Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Muzeum Narodowego
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Magazyn
(3)
Autor
Aarts Herman. Czym jest muzeum? Wprowadzenie
(1)
Aarts Herman. Kiedy muzeum dobrze funkcjonuje. Wprowadzenie
(1)
Aarts Herman. Marketing. Wprowadzenie
(1)
Aarts Herman. Określenie misji (mission statement)
(1)
Aarts Herman. Osoby zainteresowane (stakeholders)
(1)
Aarts Herman. Plan strategiczny
(1)
Aarts Herman. SWOT silne strony - słabe strony szanse - zagrożenia
(1)
Aarts Herman. Zarządzanie finansami
(1)
Aarts Herman. Zarządzanie personelem
(1)
Aarts Herman. Zarządzanie projektami. Wprowadzenie
(1)
Aarts Herman. Zarządzanie strategiczne. Wprowadzenie
(1)
Aarts Herman. Zarządzanie zbiorami
(1)
Aarts Herman. Zarządzanie zmianami
(1)
Agema Arjan. Marketing i Internet
(1)
Andrzejewska Alicja (1978- )
(1)
Biłozór-Salwa Małgorzata (1980- )
(1)
Borusiewicz Mirosław (1947- ). Muzeum - instytucja zaufania publicznego
(1)
Brzozowski Jerzy. Polska rzeczywistość muzealna a idee holenderskie
(1)
Buijs Heleen (1954- ). Zarządzanie muzeami w Polsce
(1)
Cemka Franciszek (1946-2018). Holenderska MATRA i polskie muzea
(1)
Chodyński Antoni Romuald (1945- )
(1)
Cichoń Krzysztof. Antypody modernizmu
(1)
Czarnecka Aneta (historia sztuki)
(1)
Czyżewski Krzysztof (1963- )
(1)
Dzienis Helena (1942- )
(1)
Fietkiewicz Anna
(1)
Frontczak Beata
(1)
Garbaczewski Witold (1971- )
(1)
Garwoliński Tomasz
(1)
Godlewski Jarosław
(1)
Gryzio Beata (1970- )
(1)
Jastrzembska-Olkowska Izabela
(1)
Kornacki Krzysztof (1949- ). Zarządzanie finansami w polskich muzeach
(1)
Kostro Mariusz. Strategia marketingowa w praktyce
(1)
Kriegseisen Jacek (1965-2021)
(1)
Krop Marnix (1948-2022). Otworzyć drzwi i wyjrzeć na zewnątrz7
(1)
Krzyżowska Marta
(1)
Kulikowska Katarzyna (etnologia). Kilka uwag o zarządzaniu kolekcją muzealną
(1)
Kusion Tomasz
(1)
Lijka Justyna (1970- )
(1)
Maksymowicz Anitta. Sukces muzeum: zadowoleni zwiedzający usatysfakcjonowani muzealnicy
(1)
Michalska-Tusz Danuta. Felix Tuszyński - artysta przyjaciel mąż
(1)
Mielnik Magdalena
(1)
Mieńko Agnieszka. Analiza SWOT
(1)
Mycio Andrzej (1969- )
(1)
Mączyńska Agnieszka. Kim są stakeholders
(1)
Nowacki Dariusz (historyk sztuki)
(1)
Nowakowski Andrzej (1971- )
(1)
Ochnio Monika
(1)
Oleszkiewicz Małgorzata (1955- ). Czy muzea w Polsce potrzebują sformułowania misji
(1)
Olkowski Tomasz
(1)
Paprocka-Gajek Joanna
(1)
Pawlina Przemysław
(1)
Piórkowska Agnieszka. Muzeum interaktywne
(1)
Plaisier Kees. Czym jest muzeum? Wprowadzenie
(1)
Plaisier Kees. Kiedy muzeum dobrze funkcjonuje. Wprowadzenie
(1)
Plaisier Kees. Marketing. Wprowadzenie
(1)
Plaisier Kees. Określenie misji (mission statement)
(1)
Plaisier Kees. Osoby zainteresowane (stakeholders)
(1)
Plaisier Kees. Plan strategiczny
(1)
Plaisier Kees. SWOT silne strony - słabe strony szanse - zagrożenia
(1)
Plaisier Kees. Zarządzanie finansami
(1)
Plaisier Kees. Zarządzanie personelem
(1)
Plaisier Kees. Zarządzanie projektami. Wprowadzenie
(1)
Plaisier Kees. Zarządzanie strategiczne. Wprowadzenie
(1)
Plaisier Kees. Zarządzanie zbiorami
(1)
Plaisier Kees. Zarządzanie zmianami
(1)
Potocki Mikołaj
(1)
Powirska Dorota
(1)
Przepałkowska Izabela
(1)
Pyla Grażyna (1954- ). Czy muzea w Polsce potrzebują sformułowania misji
(1)
Ruśnica Bogusław
(1)
Sadowska Gabriela. Czy muzeum może być trendy
(1)
Sarnowska-Jackowska Krystyna Maria (1942- )
(1)
Skibicka Aleksandra
(1)
Sobieraj Leonard (1957- ). Kolekcja prac Feliksa Tuszyńskiego ze zbiorów MMP
(1)
Struzik Adam (1957- )
(1)
Swobodziński Marcin
(1)
Szerle Marcin (1987- ). Działania marketingowe w Muzeum Miasta Gdyni a założenia projektu MATRA
(1)
Szewczyk Danuta (1976- )
(1)
Tol-Pawłowska Alicja
(1)
Tupan Harry (1958- ). Przedsiębiorczość w kulturze
(1)
Walawender-Musz Dominika
(1)
Wasilewska Alicja. Z Melbourne do Płocka
(1)
Wasilewska Ewa (historia)
(1)
Wasilewska Joanna (1969- ). Co to jest projekt i dlaczego jest taki ważny
(1)
Witkowicz-Pałka Ewa (1956- )
(1)
Wlizło Paweł
(1)
Zaremba Szymon. Wystawa prac Feliksa Tuszyńskiego ze zbiorów MMP
(1)
Zawadzki Michał (archeologia)
(1)
Ziemlewska Anna (1974- ). Od mojej wystawy do muzealnego projektu
(1)
Ziemnicka-Darnowska Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Grafika europejska
(1)
Kultura dworska
(1)
Malarstwo europejskie
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Monety polskie
(1)
Muzealnictwo
(1)
Muzeum Gdańska
(1)
Płocka Galeria Sztuki
(1)
Rysunek polski
(1)
Rękopisy
(1)
Stare druki
(1)
Tuszynski, Felix (1922-2016)
(1)
Wjazdy monarsze
(1)
Władcy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1401-
(1)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Gdańsk
(1)
Gatunek
Katalogi wystaw
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Res Gedanenses : studia i materiały Muzeum Gdańska ; T. 15.2)
Bibliogr. s. 249-268 i po notach katalogowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III 23912/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Ziemnicka-Darnowska Barbara. Pawlina Przemysław. Tol-Pawłowska Alicja. Aarts Herman. Czym jest muzeum? Wprowadzenie Aarts Herman. Kiedy muzeum dobrze funkcjonuje. Wprowadzenie Aarts Herman. Marketing. Wprowadzenie Aarts Herman. Określenie misji (mission statement) Aarts Herman. Osoby zainteresowane (stakeholders) Aarts Herman. Plan strategiczny Aarts Herman. SWOT, silne strony - słabe strony, szanse - zagrożenia Aarts Herman. Zarządzanie finansami Aarts Herman. Zarządzanie personelem Aarts Herman. Zarządzanie projektami. Wprowadzenie Aarts Herman. Zarządzanie strategiczne. Wprowadzenie Aarts Herman. Zarządzanie zbiorami Aarts Herman. Zarządzanie zmianami Agema Arjan. Marketing i Internet Borusiewicz Mirosław (1947- ). Muzeum - instytucja zaufania publicznego Brzozowski Jerzy. Polska rzeczywistość muzealna a idee holenderskie Buijs Heleen (1954- ). Zarządzanie muzeami w Polsce Cemka Franciszek (1946-2018). Holenderska MATRA i polskie muzea Kornacki Krzysztof (1949- ). Zarządzanie finansami w polskich muzeach Kostro Mariusz. Strategia marketingowa w praktyce Krop Marnix (1948-2022). Otworzyć drzwi i wyjrzeć na zewnątrz7 Kulikowska Katarzyna (etnologia). Kilka uwag o zarządzaniu kolekcją muzealną Maksymowicz Anitta. Sukces muzeum: zadowoleni zwiedzający, usatysfakcjonowani muzealnicy Mączyńska Agnieszka. Kim są stakeholders Mieńko Agnieszka. Analiza SWOT Oleszkiewicz Małgorzata (1955- ). Czy muzea w Polsce potrzebują sformułowania misji Piórkowska Agnieszka. Muzeum interaktywne Plaisier Kees. Czym jest muzeum? Wprowadzenie Plaisier Kees. Kiedy muzeum dobrze funkcjonuje. Wprowadzenie Plaisier Kees. Marketing. Wprowadzenie Plaisier Kees. Określenie misji (mission statement) Plaisier Kees. Osoby zainteresowane (stakeholders) Plaisier Kees. Plan strategiczny Plaisier Kees. SWOT, silne strony - słabe strony, szanse - zagrożenia Plaisier Kees. Zarządzanie finansami Plaisier Kees. Zarządzanie personelem Plaisier Kees. Zarządzanie projektami. Wprowadzenie Plaisier Kees. Zarządzanie strategiczne. Wprowadzenie Plaisier Kees. Zarządzanie zbiorami Plaisier Kees. Zarządzanie zmianami Pyla Grażyna (1954- ). Czy muzea w Polsce potrzebują sformułowania misji Sadowska Gabriela. Czy muzeum może być trendy Szerle Marcin (1987- ). Działania marketingowe w Muzeum Miasta Gdyni a założenia projektu MATRA Tupan Harry (1958- ). Przedsiębiorczość w kulturze Wasilewska Joanna (1969- ). Co to jest projekt i dlaczego jest taki ważny Ziemlewska Anna (1974- ). Od "mojej" wystawy do muzealnego projektu
Indeks R0: BMNK
Bibliogr. s. 192.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 36064 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej