Antoniak Blanka. Witraż na papierze - konserwacja i restauracja kartonu do witrażu Matka Boża z Janem Ewangelistą Stefana Witolda Matejki
(1)
Bagniuk Jacek. Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)
Bednarczyk Daniel. Conservation and restoration aspects of a set of paintings: The Adoration of the Holy Name of Jesus The Virgin and Child and Dominican Saints from the church of SS Peter and Paul in Jaworowo
(1)
Bednarczyk Daniel. Zagadnienia konserwatorskie i restauratorskie zespołu malowideł: Adoracja Imienia Jezus Matka Boska z Dzieciątkiem oraz Święci dominikanie z kościoła pw. św. św. Apostołów Piotra i Pawła w Jaworowie
(1)
Bernady Edyta. Technologie cyfrowe jako uzupełnienie procesu konserwacji dzieł sztuki witrażowej
(1)
Białek-Kostecka Dorota. Wyzwania współczesnej konserwacji dzieł sztuki - z doświadczeń Pracowni Przenoszenia i Rozwarstwiania Malowideł Ściennych
(1)
Bogdanowska Monika (1962- )
(1)
Brud Magdalena. Opracowanie metody przeniesienia fragmentu malowidła ze stropu pałacu w Łagowie ze skorygowaniem deformacji jego powierzchni
(1)
Brud Magdalena. The development of a painting transfer method with adjustments to surface deformations to transfer a painting from the ceiling of a palace in Łagów
(1)
Budziaszek Barbara. Rozwarstwienie i przeniesienie polichromii z rzeźby drewnianej z zastosowaniem metod opracowanych dla malowideł sztalugowych na drewnie
(1)
Budziaszek Barbara. The separation and transferral of polychromy from a wooden sculpture with the implementation of the layer separation treatment used in painting
(1)
Błaszczyk Marcin (konserwacja zabytków). Malowidła ścienne w prezbiterium dawnego kościoła parafialnego pod wezwaniem Matki Boskiej Gromnicznej w Siemiechowie
(1)
Błaszczyk Marcin (konserwacja zabytków). Wall paintings from the presbytery of the former parish church of Our Lady of the Thunder Candle in Siemiechów
(1)
Czarnecka Agnieszka. Problematyka konserwacji malowanych chorągwi jedwabnych na przykładzie chorągwi nagrobnej Katarzyny Żarczyńskiej z klasztoru oo. Franciszkanów w Krakowie
(1)
Czarnecka Agnieszka. The conservation of painted silk banners - the case of the sepulchral banner of Katarzyna Żarczyńska from the Franciscan Monastery in Kraków
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Historia kościoła filialnego pw. św. Mikołaja Biskupa w Skrzydlnej w świetle źródeł archiwalnych oraz najnowszych badań i prac konserwatorskich
(1)
Giżycka Barbara. Konserwacja obrazu Pożar miasta w nocy ze zbiorów Zamku Królewskiego na Wawelu oraz uwarunkowania dotyczące jego oprawy
(1)
Giżycka Barbara. The conservation treatment of a painting entitled The city on fire at night from the collection of the Wawel Royal Castle and the specificity of its framing
(1)
Goryl Maria. Określenie technologii i techniki wykonania gotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Kończycach Małych na podstawie badań fizykochemicznych towarzyszących konserwacji dzieła
(1)
Grzyb Anna. Konserwacja dwóch woskowo-tekstylnych figurek z XIX w. z klasztoru ss. Benedyktynek w Staniątkach
(1)
Grzyb Anna. The conservation of two 19th-century wax and textile figures from the Monastery of Benedictine Nuns in Staniątki
(1)
Głaz Joanna. The application of interdisciplinary research methods with the aim of confirming the common provenance of sculptures attributed to the Passion group from the church of the Exaltation of the Holy Cross in Szymocin
(1)
Głaz Joanna. Zastosowanie interdyscyplinarnych metod badawczych w celu potwierdzenia wspólnej proweniencji rzeźb przypisywanych do grupy pasyjnej z kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Szymocinie
(1)
Głazik Grażyna Schulze-
(1)
Głowacz Tomasz. Problematyka konserwacji markieterii w stylu Boulle'a
(1)
Głowacz Tomasz. Restoration-conservation of Boullework
(1)
Główczak Regina (1989- ). Opracowanie metody przywrócenia pozytywowej postaci malowidła odbitego na odwrociu płatów na przykładzie malowideł z Pałacu Spiskiego przy Rynku Głównym 34 w Krakowie
(1)
Główczak Regina (1989- ). Problem powstania odbicia warstwy malarskiej na odwrociu późniejszych nawarstwień. Opracowanie metody przywrócenia pozytywowej postaci malowidła
(1)
Główczak Regina (1989- ). The development of the method for restoring the positive image of the painting imprinted on the verso of sheets - the case of paintings from the Spiski Palace at Rynek Główny 34 in Kraków
(1)
Halota Angelika. Conservation reconstruction and rearrangement of the plaster cast of the tombstone of Filip Kallimach from the National Museum in Kraków within the context of the internal metal reinforcement structure of the object
(1)
Halota Angelika. Konserwacja rekonstrukcja i dekompozycja gipsowego odlewu płyty nagrobnej Filipa Kallimacha z Muzeum Narodowego w Krakowie w kontekście problematyki metalowej konstrukcji wewnętrznej wzmacniającej obiekt
(1)
Hanusek Oskar. Wyzwania współczesnej konserwacji dzieł sztuki - z doświadczeń Pracowni Przenoszenia i Rozwarstwiania Malowideł Ściennych
(1)
Hebda Katarzyna. An attempt to reconstruct the painted layer of the choir loft parapet from the Church of the Visitation of the Blessed Virgin Mary in Tłuczań
(1)
Hebda Katarzyna. Próba rekonstrukcji warstwy malarskiej parapetu chóru muzycznego z kościoła pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny na Nowsiu w Tłuczani
(1)
Hola Aleksandra. Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)
Jagiełka Aleksandra. Aranżacje konserwatorskie zabytkowych rzeźb drewnianych w kontekście ekspozycji muzealnej na przykładzie konserwacji XVI-wiecznej rzeźby drewnianej polichromowanej tzw. Złotej Katarzyny z Katternecke przypisywanej warsztatowi Jacoba Beinharta
(1)
Jagiełka Aleksandra. Conservational arrangements of monumental wooden sculptures within the context of the museum exhibition on the example of the conservation of the 16th-century wooden polychrome sculpture known as The Golden Catherine of Katternecke attributed to the workshop of Jacob Beinhart
(1)
Jakubowska-Szarska Agnieszka. The transfer of the fragment of a gothic painting from the House of Długosz in Wiślica
(1)
Jakubowska-Szarska Agnieszka. Transfer fragmentu gotyckiego malowidła z Domu Długosza w Wiślicy
(1)
Kaszowska Zofia. A study of the technology and technique of the berliner lackvasen from the collection of the Jagiellonian University Museum : developing methods of conservation
(1)
Kaszowska Zofia. Badania technologii i techniki lakierowanych waz berlińskich ze zbiorów Muzeum UJ oraz opracowanie metody ich konserwacji
(1)
Kisiel Maria (1989- ). Easel painting separation treatment - The St. Apollonia and St. Rosalie panels from the Łącko triptych
(1)
Kisiel Maria (1989- ). Rozwarstwienie i osadzenie na nowym podłożu dwóch malowideł sztalugowych z awersów małych skrzydeł tryptyku z Łącka - Św. Apolonia i Św. Rozalia
(1)
Kociuba Ewa. Konserwacja obrazu z przedstawieniem Matki Boskiej z Dzieciątkiem w typie hodegetrii małopolskiej z Muzeum Archidiecezjalnego w Przemyślu z uwzględnieniem doświadczeń konserwatorskich przy obrazach tego typu
(1)
Kociuba Ewa. The conservation-restoration of the małopolska hodegetria from the Archdiocese Museum in Przemyśl based on experience garnered in the restoration of similar artefacts
(1)
Korpal Grażyna (1945- )
(1)
Korpal Grażyna (1945- ). Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)
Korpal Grażyna (1945- ). Sztuka konserwacji wobec procesu przemijania. Refleksja z dedykacją
(1)
Korzeniowska Agnieszka. Odtworzenie zaginionej kwatery Ścięcie Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej autorstwa Hansa Sussa z Kulmbachu w aspekcie dzieł sztuki zrabowanych podczas II wojny światowej
(1)
Korzeniowska Agnieszka. The reconstruction of The Beheading of St Catherine a lost section of a cycle by Hans Suss of Kulmbach in the context of works stolen during World War II
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne)
(1)
Kostecki Grzegorz. Elastyczna konstrukcja stabilizująca ścienione podobrazia drewniane
(1)
Kozik Regina. Identyfikacja zniszczeń typu biochemicznego oraz opracowanie metody regeneracji warstwy malarskiej na przykładzie konserwacji malowidła olejnego na tekturze Portret kobiety 1906 pędzla Zygmunta Ajdukiewicza
(1)
Kozik Regina. The identification of biochemical deterioration and establishing a method of regeneration for the painting layer - the case of the oil painting on cardboard by Zygmunt Ajdukiewicz - Portrait of a woman 1906
(1)
Krawczyk Ewelina. Gipsowe modele anatomiczne w programie nauczania rysunku i malarstwa w Akademii Sztuk Pięknych oraz ich problematyka konserwatorska
(1)
Krawczyk Ewelina. Gypsum anatomical models in the process of teaching drawing and painting at the Academy of Fine Arts : issues connected to preservation of the models
(1)
Kurzeja Bartłomiej. Easel painting separation treatment - The St. Apollonia and St. Rosalie panels from the Łącko triptych
(1)
Kurzeja Bartłomiej. Rozwarstwienie i osadzenie na nowym podłożu dwóch malowideł sztalugowych z awersów małych skrzydeł tryptyku z Łącka - Św. Apolonia i Św. Rozalia
(1)
Kwiatkowska Magdalena (konserwatorstwo). Issues regarding the restoration of classicism polychromy and the digital redesign of wall paintings restored in the 1970s. - the case of the House under the Angel in Kraków
(1)
Kwiatkowska Magdalena (konserwatorstwo). Problemy współczesnej restauracji polichromii klasycystycznej oraz powtórnej komputerowej aranżacji malowideł konserwowanych w latach 70. XX w. - na podstawie prac w pomieszczeniu na II piętrze Kamienicy pod Aniołkiem w Krakowie
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- )
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). Easel painting separation treatment - The St. Apollonia and St. Rosalie panels from the Łącko triptych
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). Konserwacja obrazu z przedstawieniem Matki Boskiej z Dzieciątkiem w typie hodegetrii małopolskiej z Muzeum Archidiecezjalnego w Przemyślu z uwzględnieniem doświadczeń konserwatorskich przy obrazach tego typu
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). Określenie technologii i techniki wykonania gotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Kończycach Małych na podstawie badań fizykochemicznych towarzyszących konserwacji dzieła
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). Rozwarstwienie i osadzenie na nowym podłożu dwóch malowideł sztalugowych z awersów małych skrzydeł tryptyku z Łącka - Św. Apolonia i Św. Rozalia
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). The conservation-restoration of the małopolska hodegetria from the Archdiocese Museum in Przemyśl based on experience garnered in the restoration of similar artefacts
(1)
Magrysiewicz-Dobrzańska Katarzyna. Określenie technologii i techniki wykonania gotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Kończycach Małych na podstawie badań fizykochemicznych towarzyszących konserwacji dzieła
(1)
Marecka Agnieszka. Asortyment materiałów artystycznych dostępnych pod koniec XIX i na początku XX wieku dla polskich pastelistów
(1)
Mikołajska Anna. Badania stanu zachowania gotyckich rzeźb drewnianych z wykorzystaniem dwuźródłowej tomografii komputerowej
(1)
Nowalińska Małgorzata. Konserwacja późnogotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. św. Katarzyny w Będzinie-Grodźcu wstępem do poznania dziejów zabytku
(1)
Nowalińska Małgorzata. Wprowadzenie
(1)
Olesiejuk Kinga. Inconsistent materiality of the contemporary Vanitas
(1)
Olesiejuk Kinga. Niekonsekwentna materialność współczesnej Vanitas
(1)
Opalińska Agnieszka. Issues arising from the conservation of one of the boards of an etching calendar from the monastery of the benedictine sisters in Staniątki
(1)
Opalińska Agnieszka. Problematyka konserwacji jednej z tablic kalendarza sztychowego z klasztoru sióstr benedyktynek w Staniątkach
(1)
Piotrowska Monika (konserwatorstwo). A study of the technology and technique of the ber liner lackvasen from the collection of the Jagiellonian University Museum : developing methods of conservation
(1)
Piotrowska Monika (konserwatorstwo). Badania technologii i techniki lakierowanych waz berlińskich ze zbiorów Muzeum UJ oraz opracowanie metody ich konserwacji
(1)
Poleska-Zawadzińska Anna. Rozdzielenie malowideł ściennych zdjętych w jednym płacie z powierzchni sferycznej
(1)
Poleska-Zawadzińska Anna. The separation of wall paintings detached from a spherical surface
(1)
Płotek Michał (1988- ). Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)
Płuska Ireneusz (1943- ). Gipsowe modele anatomiczne w programie nauczania rysunku i malarstwa w Akademii Sztuk Pięknych oraz ich problematyka konserwatorska
(1)
Płuska Ireneusz (1943- ). Gypsum anatomical models in the process of teaching drawing and painting at the Academy of Fine Arts : issues connected to preservation of the models
(1)
Płuska Ireneusz (1943- ). Historia sztuki i konserwacja wobec zabytku
(1)
Płuska Ireneusz (1943- ). Techniki i technologie rekonstrukcji wielkogabarytowych rzeźb marmurowych na przykładzie płyty nagrobnej Zofii Sapieżanki
(1)
Płuska Ireneusz (1943- ). Technique and technology of the reconstruction of a monumental marble sculpture - the case of the Zofia Sapieżanka gravestone
(1)
Rodzik-Czałka Łucja. Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)