Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Muzeum Narodowego
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Magazyn
(3)
Autor
Adamski Jakub (1985- ). O podobieństwie chórów gotyckich kościołów farnych w Stargardzie i Nysie. Przyczynek do badań nad interregionalnym transferem form w architekturze Europy Środkowej przełomu XIV i XV wieku
(1)
Aikema Bernard (1949- ). Giorgione’s Vecchia: The Northern connection
(1)
Badach Artur (1969- ). Późnorenesansowa plakieta ze sceną sądu nad św. Szczepanem na tle ikonografii męczennika
(1)
Barański Marek (1943- ). Architectural monument researcher and his workshop
(1)
Barański Marek (1943- ). Badacz zabytków architektury i jego warsztat
(1)
Bastek Grażyna (historia sztuki). Caravaggio i iluzja realizmu
(1)
Borchert Till-Holger (1967- ). Pictor Hubertus eeyck maior quo nemo repertus – neue Gedanken zu einem alten Problem
(1)
Borowska Dorota. We see what we know. The meaning of geomatry in the creation of the composition of Jan van Eyck's painting The Arnolfini portrait
(1)
Borowska Dorota. Widzimy to co wiemy. Znaczenie geometrii w tworzeniu kompozycji obrazu Jana van Eycka Małżeństwo Arnolfinich
(1)
Borowski Andrzej (1945- ). Książka o dworzaninie Baltazara Castiglionego po niderlandzku i po polsku
(1)
Borusowski Piotr (1980- )
(1)
Borusowski Piotr (1980- ). Nowe spojrzenie na rysunkowe euvre Jana Miense Molenaera
(1)
Brink Peter van den (1956- ). A tale of two drawings: Albrecht Durer and Gossart’s lost Middelburg Altarpiece
(1)
Cegielski Tadeusz (1948- ). Cenniejsze niż Sokół maltański - zabytki historycy sztuki i muzealnicy w powieści i filmie kryminalnym PRL
(1)
Chapuis Julien. An almost-impossible acquisition: Michel Erhart’s Virgin and Child at the Bode Museum
(1)
Cieślińska Nawojka. Wystawa której nie było
(1)
Czapelski Marek. Nowoczesne budownictwo Holandii w oczach polskiego środowiska architektonicznego dwudziestolecia międzywojennego
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- )
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Dumas Charles (1949- ). 18th-century Dutch drawings in the 17th-century manner: examples by Paulus Constantijn la Fargue
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renaissance tomb monuments of the Pieniążek family Odrowąż coat of arms from Krużlowa and Skrzydlna
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renesansowe pomniki nagrobne rodziny Pieniążków herbu Odrowąż z Krużlowej i Skrzydlnej
(1)
Friedrich Jacek (1965- ). Van Eyck Vermeer i inni. Późnośredniowieczne i nowożytne inspiracje w twórczości ilustratorskiej Wiesława Majchrzaka
(1)
Giltaij Jeroen (1947- ). The painting by Rembrandt and Studio portrait of Marten Soolmans of 1634 in the National Museum in Warsaw reconsidered
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalithic creativuty of Zygmunt Wujek (1938-2018)
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalityczna twórczość Zygmunta Wujka (1938–2018)
(1)
Guze Justyna. Beccafumi czy nie Beccafumi? - rysunek w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie
(1)
Gyalókay Zoltan. Kilka uwag o transgranicznej działalności malarza Jakuba z Sącza
(1)
Herman-Templewicz Zofia. Obraz Maria Służebnica w Świątyni z Galerii Sztuki Średniowiecznej Muzeum Narodowego w Warszawie - dewocja obrazowa a tajemnica Wcielenia
(1)
Horzela Dobrosława (1976- ). Nieznane dzieła z kręgu Jacoba Beinharta? - glosa do badań nad śląską rzeźbą drewnianą w początku XVI wieku
(1)
Janiszewska Aleksandra (1983- ). Il Contento Adriaena van Stalbemta ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie
(1)
Jasiński Mateusz. Analiza technologiczna obrazu Sąd Midasa ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie – porównanie z warsztatem Gerrita van Honthorsta i innych caravaggionistów utrechckich
(1)
Jasiński Mateusz. Technological analysis of The Midas Court from the collection of the Lublin Museum in Lublin - comparision with the workshop of Gerrit van Honthorst and other Utrecht Caravaggionists
(1)
Jurkowlaniec Grażyna. Ptaki reformatorów
(1)
Juszczak Dorota. Obrazy Norblina dla Stanisława Augusta w świetle źródeł
(1)
Kacprzak Dariusz (1971- ). Spełnione marzenie Heinricha Dohrna – kolekcja antyczna dla Muzeum Miejskiego w Szczecinie - współczesne wyzwania badawcze
(1)
Kaminska Barbara A. But for the Voice the Likeness is Alive: portraits of Erasmus of Rotterdam and their reception among Renaissance humanists
(1)
Karasiński Jakub. Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Karasiński Jakub. Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Kasperowicz Ryszard (1968- ). Rembrandt Juliusa Langbehna – fantazmat postaci
(1)
Kilian Michieletti Joanna (1965- ). Ukarana lekkomyślność - Gra w karty Caravaggia
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). My artistic workshop of the past and today
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). Mój warsztat pracy dawniej i dziś
(1)
Kozak Anna. Stosunek nazareńczyków do dawnych mistrzów
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Around the workshop of the provincial city planner. The example of Adolf Juliusz Stapf from Tarnów Galicia
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Wokół warsztatu galicyjskiego urbanisty. Casus tarnowskiego architekta Adolfa Juliusza Stapfa
(1)
Lejman Beata (1964- ). Tim’s Vermeer – kilka śmiałych słów o filmie malarzu oraz polityce nauce i sztuce
(1)
Lipińska Aleksandra (1973- ). Między kontestacją a nowym początkiem – ołtarz niderlandzki około 1530–1600
(1)
Majewski Paweł (1978- ). Blizna po Antinousie
(1)
Mieleszkiewicz Stefan. Biurko księdza Antoniego Kanteckiego – pamiątka „wojny kulturalnej” i przykład poznańskiego meblarstwa doby historyzmu
(1)
Mrozowski Przemysław (1958- ). Tablica fundacyjna zamku w Szamotułach i pierwsze ślady „renesansu” w Wielkopolsce
(1)
Mączyński Ryszard (1954- )
(1)
Novljaković Katarzyna. A double-sided painting by Lippo d'Andrea di Lippo from the Czartoryski Princes Collection as an example of the traditional quattrocento workshop
(1)
Novljaković Katarzyna. Dwustronnie malowany obraz Lippa d’Andrei di Lippo z kolekcji książąt Czartoryskich jako przykład tradycyjnego warsztatu quattrocenta
(1)
Nowak Magdalena Anna (1985- ). Andachtsbilder a potęga empatii - sztuka dewocyjna XV wieku w północnej Europie i współczesne do niej nawiązania
(1)
Nowalińska Małgorzata. The workshop of a medieval master. Mechanical techniques of the copying and transferring of drawings
(1)
Nowalińska Małgorzata. Warsztat średniowiecznego mistrza. Sposoby mechanicznego kopiowania rysunku
(1)
Oczko Piotr (1973- ). Frisia non cantat? - o dawnej sztuce i kulturze Fryzji niderlandzkiej
(1)
Omilanowska-Kiljańczyk Małgorzata (1960- ). Łańcuckie drzwi z dekoracjami Franciszka Smuglewicza
(1)
Ostrowski Jan K. (1947- ). „Wniebowzięcie Matki Boskiej na wozie tryumfalnym” - przyczynek do ikonografii maryjnej i dziejów historii sztuki
(1)
Oszczanowski Piotr (1965- ). Mistrz Ambony Bolkowskiej domniemany uczeń Gerharda Hendrika z Amsterdamu - przyczynek do historii rzeźby manierystycznej na Śląsku
(1)
Owsiański Szymon Piotr. Straight out of the workshop of the designer and artist Yves Saint Laurent: creative space and font of inspiration
(1)
Owsiański Szymon Piotr. Z pracowni projektanta i artysty Yves’a Saint Laurenta. Przestrzeń twórcza i źródła inspiracji
(1)
Patała Agnieszka (1986-). „Stary śląski mistrz w nowym blasku” – manipulacje i konteksty konserwacji Poliptyku Zwiastowania z Jednorożcem w latach trzydziestych XX wieku
(1)
Pieńkos Andrzej (1962- ). Malarze w poszukiwaniu pracy? - nadal nierozpoznane narodziny profesji muzealnika
(1)
Pokorny Erwin (1959- ). Vnnd ain Trumytarj sol das ziehen - zur Bedeutung der ungewohnlichen Zugtiere im Triumphzug Kaiser Maximilians I
(1)
Pomian Krzysztof (1934- ). Museums’ art exhibitions between aesthetics and history
(1)
Poprzęcka Maria (1942- ). „…Podobała się nam jako przedmiot…”
(1)
Pręgowski Filip (1973- ). Pracownia jako przestrzeń ideologiczna. O dyskursie wokół przemian artystycznych w amerykańskiej sztuce lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych XX wieku w kontekście medium i warsztatu
(1)
Pręgowski Filip (1973- ). The studio as an ideological space. On the discourse concerning the changes in the American art of the 1970s. and 1980s within the context of the medium and the technique
(1)
Ptaszyński Maciej (1978- ). Ptaki reformatorów
(1)
Płonka-Bałus Katarzyna. Surge … et transfer me ultra flumen…” - Święty Julian w Godzinkach 3025 I z Biblioteki Książąt Czartoryskich w Krakowie
(1)
Płuciniczak Marek. Między imitacją a interpretacją - rysunkowe i malarskie powtórzenia miedziorytu Adam i Ewa Albrechta Durera
(1)
Rosales Rodriguez Agnieszka (1974- )
(1)
Rosales Rodriguez Agnieszka (1974- ). Miłość śmierć sztuka – modernistyczny Narcyz Ludwiga von Hofmanna
(1)
Rosiejka Karolina. Artist's studio as a metaphor of art. The case of Georgia O'Keeffe
(1)
Rosiejka Karolina. Studio artystki jako metafora dla sztuki. Przypadek Georgii O’Keeffe
(1)
Rudenko Oleg. Book thinking. Philosophy of Fedir Lukavyi's artistic legacy
(1)
Rudenko Oleg. Myśleć książką. Filozofia twórczości Fedora Łukawego
(1)
Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Remarks on workshop of baroque sculptor in stone between cut-out unfinished and deepened polichromy
(1)
Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Uwagi na temat warsztatu barokowego rzeźbiarza w kamieniu. Między formą wyciętą nieukończoną a pogłębioną polichromią
(1)
Sarnecka Zuzanna
(1)
Sarnecka Zuzanna. Dewocja i sprawczość - interakcje z rzeźbami we włoskim domu 1450–1550
(1)
Seelig Gero (1960- ). Quizzing the sentry: Cues Clues and connotations in Carel Fabritius
(1)
Seifert Christian Tico (1968- ). A rediscovered italianate landscape by Pieter Lastman
(1)
Sikorska Joanna (1981?- )
(1)
Sikorska Joanna (1981?- ). Nicolo Nelli i (przewrotne?) wybory szesnastowiecznego wydawcy rycin
(1)
Skwierczyński Krzysztof (1971- ). Bose nagie udręczone - ciało w duchowości jedenastowiecznych eremitów
(1)
Stenka Szymon Jan (1991- ). Jerzy Hoppen's copperplate engravings and etchings in the context of his unpublished manuscript from 1941
(1)
Stenka Szymon Jan (1991- ). Miedzioryty i akwaforty Jerzego Hoppena w kontekście jego nieopublikowanego rękopisu z 1941 roku
(1)
Sulewska Renata. Kamienne zawieszenie - o zaskakującej recepcji wzorów w Bejscach?
(1)
Sulikowska-Bełczowska Aleksandra (1974- )
(1)
Sulikowska-Bełczowska Aleksandra (1974- ). Święte miasto – góra krzyż i ogień - przyczynek do ikonografii Jerozolimy
(1)
Sutkowska Dorota. Ad Illustrissimum et Magnificum Dominum
(1)
Svorova Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations
(1)
Svorova Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych
(1)
Szlempo Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Architektura
(1)
Czop, Zbigniew (1943- )
(1)
Grafika polska
(1)
Konserwatorstwo
(1)
Malarstwo
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Miedzioryt polski
(1)
Muzeum Miedzi (Legnica)
(1)
Rysunek polski
(1)
Rzemiosło artystyczne europejskie
(1)
Rzeźba
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka europejska
(1)
Ziemba, Antoni (1960- )
(1)
Gatunek
Katalogi wystaw
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III 22514 sygn. III 22514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Borusowski Piotr (1980- ). Rosales Rodríguez Agnieszka (1974- ). Sarnecka Zuzanna. Sikorska Joanna (1981?- ). Sulikowska-Bełczowska Aleksandra (1974- ). Adamski Jakub (1985- ). O podobieństwie chórów gotyckich kościołów farnych w Stargardzie i Nysie. Przyczynek do badań nad interregionalnym transferem form w architekturze Europy Środkowej przełomu XIV i XV wieku Aikema Bernard (1949- ). Giorgione’s Vecchia: The Northern connection Badach Artur (1969- ). Późnorenesansowa plakieta ze sceną sądu nad św. Szczepanem na tle ikonografii męczennika Bastek Grażyna (historia sztuki). Caravaggio i iluzja realizmu Borchert Till-Holger (1967- ). Pictor Hubertus eeyck maior quo nemo repertus – neue Gedanken zu einem alten Problem Borowski Andrzej (1945- ). Książka o dworzaninie Baltazara Castiglionego po niderlandzku i po polsku Borusowski Piotr (1980- ). Nowe spojrzenie na rysunkowe œuvre Jana Miense Molenaera Brink Peter van den (1956- ). A tale of two drawings: Albrecht Dürer and Gossart’s lost Middelburg Altarpiece Cegielski Tadeusz (1948- ). Cenniejsze niż Sokół maltański - zabytki, historycy sztuki i muzealnicy w powieści i filmie kryminalnym PRL Chapuis Julien. An almost-impossible acquisition: Michel Erhart’s Virgin and Child at the Bode Museum Cieślińska Nawojka. Wystawa, której nie było Czapelski Marek. Nowoczesne budownictwo Holandii w oczach polskiego środowiska architektonicznego dwudziestolecia międzywojennego Dumas Charles (1949- ). 18th-century Dutch drawings in the 17th-century manner: examples by Paulus Constantijn la Fargue Friedrich Jacek (1965- ). Van Eyck, Vermeer i inni. Późnośredniowieczne i nowożytne inspiracje w twórczości ilustratorskiej Wiesława Majchrzaka Giltaij Jeroen (1947- ). The painting by Rembrandt and Studio, portrait of Marten Soolmans, of 1634, in the National Museum in Warsaw, reconsidered Gyalókay Zoltán. Kilka uwag o transgranicznej działalności malarza Jakuba z Sącza Guze Justyna. Beccafumi, czy nie Beccafumi? - rysunek w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie Herman-Templewicz Zofia. Obraz Maria Służebnica w Świątyni z Galerii Sztuki Średniowiecznej Muzeum Narodowego w Warszawie - dewocja obrazowa a tajemnica Wcielenia Horzela Dobrosława (1976- ). Nieznane dzieła z kręgu Jacoba Beinharta? - glosa do badań nad śląską rzeźbą drewnianą w początku XVI wieku Janiszewska Aleksandra (1983- ). Il Contento Adriaena van Stalbemta ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie Jurkowlaniec Grażyna. Ptaki reformatorów Juszczak Dorota. Obrazy Norblina dla Stanisława Augusta w świetle źródeł Kacprzak Dariusz (1971- ). Spełnione marzenie Heinricha Dohrna – kolekcja antyczna dla Muzeum Miejskiego w Szczecinie - współczesne wyzwania badawcze Kaminska Barbara A. "But for the Voice, the Likeness is Alive": portraits of Erasmus of Rotterdam and their reception among Renaissance humanists Kasperowicz Ryszard (1968- ). Rembrandt Juliusa Langbehna – fantazmat postaci Kilian Michieletti Joanna (1965- ). Ukarana lekkomyślność - Gra w karty Caravaggia Kozak Anna. Stosunek nazareńczyków do dawnych mistrzów Lejman Beata (1964- ). Tim’s Vermeer – kilka śmiałych słów o filmie, malarzu oraz polityce, nauce i sztuce Lipińska Aleksandra (1973- ). Między kontestacją a nowym początkiem – ołtarz niderlandzki około 1530–1600 Majewski Paweł (1978- ). Blizna po Antinousie Mieleszkiewicz Stefan. Biurko księdza Antoniego Kanteckiego – pamiątka „wojny kulturalnej” i przykład poznańskiego meblarstwa doby historyzmu Mrozowski Przemysław (1958- ). Tablica fundacyjna zamku w Szamotułach i pierwsze ślady „renesansu” w Wielkopolsce Nowak Magdalena Anna (1985- ). Andachtsbilder a potęga empatii - sztuka dewocyjna XV wieku w północnej Europie i współczesne do niej nawiązania Oczko Piotr (1973- ). Frisia non cantat? - o dawnej sztuce i kulturze Fryzji niderlandzkiej Omilanowska-Kiljańczyk Małgorzata (1960- ). Łańcuckie drzwi z dekoracjami Franciszka Smuglewicza Ostrowski Jan K. (1947- ). „Wniebowzięcie Matki Boskiej na wozie tryumfalnym” - przyczynek do ikonografii maryjnej i dziejów historii sztuki Oszczanowski Piotr (1965- ). Mistrz Ambony Bolkowskiej, domniemany uczeń Gerharda Hendrika z Amsterdamu - przyczynek do historii rzeźby manierystycznej na Śląsku Patała Agnieszka (1986-). „Stary śląski mistrz w nowym blasku” – manipulacje i konteksty konserwacji Poliptyku Zwiastowania z Jednorożcem w latach trzydziestych XX wieku Pieńkos Andrzej (1962- ). Malarze w poszukiwaniu pracy? - nadal nierozpoznane narodziny profesji muzealnika Płonka-Bałus Katarzyna. Surge […] et transfer me ultra flumen…” - Święty Julian w Godzinkach 3025 I z Biblioteki Książąt Czartoryskich w Krakowie Płuciniczak Marek. Między imitacją a interpretacją - rysunkowe i malarskie powtórzenia miedziorytu Adam i Ewa Albrechta Dürera Pokorny Erwin (1959- ). "Vnnd ain Trumytarj sol das ziehen" - zur Bedeutung der ungewöhnlichen Zugtiere im Triumphzug Kaiser Maximilians I. Pomian Krzysztof (1934- ). Museums’ art exhibitions between aesthetics and history Poprzęcka Maria (1942- ). „…Podobała się nam jako przedmiot…” Ptaszyński Maciej (1978- ). Ptaki reformatorów Rosales Rodríguez Agnieszka (1974- ). Miłość, śmierć, sztuka – modernistyczny Narcyz Ludwiga von Hofmanna Sarnecka Zuzanna. Dewocja i sprawczość - interakcje z rzeźbami we włoskim domu 1450–1550 Seelig Gero (1960- ). Quizzing the sentry: Cues, Clues, and connotations in Carel Fabritius Seifert Christian Tico (1968- ). A rediscovered italianate landscape by Pieter Lastman Sikorska Joanna (1981?- ). Nicolò Nelli i (przewrotne?) wybory szesnastowiecznego wydawcy rycin Skwierczyński Krzysztof (1971- ). Bose, nagie, udręczone - ciało w duchowości jedenastowiecznych eremitów Sulewska Renata. Kamienne zawieszenie - o zaskakującej recepcji wzorów w Bejscach? Sulikowska-Bełczowska Aleksandra (1974- ). Święte miasto – góra, krzyż i ogień - przyczynek do ikonografii Jerozolimy Sutkowska Dorota. Ad Illustrissimum et Magnificum Dominum Szymański Wojciech (1932- ). Powrót do Strawberry Hill - księżna Izabela Czartoryska w gościnie u Horace’a Walpole’a? Talbierska Jolanta (1956- ). Rysunki niderlandzkie z kolekcji Józefa Sierakowskiego w Gabinecie Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie Tomicka Joanna A. Catalepton – drobiazgi - między Boschem a Brueglem Tylicki Jacek (1962- ). Nieznana martwa natura Florisa van Schooten w zbiorach prywatnych Verschoor Gerdien (1963- ). Oda do szala Walczak Marek (1965- ). Nieznane dzieła z kręgu Jacoba Beinharta? - glosa do badań nad śląską rzeźbą drewnianą w początku XVI wieku Wardzyński Michał (1975- ). Uczeń Polikleta znad Amstel w Wilanowie? - o holenderskich korzeniach twórczości rzeźbiarskiej Stephana (?) Schwanera Weniger Matthias (1962- ). Some additional notes on Crucifixi Dolorosi and 14th-century Pietàs: works in Nonnberg, Fulpmes, Freising, and Zürich Wetering Ernst van de (1938- ). Rembrandt’s demonstration of the genera dicendi
Indeks R0: BMNK
Bibliogr. w przypisach do art.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III 25370 sygn. III 25370 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Mączyński Ryszard (1954- ). Barański Marek (1943- ). Architectural monument researcher and his workshop Barański Marek (1943- ). Badacz zabytków architektury i jego warsztat Borowska Dorota. We see, what we know. The meaning of geomatry in the creation of the composition of Jan van Eyck's painting The Arnolfini portrait Borowska Dorota. Widzimy to, co wiemy. Znaczenie geometrii w tworzeniu kompozycji obrazu Jana van Eycka Małżeństwo Arnolfinich Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775) Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings Forczek-Sajdak Anna. Renaissance tomb monuments of the Pieniążek family, Odrowąż coat of arms, from Krużlowa and Skrzydlna Forczek-Sajdak Anna. Renesansowe pomniki nagrobne rodziny Pieniążków herbu Odrowąż z Krużlowej i Skrzydlnej Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalithic creativuty of Zygmunt Wujek (1938-2018) Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalityczna twórczość Zygmunta Wujka (1938–2018) Jasiński Mateusz. Analiza technologiczna obrazu Sąd Midasa ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie – porównanie z warsztatem Gerrita van Honthorsta i innych caravaggionistów utrechckich Jasiński Mateusz. Technological analysis of The Midas Court from the collection of the Lublin Museum in Lublin - comparision with the workshop of Gerrit van Honthorst and other Utrecht Caravaggionists Karasiński Jakub. Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775) Karasiński Jakub. Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings Klisińska-Kopacz Anna. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego Klisińska-Kopacz Anna. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski Kowalski Piotr C. (1951- ). Mój warsztat pracy dawniej i dziś Kowalski Piotr C. (1951- ). My artistic workshop of the past and today Laskowski Andrzej (1973- ). Around the workshop of the provincial city planner. The example of Adolf Juliusz Stapf from Tarnów, Galicia Laskowski Andrzej (1973- ). Wokół warsztatu galicyjskiego urbanisty. Casus tarnowskiego architekta Adolfa Juliusza Stapfa Novljaković Katarzyna. A double-sided painting by Lippo d'Andrea di Lippo from the Czartoryski Princes Collection as an example of the traditional quattrocento workshop Novljaković Katarzyna. Dwustronnie malowany obraz Lippa d’Andrei di Lippo z kolekcji książąt Czartoryskich jako przykład tradycyjnego warsztatu quattrocenta Nowalińska Małgorzata. The workshop of a medieval master. Mechanical techniques of the copying and transferring of drawings Nowalińska Małgorzata. Warsztat średniowiecznego mistrza. Sposoby mechanicznego kopiowania rysunku Owsiański Szymon Piotr. Straight out of the workshop of the designer and artist Yves Saint Laurent: creative space and font of inspiration Owsiański Szymon Piotr. Z pracowni projektanta i artysty, Yves’a Saint Laurenta. Przestrzeń twórcza i źródła inspiracji Pręgowski Filip (1973- ). Pracownia jako przestrzeń ideologiczna. O dyskursie wokół przemian artystycznych w amerykańskiej sztuce lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych XX wieku w kontekście medium i warsztatu Pręgowski Filip (1973- ). The studio as an ideological space. On the discourse concerning the changes in the American art of the 1970s. and 1980s within the context of the medium and the technique Rosiejka Karolina. Artist's studio as a metaphor of art. The case of Georgia O'Keeffe Rosiejka Karolina. Studio artystki jako metafora dla sztuki. Przypadek Georgii O’Keeffe Rudenko Oleg. Book thinking. Philosophy of Fedir Lukavyi's artistic legacy Rudenko Oleg. Myśleć książką. Filozofia twórczości Fedora Łukawego Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Remarks on workshop of baroque sculptor in stone between cut-out, unfinished and deepened polichromy Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Uwagi na temat warsztatu barokowego rzeźbiarza w kamieniu. Między formą wyciętą, nieukończoną a pogłębioną polichromią Stenka Szymon Jan (1991- ). Jerzy Hoppen's copperplate engravings and etchings in the context of his unpublished manuscript from 1941 Stenka Szymon Jan (1991- ). Miedzioryty i akwaforty Jerzego Hoppena w kontekście jego nieopublikowanego rękopisu z 1941 roku Svorová Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations Svorová Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych Viegas Wesolowska Cátia Lamerton. Enamel on steel paintings in architecture from an historical persepective. Contextualising the early work of Stefan Knapp Viegas Wesolowska Cátia Lamerton. Malarstwo emalią na stali w architekturze z perspektywy historycznej w kontekście wczesnych prac Stefana Knappa Waszak Przemysław (historia sztuki). Art historical reconstructions and literary vision of a Biedemeier style workshop of a painter Carl Spitzweg Waszak Przemysław (historia sztuki). Kreślony słowami w wyobraźni świat sztuki w prozie Stanisława Lema Waszak Przemysław (historia sztuki). Rekonstrukcje z zakresu historii sztuki a wizja literacka warsztatu biedermeierowskiego malarza Carla Spitzwega Waszak Przemysław (historia sztuki). The world of art in the prose of Stanisław Lem. Pictured with words in one's imagination Witkowski Michał (historia sztuki). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations Witkowski Michał (historia sztuki). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych Ziółkowska-Ganc Emilia. Realia pracy architektów-urzędników Królestwa Polskiego w okresie międzypowstaniowym Ziółkowska-Ganc Emilia. Work realities of architects-officials in inter-uprising Kindgom of Poland Zygier Elżbieta. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego Zygier Elżbieta. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
Indeks R0: BMNK
Materiały konferencyjne: Toruń, 21-22 listopada 2019 r.
Bibliogr. w przypisach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 34697/2 sygn. II 34697/2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej