Boba-Dyga Bożena. Bene Tibi. O Wandzie Macedońskiej z Pawłem i Joanną Zalewskimi rozmawia Bożena Boba-Dyga
(1)
Bogdanowska Monika (1962- )
(1)
Bożek-Mach Magdalena (1972- ). Tak mam że sobie coś wymyślam przyjeżdżam zarządzam i działam. Z Marią Dziedzic rozmawia Magdalena Mach
(1)
Bożyk Marta (1973- ). Nowe pokolenie wypracuje w przyszłości inne wartości. Z Małgorzatą Malwiną Niespodziewaną rozmawia Marta Bożyk
(1)
Bożyk Marta (1973- ). To była trudna szkoła życia
(1)
Budziaszek Barbara. Rozwarstwienie i przeniesienie polichromii z rzeźby drewnianej z zastosowaniem metod opracowanych dla malowideł sztalugowych na drewnie
(1)
Budziaszek Barbara. The separation and transferral of polychromy from a wooden sculpture with the implementation of the layer separation treatment used in painting
(1)
Bujak-Dobowolska Joanna. Nie wszędzie są highwaye. Z Joanną Bujak-Dobrowolską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Błaszczyk Marcin (konserwacja zabytków). Malowidła ścienne w prezbiterium dawnego kościoła parafialnego pod wezwaniem Matki Boskiej Gromnicznej w Siemiechowie
(1)
Błaszczyk Marcin (konserwacja zabytków). Wall paintings from the presbytery of the former parish church of Our Lady of the Thunder Candle in Siemiechów
(1)
Chromy Bronisław (1925-2017). W smoczej jamie smoka nie było
(1)
Danielak-Kujda Agata (1963- )
(1)
Dembosz Jacek (1946- ). Nie wszędzie są highwaye. Z Joanną Bujak-Dobrowolską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Dembosz Jacek (1946- ). Praca w teatrze to jest coś rewelacyjnego. Z Dorotą Krakowską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Demko Iwona (1974- ). Jestem różową owcą
(1)
Demko Iwona (1974- ). Kobiety często się kameleonią. Z Iwoną Demko o tym jak powstała ta książka rozmawia Sylwia Góra
(1)
Demko Iwona (1974- ). Prawdziwa sztuka jest gdzie indziej. O Marii Pinińskiej-Bereś z Bettiną Bereś rozmawia Iwona Demko
(1)
Demko Iwona (1974- ). Wszyscy zbiegli sie zobaczyć co robię. Z Anna Praxmayer rozmawia Iwona Demko
(1)
Drożyńska Monika (1979- ). Dostałam dużo wsparcia od różnych osób. Z Karoliną Jabłońską rozmawia Monika Drożyńska
(1)
Dziedzic Maria (1948- ). Tak mam że sobie coś wymyślam przyjeżdżam zarządzam i działam. Z Marią Dziedzic rozmawia Magdalena Mach
(1)
Getter Andrzej (1947- ). Z głową w dół
(1)
Ginalski Jerzy (1932-2019). Robiłem krecią robotę
(1)
Godyń-Skoczylas Katarzyna. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Grabowska Joanna (historia). Mało atrakcyjne dokumenty skrywają pasjonujace historie. Z Joanną Grabowską rozmawia Paulina Tendera
(1)
Gustowska Izabella (1948- )
(1)
Góra Sylwia (1988- ). Kobiety często się kameleonią. Z Iwoną Demko o tym jak powstała ta książka rozmawia Sylwia Góra
(1)
Głowacz Tomasz. Problematyka konserwacji markieterii w stylu Boulle'a
(1)
Głowacz Tomasz. Restoration-conservation of Boullework
(1)
Hapchenko Veronica. Niebezpieczny zakręt. Z Alicją Pakosz rozmawia Veronika Hapchenko
(1)
Hola Aleksandra. Moja przygoda ze sztuką. Z Marią Rogóż rozmawia Aleksandra Hola
(1)
Horowitz Ryszard (1939- ). Całe życie jest wielką loterią
(1)
Hunger Ryszard (1940- )
(1)
Imielska Joanna (1962- )
(1)
Jabłońska Karolina (1991- ). Dostałam dużo wsparcia od różnych osób. Z Karoliną Jabłońską rozmawia Monika Drożyńska
(1)
Jagodzińska Katarzyna (1981- ). Tam i z powrotem stając się peintresse-graveuse. Z Agnieszką Łakomą rozmawia Katarzyna Jagodzińska
(1)
Jakubowska-Szarska Agnieszka. The transfer of the fragment of a gothic painting from the House of Długosz in Wiślica
(1)
Jakubowska-Szarska Agnieszka. Transfer fragmentu gotyckiego malowidła z Domu Długosza w Wiślicy
(1)
Jędrzejewski Michał Kosma (1934- )
(1)
Kaczmarska Małgorzata. Proszę Państwa co my wiemy o Chile? Z Dagmarą Wyskiel rozmawia Małgorzata Kaczmarska
(1)
Kaczmarska Małgorzata. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Kaiser Joanna (1967- ). Wszyscy się mnie boją
(1)
Kaszowska Zofia. A study of the technology and technique of the berliner lackvasen from the collection of the Jagiellonian University Museum : developing methods of conservation
(1)
Kaszowska Zofia. Badania technologii i techniki lakierowanych waz berlińskich ze zbiorów Muzeum UJ oraz opracowanie metody ich konserwacji
(1)
Kaszowska Zofia. Maria Ligęza - fizyk w Akademii
(1)
Kisiel Maria (1989- ). Easel painting separation treatment - The St. Apollonia and St. Rosalie panels from the Łącko triptych
(1)
Kisiel Maria (1989- ). Rozwarstwienie i osadzenie na nowym podłożu dwóch malowideł sztalugowych z awersów małych skrzydeł tryptyku z Łącka - Św. Apolonia i Św. Rozalia
(1)
Kociuba Ewa. Konserwacja obrazu z przedstawieniem Matki Boskiej z Dzieciątkiem w typie hodegetrii małopolskiej z Muzeum Archidiecezjalnego w Przemyślu z uwzględnieniem doświadczeń konserwatorskich przy obrazach tego typu
(1)
Kociuba Ewa. The conservation-restoration of the małopolska hodegetria from the Archdiocese Museum in Przemyśl based on experience garnered in the restoration of similar artefacts
(1)
Kopyto Renata. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Korpal Grażyna (1945- ). Konserwacja jest wiecznym tworzeniem
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne). Marysia działała zawodowo. O Marii Ostaszewskiej z Edwardem Kosakowskim i Mieczysławem Stecem rozmawia Dorota Białek-Kostecka
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne). Medwecka idzie!
(1)
Kostecki Grzegorz. Medwecka idzie!
(1)
Kozik Regina. Identyfikacja zniszczeń typu biochemicznego oraz opracowanie metody regeneracji warstwy malarskiej na przykładzie konserwacji malowidła olejnego na tekturze Portret kobiety 1906 pędzla Zygmunta Ajdukiewicza
(1)
Kozik Regina. The identification of biochemical deterioration and establishing a method of regeneration for the painting layer - the case of the oil painting on cardboard by Zygmunt Ajdukiewicz - Portrait of a woman 1906
(1)
Krakowska Dorota (1955- ). Praca w teatrze to jest coś rewelacyjnego. Z Dorotą Krakowską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Kramm-Tołłoczko Anna Maria (1969- )
(1)
Krawczyk Ewelina. Gipsowe modele anatomiczne w programie nauczania rysunku i malarstwa w Akademii Sztuk Pięknych oraz ich problematyka konserwatorska
(1)
Krawczyk Ewelina. Gypsum anatomical models in the process of teaching drawing and painting at the Academy of Fine Arts : issues connected to preservation of the models
(1)
Krawczyk Lidia (1979- ). Jestem artystką z niepełnosprawnością. Z Joanną Pawlik rozmawia Lidia Krawczyk
(1)
Kunce Piotr Jerzy (1947- ). Doba jest dłuższa o cztery godziny
(1)
Kurzeja Bartłomiej. Easel painting separation treatment - The St. Apollonia and St. Rosalie panels from the Łącko triptych
(1)
Kurzeja Bartłomiej. Rozwarstwienie i osadzenie na nowym podłożu dwóch malowideł sztalugowych z awersów małych skrzydeł tryptyku z Łącka - Św. Apolonia i Św. Rozalia
(1)
Kwiatkowska Magdalena (konserwatorstwo). Issues regarding the restoration of classicism polychromy and the digital redesign of wall paintings restored in the 1970s. - the case of the House under the Angel in Kraków
(1)
Kwiatkowska Magdalena (konserwatorstwo). Problemy współczesnej restauracji polichromii klasycystycznej oraz powtórnej komputerowej aranżacji malowideł konserwowanych w latach 70. XX w. - na podstawie prac w pomieszczeniu na II piętrze Kamienicy pod Aniołkiem w Krakowie
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Dogonić kilka pociągów naraz
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). Easel painting separation treatment - The St. Apollonia and St. Rosalie panels from the Łącko triptych
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). Konserwacja obrazu z przedstawieniem Matki Boskiej z Dzieciątkiem w typie hodegetrii małopolskiej z Muzeum Archidiecezjalnego w Przemyślu z uwzględnieniem doświadczeń konserwatorskich przy obrazach tego typu
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). Rozwarstwienie i osadzenie na nowym podłożu dwóch malowideł sztalugowych z awersów małych skrzydeł tryptyku z Łącka - Św. Apolonia i Św. Rozalia
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). The conservation-restoration of the małopolska hodegetria from the Archdiocese Museum in Przemyśl based on experience garnered in the restoration of similar artefacts
(1)
Leszczyńska Renata (1940- ). Medwecka idzie!
(1)
Liskiewicz Marek (1954- ). Samochód powinien jeździć
(1)
Lisok Marta (1983- ). Upór. Z Małgorzatą Markiewicz rozmawia Marta Lisok
(1)
Marecka Agnieszka. Bez mojego podipsu dama nie mogła nigdzie wyjechać. Wspomienia o Marii Niedzielskiej zebrały Agnieszka Marecka i Katarzyna Różańska
(1)
Margolis Hanna (1962- )
(1)
Markiewicz Małgorzata (1979-). Upór. Z Małgorzatą Markiewicz rozmawia Marta Lisok
(1)
Miczyński Jan (1926-2015)
(1)
Miga Bogdan (1963- ). Zawsze próbowałem robić coś innego
(1)
Misiak Krystyna (1949- ). W tkaninie jest coś pierwotnego. Z Krystyną Misiak rozmawia Olga Ząbroń
(1)
Niespodziewana-Rados Małgorzata. Nowe pokolenie wypracuje w przyszłości inne wartości. Z Małgorzatą Malwiną Niespodziewaną rozmawia Marta Bożyk
(1)
Niespodziewana-Rados Małgorzata. Talent z mlekiem nam nie spłynął. Z artystkami z Grupy 13 rozmawia Małgorzata Malwina Niespodziewana
(1)
Nowak Kinga (1977- ). Tak już będzie zawsze
(1)
Nowakowska Krystyna (1953- ). Dzień bez obecności w pracowni uważam za stracony. Z Krystyną Nowakowską rozmawia Dorota Włosowicz
(1)
Nowalińska Małgorzata
(1)
Nowalińska Małgorzata. Co masz zrobić jutro - zrób wczoraj. Z Małgorzatą Schuster-Gawłowską rozmawia Małgorzata Nowalińska
(1)
Olesiejuk Kinga. Inconsistent materiality of the contemporary Vanitas
(1)
Olesiejuk Kinga. Niekonsekwentna materialność współczesnej Vanitas
(1)
Opalińska Agnieszka. Issues arising from the conservation of one of the boards of an etching calendar from the monastery of the benedictine sisters in Staniątki
(1)
Opalińska Agnieszka. Problematyka konserwacji jednej z tablic kalendarza sztychowego z klasztoru sióstr benedyktynek w Staniątkach
(1)
Ożóg Henryk (1956- ). Ja tę pracę bardzo lubię
(1)
Pakosz Alicja (1996- ). Niebezpieczny zakręt. Z Alicją Pakosz rozmawia Veronika Hapchenko
(1)
Pawlik Joanna (1974- ). Jestem artystką z niepełnosprawnością. Z Joanną Pawlik rozmawia Lidia Krawczyk
(1)
Piotrowska Monika (konserwatorstwo). A study of the technology and technique of the ber liner lackvasen from the collection of the Jagiellonian University Museum : developing methods of conservation
(1)