnia, przestrzeń i wyobraźnia w Leonardowskiej koncepcji obrazowania Juszkiewicz Piotr (1959- ). Aktywne tło (ostatni plan?) w filmowych obrazach polskiej szkoły filmowej. Od Pokolenia (1954) do Nikt nie woła (1960) i Jak być kochaną (1962) Kaczmarek Adrianna. Powierzchnia odcisku. Mikrohaptyka grafiki na przykładach prac polskich artystów współczesnych Kasperowicz Ryszard (1968- ). Powrót do Riegla. Między płaszczyzną formy a płaszczyzną znaczenia Kiepuszewski Łukasz (1971- ). Czas powierzchni. Giorgio Morandi Kiepuszewski Łukasz (1971- ). "Głębia" powierzchni Kownacka-Rogulska Dorota. Das Allomatische. O koncepcji przestrzeni żyjącej mistycznie w rozumieniu Hugona von Hofmannsthala Markowska Anna (1962- ). Wyobraźnia akwatyczna. Rozkosz, niepewność i groza rozpłynięcia się w tle Poprzęcka Maria (1942- ). Napięcia powierzchniowe Rejniak-Majewska Agnieszka (1977- ). Remediacje i uwarstwienia. Obraz mise-en-abîme w cyklach Rebekki H. Quaytman Rozmarynowski Łukasz. Energia malarstwa. Powierzchnia obrazów Stefana Gierowskiego i Wojciecha Fangora w kontekście śladu naukowej reprezentacji Świtek Gabriela (1969- ). Przed powierzchnią ściany Wachowiak Mirosław. O estetyce matowej i półmatowej powierzchni malarskich przedstawień od impresjonistów do Davida Lyncha Wąs Cezary. Antymetafizyczne konotacje terminu "powierzchnia obrazu"
Indeks R0: BMNK
Zaw. materiały Seminarium Metodologicznego Historii Sztuki im. Edwarda Aleksandra Raczyńskiego, Pałac w Rogalinie, 21-23 października 2021 r.
Stanowi t. 3 cyklu seminariów rogalińskich, t. 1 pt.: Obrazy mocne - obrazy słabe, Poznań, 2018, t. 2 pt.: Obraz jako obiekt teoretyczny : studia z teorii i historii badań nad sztuką. Poznań, 2020.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: II 36031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Narracje w Edukacji / red. nauk. serii Joanna Hobot-Marcinek, Marta Rusek, Anna Włodarczyk)
Autor
Włodarczyk Anna (1981- ). Borowicz Sebastian (1978- ). Wawer Karolina. Hobot Joanna (1969- ). Rusek Marta. Bobiński Witold (1959- ). Uwolnić przyjemność! Dlaczego nie uczymy literatury tak, jak sami czytamy książki? Borowicz Sebastian (1978- ). Anna Pilch - nota biograficzna Borowicz Sebastian (1978- ). Co widzą obrazy? (Annie Pilch) Borowicz Sebastian (1978- ). "Słowa jak tubki farby, gotowe i obce". Anny Pilch lekcja etyki i humanizmu Borowicz Sebastian (1978- ). Widok i zbliżenie. O nieoczywistości powierzchni greckiej wazy Czabanowska-Wróbel Anna (1962- ). Poezja i istnienie. "Zimorodek" Adama Zagajewskiego i Gerarda Manleya Hopkinsa Hobot Joanna (1969- ). Anna Pilch - nota biograficzna Hobot Joanna (1969- ). Sympozjony i misteria. Tadeusza Różewicza rozmowy o sztuce Janus-Sitarz Anna. Doświadczanie narracji a porządkowanie bliskiej rzeczywistości Jaskóła Ewa. Gry z naturą w poezji Stanisława Ciesielczuka Kania Agnieszka. Od dzieła malarskiego do (uczniowskiej) ekfrazy. Ogród Mehoffera i nie tylko Staffa Kowalikowa Jadwiga. Płaszczyzny integracji w szkolnej edukacji polonistycznej Krynicki Ryszard (1943- ). Kopenhaga Kwiatkowska-Ratajczak Maria. Stare obrazy i nowe fotografie a dydaktyczne ożywianie także kulturowego archiwum Maj Bronisław (1953- ). Ballada dziadowska o utopionym Marianku Michułka Dorota. "Point of divergence". Polskie historie alternatywne wobec społecznego imaginarium (w perspektywie rozważań nad edukacją polonistyczno-historyczną) Myrdzik Barbara. O dwóch wierszach Wisławy Szymborskiej: "Lustro" i "Mapa". Próba interpretacji Piątek Elżbieta. Papusza. Lektura twarzy poetki Popiel Magdalena (1953- ). Ćwiczenia z ważności/powagi i śmieszności Romanowski Andrzej (1951- ). Jak rozgraniczać pogranicza? Rusek Marta. Anna Pilch - czas jakby wciąż teraźniejszy Skorupa Ewa (1956- ). Literackie portrety fizjonomiczne Stala Marian (1952- ). "Co było światłem, stało się kamieniem". O trzech wierszach z epoki podboju kosmosu Tomaszewska Grażyna (1954- ). Dziwne ogrody i pytania: Magdalena Bielska, "Torofowy ogród z mostem i tygrysem", Józef Mehoffer, "Dziwny ogród" Wawer Karolina. Agon poety i malarzy. Poetycka polemika na przykładzie "Malarzy Holandii" Adama Zagajewskiego - propozycje dydaktyczne Wawer Karolina. "Słowa jak tubki farby, gotowe i obce". Anny Pilch lekcja etyki i humanizmu Włodarczyk Anna (1981- ). Anna Pilch - nota biograficzna Włodarczyk Anna (1981- ). Artystyczne imaginaria "Płonącej żyrafy": Dalí - Grochowiak - Pinińska-Bereś Włodarczyk Anna (1981- ). Detale z życia - sztuka detalu. Z Anną Pilch dialog nieukończony Włodarczyk Anna (1981- ). Publikacje Prof. dr hab. Anny Pilch Włodarczyk Anna (1981- ). "Słowa jak tubki farby, gotowe i obce". Anny Pilch lekcja etyki i humanizmu Wsiołkowski Adam (1949- ). List Żurek Sławomir J. (1967- ). Zagłada - sacrum - erotyzm. O powieści "Święto trąbek" Marty Masady
Indeks R0: BMNK
Bibliogr. prac A. Pilch s. 37-44. Bibliogr. przy art. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział
Zapytaj bibliotekarza o dostępność egzemplarzy do wypożyczenia: Pawilon Józefa Czapskiego sygn. II 35585 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Jopek Katarzyna. Koriat Karolina. Krechowicz Dominika (1964- ). Mojsak Łukasz. Pokornowski Maciej. Turski Marcin. Dybel Paweł (1951- ). Malarstwo jako po-tworzenie. Krzysztofa Gliszczyńskiego malarska metafizyka odpadu i resztki Dybel Paweł (1951- ). Painting as post-creation: Krzysztof Gliszczyński's painting as a metaphysics of waste and residue Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Fullness: point and line to plane Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Historia malarza z Borowego Młyna Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Introduction Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Komentarz autorski Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Note from the Author Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Pełnia. Punkt i linia a płaszczyzna Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Perpetuum pictura Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Story of a painter from Borowy Młyn Gliszczyński Krzysztof (1962- ). Wstęp Smolińska Marta (1975- ). A fractured image? Remarks on Krzysztof Gliszczyński's The last seven words of Christ on the cross Smolińska Marta (1975- ). Bathing in red and breathing white Smolińska Marta (1975- ). Inkrustowane w cielesności. Sploty widzenia i ruchu w najnowszych pracach Krzysztofa Gliszczyńskiego Smolińska Marta (1975- ). Inlaid in the body: the fusion of vision and motion in Krzysztof Gliszczyński's most recent works Smolińska Marta (1975- ). Obraz rozbity? Uwagi o Siedmiu ostatnich słowach Chrystusa na krzyżu Krzysztofa Gliszczyńskiego Smolińska Marta (1975- ). Synergic circulation of matter: Krzysztof Gliszczyński's work as a sensual happening Smolińska Marta (1975- ). Synergiczna cyrkulacja materii. Twórczość Krzysztofa Gliszczyńskiego jako zmysłowe wydarzanie się Smolińska Marta (1975- ). Zanurzanie się w czerwieni i oddychanie bielą Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński. Autoportret à retour/ Szulakowska Urszula (1950- ). Krzysztof Gliszczyński: self-portrait à retour/ Ziętkiewicz Iwona. Calendar Ziętkiewicz Iwona. Kalendarium
Indeks R0: BMNK
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: III 26691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Chojnacka Barbara (1959- ). Woźniak Michał (1952- ). Banaszkiewicz Grzegorz (1951- ). Czym jest GRAFIKA? W poszukiwaniu współczesnej definicji Bednarczyk Andrzej (1960- ). Pytanie o tożsamość dzieła graficznego Bernaś Judyta (1978- ). Wariantywność w obrazowaniu cyklu JEDNIA - kilka refleksji od autora Brukwicki Jerzy. Serigrafia a sprawa wolności Buźniak Paulina. Tkanina - klasyczne medium do nowoczesnych zadań Chojnacka Barbara (1959- ). Wprowadzenie Ciężki Krzysztof. Szkolnictwo poligraficzne, drukarstwo offsetowe i fleksografia w Bydgoszczy Ćwiek Sławomir (1954- ). Szablon pośredni w serigrafii - niekonwencjonalne metody druku Dragońska Urszula. Warsztat Komputerowy w Pracowni Video Centrum Sztuki Studio w Warszawie a rozwój grafiki cyfrowej w Polsce w latach 90. XX wieku Folga-Januszewska Dorota (1956- ). Widzenia graficzne Frodyma Teresa B. (1956- ). Alternatywne urządzenia drukujące w pracy grafików Glinkowski Marek (1977- ). JA - TY. Stereotyp jako zjawisko matrycowe Janus Magdalena. Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego Kula Krzysztof. Engramy - pomiędzy dokumentacją a kreacją Kwiatkowska Anita. Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego Kwiatkowski Paweł (1981- ). Od idei do obrazowania. Łączenie technik w grafice artystycznej na przykładzie własnej twórczości Łakoma Agnieszka. Od serigrafii do druku soczewkowego - ruch i przestrzeń w obrazie graficznym Manicka Anna (1964- ). Serigrafia Jonasza Sterna Nowacka Natalia. Pomiędzy tytanami. Wojciech Krzywobłocki, Marcin Surzycki, Stefan Kaczmarek Olszewski Krzysztof (1970- ). Jedność w wielości - w labiryncie interdyscyplinarnych działań. Od grafiki warsztatowej do obrazowania intermedialnego Paszkowski Cezary (1948- ). Od akwaforty do druku cyfrowego Pawlikowska Aleksandra (1988- ). Pomiędzy szarością i czernią, gestem i fotografią - bogactwo możliwości techniki offsetu Pawłowski Mirosław (1957- ). Koegzystencja - przyszłość grafiki Pisarek Krzysztof (1955- ). Od płaszczyzny do reliefu. Techniczne i artystyczne aspekty sitodruku wielowarstwowego i reliefowego Surzycki Marcin (1963- ). Eksperyment z matrycą i podłożem Walenciejczyk Monika. Pracownia Serigrafii Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku Wanyura-Kurosad Monika. Fragmentaryzacja świata / Krawędzie wrażliwości. Grafika i instalacja Woźniak Michał (1952- ). Wstęp
Indeks R0: BMNK
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Zapytaj bibliotekarza: III 24928 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej