Beczyczko Agnieszka. Conservation of a 16th century fresco painting in the Sucevita Monastery church in Romania
(1)
Bereś Bettina. Prawdziwa sztuka jest gdzie indziej. O Marii Pinińskiej-Bereś z Bettiną Bereś rozmawia Iwona Demko
(1)
Bereś Bettina. Trzy kobiety. Z Marią Sokół-Augustyńską rozmawia Bettina Bereś
(1)
Bernady Edyta. Medieval stained glass technology exemplified by the stained glass panel: Throne of Grace from the Dominican Monastery in Cracow
(1)
Bernady Edyta. Technologie cyfrowe jako uzupełnienie procesu konserwacji dzieł sztuki witrażowej
(1)
Bernard Gabriel. International Klein Blue a reconstruction
(1)
Białek-Kostecka Dorota. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Białek-Kostecka Dorota. Marysia działała zawodowo. O Marii Ostaszewskiej z Edwardem Kosakowskim i Mieczysławem Stecem rozmawia Dorota Białek-Kostecka
(1)
Białek-Kostecka Dorota. Wyzwania współczesnej konserwacji dzieł sztuki - z doświadczeń Pracowni Przenoszenia i Rozwarstwiania Malowideł Ściennych
(1)
Bizoń Katarzyna. Riddles of the Greek Catholic church
(1)
Boba-Dyga Bożena. Bene Tibi. O Wandzie Macedońskiej z Pawłem i Joanną Zalewskimi rozmawia Bożena Boba-Dyga
(1)
Bogdanowska Monika (1962- )
(1)
Botz Alexandra. Restoration of the Salviati Chandelier
(1)
Bożek-Mach Magdalena (1972- ). Tak mam że sobie coś wymyślam przyjeżdżam zarządzam i działam. Z Marią Dziedzic rozmawia Magdalena Mach
(1)
Bożyk Marta (1973- ). Nowe pokolenie wypracuje w przyszłości inne wartości. Z Małgorzatą Malwiną Niespodziewaną rozmawia Marta Bożyk
(1)
Bujak-Dobowolska Joanna. Nie wszędzie są highwaye. Z Joanną Bujak-Dobrowolską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Ciesielska Tanita. Conservation and preparation for a new edition of the 18th c. Viennese copper printing plates from a private collection in Cracow
(1)
Decrion-Lanta Gabrielle. Conservation of wallpaper: from handicraft o digital technology
(1)
Dembosz Jacek (1946- )
(1)
Dembosz Jacek (1946- ). Nie wszędzie są highwaye. Z Joanną Bujak-Dobrowolską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Dembosz Jacek (1946- ). Praca w teatrze to jest coś rewelacyjnego. Z Dorotą Krakowską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Demko Iwona (1974- ). Kobiety często się kameleonią. Z Iwoną Demko o tym jak powstała ta książka rozmawia Sylwia Góra
(1)
Demko Iwona (1974- ). Prawdziwa sztuka jest gdzie indziej. O Marii Pinińskiej-Bereś z Bettiną Bereś rozmawia Iwona Demko
(1)
Demko Iwona (1974- ). Wszyscy zbiegli sie zobaczyć co robię. Z Anna Praxmayer rozmawia Iwona Demko
(1)
Drożyńska Monika (1979- ). Dostałam dużo wsparcia od różnych osób. Z Karoliną Jabłońską rozmawia Monika Drożyńska
(1)
Dziedzic Maria (1948- ). Tak mam że sobie coś wymyślam przyjeżdżam zarządzam i działam. Z Marią Dziedzic rozmawia Magdalena Mach
(1)
Esquivel Alvarez Astrid. NANOforART project and the use of nanomaterials in the restoration of pre-Columbian wall paintings in a museum enviroment
(1)
Fekete Dóra. Trinity with Saints formerly attributed to Jacopo Palma the Younger
(1)
Fiam Judit. Trinity with Saints formerly attributed to Jacopo Palma the Younger
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Historia kościoła filialnego pw. św. Mikołaja Biskupa w Skrzydlnej w świetle źródeł archiwalnych oraz najnowszych badań i prac konserwatorskich
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Gmińska-Nowak Barbara. Wood in the architecture of the Upper Mustang KunSan Chholing Gompa - dendrochronology wood identification and state of preservation
(1)
Godyń-Skoczylas Katarzyna. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Gonzales Hurtado Amaranta. NANOforART project and the use of nanomaterials in the restoration of pre-Columbian wall paintings in a museum enviroment
(1)
Goryl Maria. Określenie technologii i techniki wykonania gotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Kończycach Małych na podstawie badań fizykochemicznych towarzyszących konserwacji dzieła
(1)
Grabowska Joanna (historia). Mało atrakcyjne dokumenty skrywają pasjonujace historie. Z Joanną Grabowską rozmawia Paulina Tendera
(1)
Grabowska Joanna. Moisture in historical architectural structures
(1)
Grachyova Ekaterina. Conservation of the icon Baptism
(1)
Góra Sylwia (1988- ). Kobiety często się kameleonią. Z Iwoną Demko o tym jak powstała ta książka rozmawia Sylwia Góra
(1)
Główczak Regina (1989- ). Problem powstania odbicia warstwy malarskiej na odwrociu późniejszych nawarstwień. Opracowanie metody przywrócenia pozytywowej postaci malowidła
(1)
Hanusek Oskar. Wyzwania współczesnej konserwacji dzieł sztuki - z doświadczeń Pracowni Przenoszenia i Rozwarstwiania Malowideł Ściennych
(1)
Hapchenko Veronica. Niebezpieczny zakręt. Z Alicją Pakosz rozmawia Veronika Hapchenko
(1)
Hola Aleksandra. Moja przygoda ze sztuką. Z Marią Rogóż rozmawia Aleksandra Hola
(1)
Hola Aleksandra. Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)
Jabłońska Karolina (1991- ). Dostałam dużo wsparcia od różnych osób. Z Karoliną Jabłońską rozmawia Monika Drożyńska
(1)
Jagodzińska Katarzyna (1981- ). Tam i z powrotem stając się peintresse-graveuse. Z Agnieszką Łakomą rozmawia Katarzyna Jagodzińska
(1)
Jarek Ewelina. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Jasiński Mateusz. Canvases used by Caravaggisti and preparation of the ground layer - research based on the paintings in Polish collections
(1)
Jędrusik Agnieszka. Art of gilding - a case study on the textile gilding technique
(1)
Jędrusik Aldona. Art of gilding - a case study on the textile gilding technique
(1)
Kaczmarska Małgorzata. Proszę Państwa co my wiemy o Chile? Z Dagmarą Wyskiel rozmawia Małgorzata Kaczmarska
(1)
Kaczmarska Małgorzata. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Kamińska Marta. Medieval stained glass technology exemplified by the stained glass panel: Throne of Grace from the Dominican Monastery in Cracow
(1)
Karska Renata. Development of research methodology of historical firearms with an example of the maintenance process: Turkish Rifle (17th/18th) from the collection of the Military Museum in Budapest
(1)
Kaszowska Zofia. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Kaszowska Zofia. Maria Ligęza - fizyk w Akademii
(1)
Kaszowska Zofia. Medieval stained glass technology exemplified by the stained glass panel: Throne of Grace from the Dominican Monastery in Cracow
(1)
Kopyto Renata. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Korpal Grażyna (1945- ). Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)
Korpal Grażyna (1945- ). Sztuka konserwacji wobec procesu przemijania. Refleksja z dedykacją
(1)
Korza Eugine. Conservation of the icon Baptism
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne). Marysia działała zawodowo. O Marii Ostaszewskiej z Edwardem Kosakowskim i Mieczysławem Stecem rozmawia Dorota Białek-Kostecka
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne). Medwecka idzie!
(1)
Kostecki Grzegorz. Elastyczna konstrukcja stabilizująca ścienione podobrazia drewniane
(1)
Kostecki Grzegorz. Medwecka idzie!
(1)
Kot Marcin. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Kowalik Anna (sztuka). Taxidermy in contemporary art
(1)
Krakowska Dorota (1955- ). Praca w teatrze to jest coś rewelacyjnego. Z Dorotą Krakowską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Krawczyk Lidia (1979- ). Jestem artystką z niepełnosprawnością. Z Joanną Pawlik rozmawia Lidia Krawczyk
(1)
Krupa Paulina. Introducing polychromy and patination of the plaster portrait sculptures and the frieze Christ Enters Jerusalem vy Alojzy Bunsch from the Franciscan Basilica in Cracow as a stage of a pending restoration project
(1)
Krysiak Dagna. Comparison of various compositions of Araldite 2020 filling putty for losses in a black hyalith vase
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- ). Określenie technologii i techniki wykonania gotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Kończycach Małych na podstawie badań fizykochemicznych towarzyszących konserwacji dzieła
(1)
Leszczyńska Renata (1940- ). Medwecka idzie!
(1)
Lisok Marta (1983- ). Upór. Z Małgorzatą Markiewicz rozmawia Marta Lisok
(1)
Ludwiczak Hanna. Conservation of a 16th century fresco painting in the Sucevita Monastery church in Romania
(1)
Magrysiewicz-Dobrzańska Katarzyna. Określenie technologii i techniki wykonania gotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Kończycach Małych na podstawie badań fizykochemicznych towarzyszących konserwacji dzieła
(1)
Magrysiewicz-Dobrzańska Katarzyna. Reconstruction of a historical beeswax painting technique with a water-soluble emulsion of beeswax and linseed oil potassium soap
(1)
Marecka Agnieszka. Asortyment materiałów artystycznych dostępnych pod koniec XIX i na początku XX wieku dla polskich pastelistów
(1)
Marecka Agnieszka. Bez mojego podipsu dama nie mogła nigdzie wyjechać. Wspomienia o Marii Niedzielskiej zebrały Agnieszka Marecka i Katarzyna Różańska
(1)
Marecka Agnieszka. Pastel - an object with specific needs
(1)
Markiewicz Małgorzata (1979-). Upór. Z Małgorzatą Markiewicz rozmawia Marta Lisok
(1)
Masalska Aleksandra. Danger of using acrylic resins in oil painting
(1)
Mederal Mirna. In Kraljević's shoes: research and conservation treatments conducted on the painting The Satyr and the Peasant by Miroslav Kraljević
(1)
Michalik Izabela. Role of a conservator-restorer and the reconstruction treatment in the restoration of works of art at the base of the conservation-restoration of the murals in St. Francis de Sales church in Cracow
(1)
Mikołajska Anna. Badania stanu zachowania gotyckich rzeźb drewnianych z wykorzystaniem dwuźródłowej tomografii komputerowej
(1)
Mikó Edit. Trinity with Saints formerly attributed to Jacopo Palma the Younger
(1)
Misiak Krystyna (1949- ). W tkaninie jest coś pierwotnego. Z Krystyną Misiak rozmawia Olga Ząbroń
(1)
Niespodziewana-Rados Małgorzata. Nowe pokolenie wypracuje w przyszłości inne wartości. Z Małgorzatą Malwiną Niespodziewaną rozmawia Marta Bożyk
(1)
Niespodziewana-Rados Małgorzata. Talent z mlekiem nam nie spłynął. Z artystkami z Grupy 13 rozmawia Małgorzata Malwina Niespodziewana
(1)
Nowakowska Krystyna (1953- ). Dzień bez obecności w pracowni uważam za stracony. Z Krystyną Nowakowską rozmawia Dorota Włosowicz
(1)
Nowalińska Małgorzata. Co masz zrobić jutro - zrób wczoraj. Z Małgorzatą Schuster-Gawłowską rozmawia Małgorzata Nowalińska
(1)
Nowalińska Małgorzata. Konserwacja późnogotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. św. Katarzyny w Będzinie-Grodźcu wstępem do poznania dziejów zabytku
(1)
Nowalińska Małgorzata. Wprowadzenie
(1)
Owczarek Piotr. Conservation of the baroque stone sculpture of the Virgin Mary from the Sanctuary of Świetorodzinna Mother of God in Miedniewice Mazowieckie voivodeship
(1)