Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Muzeum Narodowego
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Magazyn
(2)
Autor
Didkowska Bernadeta
(2)
Chołaścińska Joanna. Na co wskazują mistrzowie animacji. O realizacjach Jerzego Kuci i Jurija Norsteina
(1)
Cieślikowska Joanna
(1)
Didkowska Bernadeta. Alfabetyzacja wizualna w szkole - potrzeba czy balast?
(1)
Jaworski Marcin (pedagogika)
(1)
Jaworski Marcin (pedagogika). Kultura i sztuka w perspektywie kryzysu w kontekście tworzenia i recepcji komiksów
(1)
Jaworski Marcin (pedagogika). Pedagogika pamięci era upamiętnienia i zdolność do twórczego negocjowania pamięci w kulturze współczesnej
(1)
Krzywka Andrzej (1953- )
(1)
Krzywka Andrzej (1953- ). Tetrada mediów jako przyczynek dla tworzenia sztuki współczesnej
(1)
Limont Wiesława (1949- )
(1)
Limont Wiesława (1949- ). Gry komputerowe a wyobraźnia i zdolności twórcze młodzieży w wieku 13-16 lat
(1)
Pacek Mariusz. Gry komputerowe a wyobraźnia i zdolności twórcze młodzieży w wieku 13-16 lat
(1)
Stępak Marian (1957- ). Zjawiska zauważone
(1)
Łowkajtis Dominika. Kompetencje wizualne i medialne ucznia jako element współczesnej edukacji
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Sztuka
(2)
Arteterapia
(1)
Cyberkultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Metafora
(1)
Muzyka
(1)
Twórczość
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z II Ogólnopolskiej Konferencji Edukacji Artystycznej Eduart "Metafora, sztuka, aktywność twórcza", 20-21 października 2005 r., Toruń. - Summ.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: II 23561 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: II 33341/1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej