Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(2)
unavailable
(1)
Branch
Magazyn
(3)
Author
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- )
(2)
Mączyński Ryszard (1954- )
(2)
Ackroyd Paul. Retouching media used at the National Gallery London since the nineteenth century
(1)
Adamowicz Jarosław. Painting techniques in the St. Mary's altar by Veit Stoss in the light of former and present studies
(1)
Adamowicz Jarosław. Techniki malarskie w ołtarzu mariackim Wita Stwosza w świetle dawnych i nowych badań
(1)
Barański Marek (1943- ). Architectural monument researcher and his workshop
(1)
Barański Marek (1943- ). Badacz zabytków architektury i jego warsztat
(1)
Borowska Dorota. We see what we know. The meaning of geomatry in the creation of the composition of Jan van Eyck's painting The Arnolfini portrait
(1)
Borowska Dorota. Widzimy to co wiemy. Znaczenie geometrii w tworzeniu kompozycji obrazu Jana van Eycka Małżeństwo Arnolfinich
(1)
Brandys Iwona. In the workshop of Wincenty Drabik - scenography painter and pedagogue. Introduction to the research
(1)
Brandys Iwona. W pracowni Wincentego Drabika – malarza scenicznego i pedagoga. Przyczynek do badań
(1)
Brzezina-Scheuerer Katarzyna (1970- ). Some remarks concering the art of painter Gebhard Flatz
(1)
Brzezina-Scheuerer Katarzyna (1970- ). Uwagi na temat warsztatu artystycznego malarza Gebharda Flatza
(1)
Bucklow Spike. The state of research into retouching resins
(1)
Chmielewska Małgorzata (konserwator). Characteristics if icon painting from the Cretan School using the example of the post-byzantine triptych from the Princes Czartoryski Collection in Kraków
(1)
Chmielewska Małgorzata (konserwator). Charakterystyka malarstwa ikonowego szkoły kreteńskiej na przykładzie pobizantyńskiego tryptyku ze zbiorów Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie
(1)
Chodyński Antoni Romuald (1945- ). Tools techniques and signatures of Persian Shamshir makers. Hidden meanings of inscriptions and of the magic square. Issues of artibution
(1)
Chodyński Antoni Romuald (1945- ). Warsztaty i sygnatury twórców perskich szamszirów. Ukryte znaczenia napisów i magicznego kwadratu. Problemy atrybucji
(1)
Ciatti Marco (1955- ). An unusual case of integration and its solution
(1)
Cove Sarah. Retouching with a PVA resin medium
(1)
Cross Maureen. Retouching media for acrylic paintings
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Portrait works of Rafał Hadziewicz (1803-1886) in the light of interdyscyplinary research
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). The painting workshop of Szymon Czechowicz (1689-1775) - selected issues
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Twórczość portretowa Rafała Hadziewicza (1803–1886) w świetle badań interdyscyplinarnych
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Warsztat Szymona Czechowicza (1689–1775) – wybrane zagadnienia
(1)
Dunkerton Jill (1952- ). Retouching with Gamblin conservation colours
(1)
Ellison Rebecca
(1)
Evans Stig. Colour theory and the application of a portable spectrophotometer for retouching
(1)
Fitta-Spelina Agnieszka. Architect's workshop. A new object and a historic building - similarities and differences in project work
(1)
Fitta-Spelina Agnieszka. Warsztat architekta. Obiekt nowy a obiekt zabytkowy – podobieństwa i różnice w pracy projektowej
(1)
Folkes Simon. Texturing fills using a silicone mould
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renaissance tomb monuments of the Pieniążek family Odrowąż coat of arms from Krużlowa and Skrzydlna
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renesansowe pomniki nagrobne rodziny Pieniążków herbu Odrowąż z Krużlowej i Skrzydlnej
(1)
Giełdoń-Paszek Aleksandra (1961- ). Around the didactic aspects of the artist's workshop carving in wood
(1)
Giełdoń-Paszek Aleksandra (1961- ). Wokół zagadnień dydaktyki warsztatu artysty rzeźbiącego w drewnie
(1)
Grochowska-Angelus Anna. Obrazy i ich ramy. Rola artysty w wyborze opraw
(1)
Grochowska-Angelus Anna. Paintings and their frames. The role of artists in choosing them
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalithic creativuty of Zygmunt Wujek (1938-2018)
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalityczna twórczość Zygmunta Wujka (1938–2018)
(1)
Hanson Andrew. Colour theory and the application of a portable spectrophotometer for retouching
(1)
Jasiński Mateusz. Analiza technologiczna obrazu Sąd Midasa ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie – porównanie z warsztatem Gerrita van Honthorsta i innych caravaggionistów utrechckich
(1)
Jasiński Mateusz. Caravaggistic revolution in the way of building the picture
(1)
Jasiński Mateusz. Rewolucja caravaggionistyczna w sposobie budowania obrazu
(1)
Jasiński Mateusz. Technological analysis of The Midas Court from the collection of the Lublin Museum in Lublin - comparision with the workshop of Gerrit van Honthorst and other Utrecht Caravaggionists
(1)
Kaczmarska Małgorzata. Impact of new technologies on the practice of an artist based on David Hockney's work and the author's own experience as a painter
(1)
Kaczmarska Małgorzata. Wpływ nowych technologii na praktykę artysty malarza na podstawie twórczości Davida Hockneya i działalności artystycznej autorki
(1)
Karasiński Jakub. Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Karasiński Jakub. Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Kata Eurydyka. Material typography or tools in the work of a typographer and designer
(1)
Kata Eurydyka. Typografia materialna czyli narzędzia w pracy typografa i projektanta
(1)
Kempski Mary. The art of tempera retouching
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. Portrait works of Rafał Hadziewicz (1803-1886) in the light of interdyscyplinary research
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. Twórczość portretowa Rafała Hadziewicza (1803–1886) w świetle badań interdyscyplinarnych
(1)
Koneczny Peter. An introduction to B72 Retouching Gels
(1)
Koneczny Peter. Properties of pigments retouching media and their use
(1)
Korpała Małgorzata. Nietypowe rozwiązania barokowego malarstwa ściennego na wybranych przykładach z terenu Mazowsza
(1)
Korpała Małgorzata. Unusual solutions in baroque wall paintings on selected examples from Mazovia
(1)
Kowalewska Marta (historia sztuki). Budowniczowie sukcesu
(1)
Kowalewska Marta (historia sztuki). The makers of success
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). My artistic workshop of the past and today
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). Mój warsztat pracy dawniej i dziś
(1)
Kuś-Joachimiak Hanna (1982- ). Get in the engraver's house. The peculiarity of Eugeniusz Get Stankiewicz's technique on the example of collection from Museum of the Lubomirski Princes
(1)
Kuś-Joachimiak Hanna (1982- ). Get w Domku Miedziorytnika. Specyfika warsztatu Eugeniusza Stankiewicza na przykładzie zbiorów Muzeum Książąt Lubomirskich
(1)
Kwaśny Marek. Tajniki warsztatu malarskiego Johanna Jacoba Eybelwiesera (1666–1744) wrocławskiego mistrza doby baroku
(1)
Kwaśny Marek. The secrets of painting workshop of Johann Jacob Eybelwieser (1666-1744) - Wrocław master of the baroque era
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Around the workshop of the provincial city planner. The example of Adolf Juliusz Stapf from Tarnów Galicia
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Warsztat dziewiętnastowiecznego witrażownika. Próba rekonstrukcji na przykładzie wiedeńskiej firmy Carl Geyling’s Erben
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Wokół warsztatu galicyjskiego urbanisty. Casus tarnowskiego architekta Adolfa Juliusza Stapfa
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). XIXth-century stained-glass workshop. A case study of Carl Geyling's Erben in Vienna
(1)
Lenartowicz Światosław. Malarstwo Zofii Stryjeńskiej (1891–1976) – warsztat a ewolucja formy
(1)
Lenartowicz Światosław. The painting of Zofia Stryjeńska (1891-1976) - technique and evolution of form
(1)
Lowry Kate. Retouching with Paraloid B-72
(1)
Martynowicz Iwona. Painting techniques in the St. Mary's altar by Veit Stoss in the light of former and present studies
(1)
Martynowicz Iwona. Techniki malarskie w ołtarzu mariackim Wita Stwosza w świetle dawnych i nowych badań
(1)
Massing Ann. The history of egg tempera as a retouching medium
(1)
Masłowska Anna. Malarz i fotografia. O obecności nowego medium w warsztacie twórczym malarza w drugiej połowie XIX wieku
(1)
Masłowska Anna. Painter and photography. The presence of a new medium in the painter's workshop in the second half of the 19th century
(1)
Misztal Małgorzata (konserwatorstwo). Portrait works of Rafał Hadziewicz (1803-1886) in the light of interdyscyplinary research
(1)
Misztal Małgorzata (konserwatorstwo). Twórczość portretowa Rafała Hadziewicza (1803–1886) w świetle badań interdyscyplinarnych
(1)
Mączewska Katarzyna. In the search of the professional fulfillment. Alexander Lesser - a Calendar of Journeys the artist's interests and workshop seen from the perspective of his iconographic legacy
(1)
Mączewska Katarzyna. W poszukiwaniu spełnienia zawodowego. Aleksander Lesser – kalendarium podróży zainteresowania i warsztat artysty z perspektywy jego ikonograficznej spuścizny
(1)
Niemira Izabella. Alchemy of photography that means a method of photographer using the gum bichromate technique
(1)
Niemira Izabella. „Alchemia” fotografii czyli warsztat fotografa gumisty
(1)
Novljaković Katarzyna. A double-sided painting by Lippo d'Andrea di Lippo from the Czartoryski Princes Collection as an example of the traditional quattrocento workshop
(1)
Novljaković Katarzyna. Bernardo Strozzi workshop if an Italian Caravaggionist. A restorer's considerations over the recognition of an author's replica
(1)
Novljaković Katarzyna. Dwustronnie malowany obraz Lippa d’Andrei di Lippo z kolekcji książąt Czartoryskich jako przykład tradycyjnego warsztatu quattrocenta
(1)
Novljaković Katarzyna. Trzej filozofowie Bernarda Strozziego ze zbiorów Muzeum Narodowego w Krakowie jako przykład warsztatu włoskiego carravagionisty. Rozważania konserwatora nad rozpoznaniem autorskiej repliki
(1)
Nowalińska Małgorzata. The workshop of a medieval master. Mechanical techniques of the copying and transferring of drawings
(1)
Nowalińska Małgorzata. Warsztat średniowiecznego mistrza. Sposoby mechanicznego kopiowania rysunku
(1)
Owsiański Szymon Piotr. Straight out of the workshop of the designer and artist Yves Saint Laurent: creative space and font of inspiration
(1)
Owsiański Szymon Piotr. Z pracowni projektanta i artysty Yves’a Saint Laurenta. Przestrzeń twórcza i źródła inspiracji
(1)
Pawelska-Jagniątkowska Irmina. A new perspective on the so-called Dominican workshop
(1)
Pawelska-Jagniątkowska Irmina. Nowe spojrzenie na „warsztat dominikański”
(1)
Paś Monika. Paintbrushes palettes easels. Painting accessories from legacies of artists kept in the collection of the Department of Applied Art Material Culture and Militaria of the National Museum in Krakow
(1)
Paś Monika. Pędzle palety sztalugi. Akcesoria malarskie ze spuścizn po artystach przechowywane w zbiorach Działu Rzemiosła Artystycznego Kultury Materialnej i Militariów Muzeum Narodowego w Krakowie
(1)
Phenix Alan. The composition and chemistry of eggs and egg tempera
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(2)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(2)
English
(1)
Subject
Malarstwo (szt.plast.)
(3)
Architektura
(2)
Rzeźba
(2)
Fotografia
(1)
Konserwatorstwo
(1)
Malarstwo
(1)
Sztuka
(1)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(3)
3 results Filter
Book
In basket
Tytuł: Mixing and matching : approaches to retouching paintings / edited by Rebecca Ellison, Patricia Smithen and Rachel Turnbull.
Wariant tytułu: Approaches to retouching paintings
Adres wydawniczy: London : Archetype Publications : in association with the Icon Paintings Group : British Association of Paintings Conservator-Restorers (BAPCR), 2010.
Opis fizyczny: IX, 179 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Uwaga: Publikacja jest efektem trzech warsztatów zorganizowanch przez Paintings Group of the Institute of Conservation (Icon) oraz British Association of Painting Conservator-Restorers (BAPCR) w Courtauld Institute of Art, Londyn, 2007.
Uwaga: Bibliogr. przy ref.
Temat: Malarstwo szt.plast. - ochrona i konserwacja - materiały konferencyjne
Temat: Malarstwo szt.plast. - technika - materiały konferencyjne
Gatunek, rodzaj, forma: Materiały konferencyjne
Hasło dodatkowe: Ellison, Rebecca.
Hasło dodatkowe: Smithen, Patricia.
Hasło dodatkowe: Turnbull, Rachel.
Hasło dodatkowe: Ackroyd, Paul. Retouching media used at the National Gallery, London, since the nineteenth century
Hasło dodatkowe: Bucklow, Spike. The state of research into retouching resins
Hasło dodatkowe: Ciatti, Marco (1955- ). An unusual case of integration and its solution
Hasło dodatkowe: Cove, Sarah. Retouching with a PVA resin medium
Hasło dodatkowe: Cross, Maureen. Retouching media for acrylic paintings
Hasło dodatkowe: Dunkerton, Jill (1952- ). Retouching with Gamblin conservation colours
Hasło dodatkowe: Evans, Stig. Colour theory and the application of a portable spectrophotometer for retouching
Hasło dodatkowe: Folkes, Simon. Texturing fills using a silicone mould
Hasło dodatkowe: Hanson, Andrew. Colour theory and the application of a portable spectrophotometer for retouching
Hasło dodatkowe: Kempski, Mary. The art of tempera retouching
Hasło dodatkowe: Koneczny, Peter. An introduction to B72 Retouching Gels
Hasło dodatkowe: Koneczny, Peter. Properties of pigments, retouching media and their use
Hasło dodatkowe: Lowry, Kate. Retouching with Paraloid B-72
Hasło dodatkowe: Massing, Ann. The history of egg tempera as a retouching medium
Hasło dodatkowe: Phenix, Alan. The composition and chemistry of eggs and egg tempera
Hasło dodatkowe: Reddington, Sophie. Texturing fills using a silicone mould
Hasło dodatkowe: Roma, Paolo. An unusual case of integration and its solution
Hasło dodatkowe: Sartiani, Oriana (1960- ). An unusual case of integration and its solution
Hasło dodatkowe: Severini, Leonardo. An unusual case of integration and its solution
Hasło dodatkowe: Sims, Shelley. Retouching media for acrylic paintings
Hasło dodatkowe: Smithen, Patricia. Retouching media for acrylic paintings
Hasło dodatkowe: Sozzani, Laurent. Pushing the borders of retouching and reconstruction: can enough ever be too much?
Hasło dodatkowe: Archetype Publications
Hasło dodatkowe: Institute of Conservation (Londyn). Paintings Group
Hasło dodatkowe: British Association of Paintings Conservator-Restorers
ISBN: 978-1-904982-50-0
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyn
All copies are currently on loan: sygn. sygn. II 31514 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł: Wokół zagadnień warsztatu artysty: malarza, rzeźbiarza, architekta. T. 1 / redakcja naukowa Ewa Doleżyńska-Sewerniak i Ryszard Mączyński.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020.
Opis fizyczny: 537 s. : il. kolor. ; 25 cm.
Uwaga: Materiały konferencyjne: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, 19-21 października 2017 r.
Uwaga: Bibliogr. w przypisach do ref.
Uwaga: Streszcz. oraz spis treści w równol. jęz. pol. i ang.
Temat: Architektura - 19-20 w. - materiały konferencyjne
Temat: Fotografia - 19-20 w. - materiały konferencyjne
Temat: Fotografia - technika - materiały konferencyjne
Temat: Malarstwo szt.plast. - 15-20 w. - materiały konferencyjne
Temat: Malarstwo szt.plast. - technika - materiały konferencyjne
Temat: Rzeźba - technika - materiały konferencyjne
Gatunek, rodzaj, forma: Materiały konferencyjne
Hasło dodatkowe: Doleżyńska-Sewerniak, Ewa (1977- ).
Hasło dodatkowe: Mączyński, Ryszard (1954- ).
Hasło dodatkowe: Adamowicz, Jarosław. Techniki malarskie w ołtarzu mariackim Wita Stwosza w świetle dawnych i nowych badań
Hasło dodatkowe: Adamowicz, Jarosław. Painting techniques in the St. Mary's altar by Veit Stoss in the light of former and present studies
Hasło dodatkowe: Brandys, Iwona. In the workshop of Wincenty Drabik - scenography painter and pedagogue. Introduction to the research
Hasło dodatkowe: Brandys, Iwona. W pracowni Wincentego Drabika – malarza scenicznego i pedagoga. Przyczynek do badań
Hasło dodatkowe: Brzezina-Scheuerer, Katarzyna (1970- ). Some remarks concering the art of painter Gebhard Flatz
Hasło dodatkowe: Brzezina-Scheuerer, Katarzyna (1970- ). Uwagi na temat warsztatu artystycznego malarza Gebharda Flatza
Hasło dodatkowe: Chmielewska, Małgorzata (konserwator). Characteristics if icon painting from the Cretan School using the example of the post-byzantine triptych from the Princes Czartoryski Collection in Kraków
Hasło dodatkowe: Chmielewska, Małgorzata (konserwator). Charakterystyka malarstwa ikonowego szkoły kreteńskiej na przykładzie pobizantyńskiego tryptyku ze zbiorów Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie
Hasło dodatkowe: Chodyński, Antoni Romuald (1945- ). Tools, techniques and signatures of Persian Shamshir makers. Hidden meanings of inscriptions and of the magic square. Issues of artibution
Hasło dodatkowe: Chodyński, Antoni Romuald (1945- ). Warsztaty i sygnatury twórców perskich szamszirów. Ukryte znaczenia napisów i magicznego kwadratu. Problemy atrybucji
Hasło dodatkowe: Doleżyńska-Sewerniak, Ewa (1977- ). Portrait works of Rafał Hadziewicz (1803-1886) in the light of interdyscyplinary research
Hasło dodatkowe: Doleżyńska-Sewerniak, Ewa (1977- ). Twórczość portretowa Rafała Hadziewicza (1803–1886) w świetle badań interdyscyplinarnych
Hasło dodatkowe: Doleżyńska-Sewerniak, Ewa (1977- ). Warsztat Szymona Czechowicza (1689–1775) – wybrane zagadnienia
Hasło dodatkowe: Doleżyńska-Sewerniak, Ewa (1977- ). The painting workshop of Szymon Czechowicz (1689-1775) - selected issues
Hasło dodatkowe: Fitta-Spelina, Agnieszka. Architect's workshop. A new object and a historic building - similarities and differences in project work
Hasło dodatkowe: Fitta-Spelina, Agnieszka. Warsztat architekta. Obiekt nowy a obiekt zabytkowy – podobieństwa i różnice w pracy projektowej
Hasło dodatkowe: Giełdoń-Paszek, Aleksandra (1961- ). Around the didactic aspects of the artist's workshop carving in wood
Hasło dodatkowe: Giełdoń-Paszek, Aleksandra (1961- ). Wokół zagadnień dydaktyki warsztatu artysty rzeźbiącego w drewnie
Hasło dodatkowe: Grochowska-Angelus, Anna. Obrazy i ich ramy. Rola artysty w wyborze opraw
Hasło dodatkowe: Grochowska-Angelus, Anna. Paintings and their frames. The role of artists in choosing them
Hasło dodatkowe: Jasiński, Mateusz. Caravaggistic revolution in the way of building the picture
Hasło dodatkowe: Jasiński, Mateusz. Rewolucja caravaggionistyczna w sposobie budowania obrazu
Hasło dodatkowe: Kaczmarska, Małgorzata. Impact of new technologies on the practice of an artist based on David Hockney's work and the author's own experience as a painter
Hasło dodatkowe: Kaczmarska, Małgorzata. Wpływ nowych technologii na praktykę artysty malarza na podstawie twórczości Davida Hockneya i działalności artystycznej autorki
Hasło dodatkowe: Kata, Eurydyka. Material typography, or tools in the work of a typographer and designer
Hasło dodatkowe: Kata, Eurydyka. Typografia materialna, czyli narzędzia w pracy typografa i projektanta
Hasło dodatkowe: Klisińska-Kopacz, Anna. Portrait works of Rafał Hadziewicz (1803-1886) in the light of interdyscyplinary research
Hasło dodatkowe: Klisińska-Kopacz, Anna. Twórczość portretowa Rafała Hadziewicza (1803–1886) w świetle badań interdyscyplinarnych
Hasło dodatkowe: Korpała, Małgorzata. Nietypowe rozwiązania barokowego malarstwa ściennego na wybranych przykładach z terenu Mazowsza
Hasło dodatkowe: Korpała, Małgorzata. Unusual solutions in baroque wall paintings on selected examples from Mazovia
Hasło dodatkowe: Kowalewska, Marta (historia sztuki). Budowniczowie sukcesu
Hasło dodatkowe: Kowalewska, Marta (historia sztuki). The makers of success
Hasło dodatkowe: Kuś-Joachimiak, Hanna (1982- ). Get in the engraver's house. The peculiarity of Eugeniusz Get Stankiewicz's technique on the example of collection from Museum of the Lubomirski Princes
Hasło dodatkowe: Kuś-Joachimiak, Hanna (1982- ). Get w Domku Miedziorytnika. Specyfika warsztatu Eugeniusza Stankiewicza na przykładzie zbiorów Muzeum Książąt Lubomirskich
Hasło dodatkowe: Kwaśny, Marek. Tajniki warsztatu malarskiego Johanna Jacoba Eybelwiesera (1666–1744), wrocławskiego mistrza doby baroku
Hasło dodatkowe: Kwaśny, Marek. The secrets of painting workshop of Johann Jacob Eybelwieser (1666-1744) - Wrocław master of the baroque era
Hasło dodatkowe: Laskowski, Andrzej (1973- ). XIXth-century stained-glass workshop. A case study of Carl Geyling's Erben in Vienna
Hasło dodatkowe: Laskowski, Andrzej (1973- ). Warsztat dziewiętnastowiecznego witrażownika. Próba rekonstrukcji na przykładzie wiedeńskiej firmy Carl Geyling’s Erben
Hasło dodatkowe: Lenartowicz, Światosław. Malarstwo Zofii Stryjeńskiej (1891–1976) – warsztat a ewolucja formy
Hasło dodatkowe: Lenartowicz, Światosław. The painting of Zofia Stryjeńska (1891-1976) - technique and evolution of form
Hasło dodatkowe: Łabądź, Justyna Weronika. Matrices, 3D modeling, fxes and rendering - the set of video mapping tools in the work of new media artist
Hasło dodatkowe: Łabądź, Justyna Weronika. Matryce, modeling 3D, FX-y i renderowanie – zestaw narzędzi video mappingowych w warsztacie nowomedialnego artysty
Hasło dodatkowe: Martynowicz, Iwona. Techniki malarskie w ołtarzu mariackim Wita Stwosza w świetle dawnych i nowych badań
Hasło dodatkowe: Martynowicz, Iwona. Painting techniques in the St. Mary's altar by Veit Stoss in the light of former and present studies
Hasło dodatkowe: Masłowska, Anna. Malarz i fotografia. O obecności nowego medium w warsztacie twórczym malarza w drugiej połowie XIX wieku
Hasło dodatkowe: Masłowska, Anna. Painter and photography. The presence of a new medium in the painter's workshop in the second half of the 19th century
Hasło dodatkowe: Mączewska, Katarzyna. In the search of the professional fulfillment. Alexander Lesser - a Calendar of Journeys, the artist's interests and workshop seen from the perspective of his iconographic legacy
Hasło dodatkowe: Mączewska, Katarzyna. W poszukiwaniu spełnienia zawodowego. Aleksander Lesser – kalendarium podróży, zainteresowania i warsztat artysty z perspektywy jego ikonograficznej spuścizny
Hasło dodatkowe: Misztal, Małgorzata (konserwatorstwo). Portrait works of Rafał Hadziewicz (1803-1886) in the light of interdyscyplinary research
Hasło dodatkowe: Misztal, Małgorzata (konserwatorstwo). Twórczość portretowa Rafała Hadziewicza (1803–1886) w świetle badań interdyscyplinarnych
Hasło dodatkowe: Niemira, Izabella. „Alchemia” fotografii, czyli warsztat fotografa gumisty
Hasło dodatkowe: Niemira, Izabella. "Alchemy" of photography that means a method of photographer using the gum bichromate technique
Hasło dodatkowe: Novljaković, Katarzyna. Bernardo Strozzi, workshop if an Italian Caravaggionist. A restorer's considerations over the recognition of an author's replica
Hasło dodatkowe: Novljaković, Katarzyna. Trzej filozofowie Bernarda Strozziego ze zbiorów Muzeum Narodowego w Krakowie jako przykład warsztatu włoskiego carravagionisty. Rozważania konserwatora nad rozpoznaniem autorskiej repliki
Hasło dodatkowe: Paś, Monika. Paintbrushes, palettes, easels. Painting accessories from legacies of artists kept in the collection of the Department of Applied Art, Material Culture and Militaria of the National Museum in Krakow
Hasło dodatkowe: Paś, Monika. Pędzle, palety, sztalugi. Akcesoria malarskie ze spuścizn po artystach przechowywane w zbiorach Działu Rzemiosła Artystycznego, Kultury Materialnej i Militariów Muzeum Narodowego w Krakowie
Hasło dodatkowe: Pawelska-Jagniątkowska, Irmina. A new perspective on the so-called "Dominican workshop"
Hasło dodatkowe: Pawelska-Jagniątkowska, Irmina. Nowe spojrzenie na „warsztat dominikański”
Hasło dodatkowe: Szustakiewicz, Iwona. System weryfikacji umiejętności warsztatowych architektów w Królestwie Polskim w XIX wieku
Hasło dodatkowe: Szustakiewicz, Iwona. The system of verifying professional skills of architects in the Kindgom of Poland in the 19th century
Hasło dodatkowe: Waszak, Przemysław (historia sztuki). Rekonstruowanie i kontekstualizowanie warsztatu Tilmana Riemenschneidera na polu literatury naukowej i fikcji literackiej
Hasło dodatkowe: Waszak, Przemysław (historia sztuki). The reconstruction and contextualization of Tilman Riemenschneider's practice in the context of academic literature and fiction
Hasło dodatkowe: Winterhagen, Marc Tobias. CTRL+Z – (nie)korzyść komputera w procesie twórczym
Hasło dodatkowe: Winterhagen, Marc Tobias. CTRL+Z: the (dis)adventage of computers in the creative process
Hasło dodatkowe: Wrana, Jan (1946- ). Architect's workshop. A new object and a historic building - similarities and differences in project work
Hasło dodatkowe: Wrana, Jan (1946- ). Warsztat architekta. Obiekt nowy a obiekt zabytkowy – podobieństwa i różnice w pracy projektowej
Hasło dodatkowe: Zaguła, Artur. Analog techniques in the workshop of architects of the new classicism trend
Hasło dodatkowe: Zaguła, Artur. Techniki analogowe w warsztacie architektów nurtu nowego klasycyzmu
Hasło dodatkowe: Zygier, Elżbieta. Portrait works of Rafał Hadziewicz (1803-1886) in the light of interdyscyplinary research
Hasło dodatkowe: Zygier, Elżbieta. Twórczość portretowa Rafała Hadziewicza (1803–1886) w świetle badań interdyscyplinarnych
Hasło dodatkowe: Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 978-83-231-4423-6
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyn
There are copies available to loan: sygn. sygn. II 34697/1 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł: Wokół zagadnień warsztatu artysty: malarza, rzeźbiarza, architekta... T. 2 / redakcja naukowa Ewa Doleżyńska-Sewerniak i Ryszard Mączyński.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2021.
Opis fizyczny: 428 s. : il. kolor. ; 25 cm.
Uwaga: Materiały konferencyjne: Toruń, 21-22 listopada 2019 r.
Uwaga: Bibliogr. w przypisach.
Uwaga: Streszcz. w jęz. ang. przy art.
Temat: Architektura - materiały konferencyjne
Temat: Konserwatorstwo - materiały konferencyjne
Temat: Malarstwo szt.plast. - 14-20 w. - materiały konferencyjne
Temat: Malarstwo - technika - materiały konferencyjne
Temat: Rzeźba - technika - materiały konferencyjne
Temat: Sztuka - technika - materiały konferencyjne
Gatunek, rodzaj, forma: Materiały konferencyjne
Hasło dodatkowe: Doleżyńska-Sewerniak, Ewa (1977- ).
Hasło dodatkowe: Mączyński, Ryszard (1954- ).
Hasło dodatkowe: Barański, Marek (1943- ). Architectural monument researcher and his workshop
Hasło dodatkowe: Barański, Marek (1943- ). Badacz zabytków architektury i jego warsztat
Hasło dodatkowe: Borowska, Dorota. We see, what we know. The meaning of geomatry in the creation of the composition of Jan van Eyck's painting The Arnolfini portrait
Hasło dodatkowe: Borowska, Dorota. Widzimy to, co wiemy. Znaczenie geometrii w tworzeniu kompozycji obrazu Jana van Eycka Małżeństwo Arnolfinich
Hasło dodatkowe: Doleżyńska-Sewerniak, Ewa (1977- ). Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
Hasło dodatkowe: Doleżyńska-Sewerniak, Ewa (1977- ). Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
Hasło dodatkowe: Forczek-Sajdak, Anna. Renaissance tomb monuments of the Pieniążek family, Odrowąż coat of arms, from Krużlowa and Skrzydlna
Hasło dodatkowe: Forczek-Sajdak, Anna. Renesansowe pomniki nagrobne rodziny Pieniążków herbu Odrowąż z Krużlowej i Skrzydlnej
Hasło dodatkowe: Gut-Czerwonka, Anna (1984- ). Megalithic creativuty of Zygmunt Wujek (1938-2018)
Hasło dodatkowe: Gut-Czerwonka, Anna (1984- ). Megalityczna twórczość Zygmunta Wujka (1938–2018)
Hasło dodatkowe: Jasiński, Mateusz. Analiza technologiczna obrazu Sąd Midasa ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie – porównanie z warsztatem Gerrita van Honthorsta i innych caravaggionistów utrechckich
Hasło dodatkowe: Jasiński, Mateusz. Technological analysis of The Midas Court from the collection of the Lublin Museum in Lublin - comparision with the workshop of Gerrit van Honthorst and other Utrecht Caravaggionists
Hasło dodatkowe: Karasiński, Jakub. Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
Hasło dodatkowe: Karasiński, Jakub. Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
Hasło dodatkowe: Klisińska-Kopacz, Anna. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
Hasło dodatkowe: Klisińska-Kopacz, Anna. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
Hasło dodatkowe: Kowalski, Piotr C. (1951- ). Mój warsztat pracy dawniej i dziś
Hasło dodatkowe: Kowalski, Piotr C. (1951- ). My artistic workshop of the past and today
Hasło dodatkowe: Laskowski, Andrzej (1973- ). Around the workshop of the provincial city planner. The example of Adolf Juliusz Stapf from Tarnów, Galicia
Hasło dodatkowe: Laskowski, Andrzej (1973- ). Wokół warsztatu galicyjskiego urbanisty. Casus tarnowskiego architekta Adolfa Juliusza Stapfa
Hasło dodatkowe: Novljaković, Katarzyna. A double-sided painting by Lippo d'Andrea di Lippo from the Czartoryski Princes Collection as an example of the traditional quattrocento workshop
Hasło dodatkowe: Novljaković, Katarzyna. Dwustronnie malowany obraz Lippa d’Andrei di Lippo z kolekcji książąt Czartoryskich jako przykład tradycyjnego warsztatu quattrocenta
Hasło dodatkowe: Nowalińska, Małgorzata. The workshop of a medieval master. Mechanical techniques of the copying and transferring of drawings
Hasło dodatkowe: Nowalińska, Małgorzata. Warsztat średniowiecznego mistrza. Sposoby mechanicznego kopiowania rysunku
Hasło dodatkowe: Owsiański, Szymon Piotr. Straight out of the workshop of the designer and artist Yves Saint Laurent: creative space and font of inspiration
Hasło dodatkowe: Owsiański, Szymon Piotr. Z pracowni projektanta i artysty, Yves’a Saint Laurenta. Przestrzeń twórcza i źródła inspiracji
Hasło dodatkowe: Pręgowski, Filip (1973- ). Pracownia jako przestrzeń ideologiczna. O dyskursie wokół przemian artystycznych w amerykańskiej sztuce lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych XX wieku w kontekście medium i warsztatu
Hasło dodatkowe: Pręgowski, Filip (1973- ). The studio as an ideological space. On the discourse concerning the changes in the American art of the 1970s. and 1980s within the context of the medium and the technique
Hasło dodatkowe: Rosiejka, Karolina. Artist's studio as a metaphor of art. The case of Georgia O'Keeffe
Hasło dodatkowe: Rosiejka, Karolina. Studio artystki jako metafora dla sztuki. Przypadek Georgii O’Keeffe
Hasło dodatkowe: Rudenko, Oleg. Book thinking. Philosophy of Fedir Lukavyi's artistic legacy
Hasło dodatkowe: Rudenko, Oleg. Myśleć książką. Filozofia twórczości Fedora Łukawego
Hasło dodatkowe: Saar-Kozłowska, Alicja (1958- ). Remarks on workshop of baroque sculptor in stone between cut-out, unfinished and deepened polichromy
Hasło dodatkowe: Saar-Kozłowska, Alicja (1958- ). Uwagi na temat warsztatu barokowego rzeźbiarza w kamieniu. Między formą wyciętą, nieukończoną a pogłębioną polichromią
Hasło dodatkowe: Stenka, Szymon Jan (1991- ). Jerzy Hoppen's copperplate engravings and etchings in the context of his unpublished manuscript from 1941
Hasło dodatkowe: Stenka, Szymon Jan (1991- ). Miedzioryty i akwaforty Jerzego Hoppena w kontekście jego nieopublikowanego rękopisu z 1941 roku
Hasło dodatkowe: Svorová Pawełkowicz, Syliwa (1977- ). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations
Hasło dodatkowe: Svorová Pawełkowicz, Syliwa (1977- ). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych
Hasło dodatkowe: Viegas Wesolowska, Cátia Lamerton. Enamel on steel paintings in architecture from an historical persepective. Contextualising the early work of Stefan Knapp
Hasło dodatkowe: Viegas Wesolowska, Cátia Lamerton. Malarstwo emalią na stali w architekturze z perspektywy historycznej w kontekście wczesnych prac Stefana Knappa
Hasło dodatkowe: Waszak, Przemysław (historia sztuki). Art historical reconstructions and literary vision of a Biedemeier style workshop of a painter Carl Spitzweg
Hasło dodatkowe: Waszak, Przemysław (historia sztuki). Kreślony słowami w wyobraźni świat sztuki w prozie Stanisława Lema
Hasło dodatkowe: Waszak, Przemysław (historia sztuki). Rekonstrukcje z zakresu historii sztuki a wizja literacka warsztatu biedermeierowskiego malarza Carla Spitzwega
Hasło dodatkowe: Waszak, Przemysław (historia sztuki). The world of art in the prose of Stanisław Lem. Pictured with words in one's imagination
Hasło dodatkowe: Witkowski, Michał (historia sztuki). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations
Hasło dodatkowe: Witkowski, Michał (historia sztuki). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych
Hasło dodatkowe: Ziółkowska-Ganc, Emilia. Realia pracy architektów-urzędników Królestwa Polskiego w okresie międzypowstaniowym
Hasło dodatkowe: Ziółkowska-Ganc, Emilia. Work realities of architects-officials in inter-uprising Kindgom of Poland
Hasło dodatkowe: Zygier, Elżbieta. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
Hasło dodatkowe: Zygier, Elżbieta. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
Hasło dodatkowe: Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 978-83-231-4522-6
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyn
There are copies available to loan: sygn. sygn. II 34697/2 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again