Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Muzeum Narodowego
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Magazyn
(3)
Autor
Juskowiak Piotr (1984- )
(2)
Słoboda Katarzyna
(2)
Andrew Nell. Sztuka żywa - Akarova i belgijska awangarda
(1)
Baxmann Inge. Technika i organiczność: sztuka i technologie w życiu weimarskiej awangardy
(1)
Brzostek Dariusz (1973- ). (U)śmiech Mony Lisy. Uwagi o audiosferze przestrzeni wystawienniczej oraz sztuce zorientowanej na słuch
(1)
Elswit Kate. Oglądając modernistyczne ciała oglądając modernistyczny taniec
(1)
Foster Susan Leigh
(1)
Franco Mark. Taniec dematerializacja pracy i produkcyjność tego co cielesne
(1)
Frydrysiak Sandra. Kobiece antywzorce w sztuce feministycznej na przykładzie reprezentacji syren w filmie Córki dancingu
(1)
Grodzińska Agnieszka (1984- ). Przesunięcia do innej perspektywy myślowej
(1)
Hoczyk Julia. Kobiecość ucieleśniona
(1)
Jarosz Ewelina (1984- ). SCUM w kraju nad Wisłą. O roli lesbijskiej bojówki artystycznej w polish horror story
(1)
Juskowiak Piotr (1984- ). Powrót materialności: sztuka biopolityczna jako mechanizm negocjowania przestrzeni politycznej
(1)
Jędrzejczyk Małgorzata (1985- ). Gdy przestrzeń staje się formą
(1)
Klimczyk Wojciech. Ambiwalentna moc nowoczesnego rytmu: Jaquez-Dalcroze Fuchs i Święto Wiosny
(1)
Kobus Aldona (1988- ). Od The Wiz do Straight Outta Oz. Zawłaszczenie narracji Czarnoksiężnika z Krainy Oz przez grupy podporządkowane
(1)
Kołos Sylwia. Czas Great Manów minął. O postklasycznym filmie biograficznym
(1)
Lis Bartek (1980- ). Ćwiczenie kolektywności. O współdziałaniu we wrocławskim polu artystycznym na początku XXI wieku
(1)
Manning Susan. Naród i świat w tańcu modern
(1)
McCarren Felicia. Mechanika i poetyka myślenia cielesnego: od baletu romantycznego po wczesny taniec modern
(1)
Nierodzińska Zofia (1985- ). Tam gdzie idę nie zabieram ze sobą nikogo
(1)
Nieśpiałowska-Owczarek Sonia
(1)
Piszczatowski Paweł
(1)
Raczek Marta (1979- ). BioGRAFIE. Katarzyna Kobro i Erna Rosenstein w twórczości Małgorzaty „Malwiny Niespodziewanej
(1)
Radomska Magdalena. Walka klas i obowiązujące modele transformacji. Kontrhegemoniczne praktyki artystów z postkomunistycznej Europy
(1)
Raszewska-Kursa Hanna (1982- )
(1)
Sikorska Karolina (1982- )
(1)
Sikorska Karolina (kulturoznawstwo ; 1982- ). Nic nie jest konieczne lub niemożliwe: praktyki artystyczne i ich społeczne użycia
(1)
Skowrońska Magdalena. Ćwiczenie kolektywności. O współdziałaniu we wrocławskim polu artystycznym na początku XXI wieku
(1)
Słoboda Katarzyna. Poruszone ciała
(1)
Tacikowska Monika
(1)
Talarczyk-Gubała Monika (1976- ). Piksel i węgiel. Laura Pawela o kondycji współczesnej artystki
(1)
Toniak Ewa (1960- ). Odzyskane w transformacji: Sopot Alicji Karskiej i Aleksandry Went oraz Warszawa Piotra Uklańskiego
(1)
Warso Anna (1980- )
(1)
Wowrzeczka Joanna (1972- ). Bycie artystką to bycie (obywatelką) w poprzek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Muzeum Sztuki (Łódź)
(2)
Taniec
(2)
Awangarda (lit., szt.)
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Improwizacja
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Płeć kulturowa
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka europejska
(1)
Twórczość
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Antologie
(1)
Katalogi wystaw
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wyd. wg strony internetowej wydawcy.
Publikacja towarzysząca wystawie w Muzeum Sztuki w Łodzi, 7.06-20.10.2013.
Bibliogr. s. 324-325, 352-353.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 29119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja towarzyszy wystawie prezentowanej w Muzeum Sztuki ms1 w Łodzi od 18.11.2016 do 05.03.2017 oraz konferencji "Jak myśli ciało? Cielesno-ruchowe praktyki doby modernizmu" zorganizowanej w Muzeum Sztuki ms2 od 3 - 4.12.2016.
Wystawa zorganizowana w ramach obchodów stulecia awangardy w Polsce.
Bibliogr. s. 238-245. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III 23968 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Sikorska Karolina (1982- ). Brzostek Dariusz (1973- ). (U)śmiech Mony Lisy. Uwagi o audiosferze przestrzeni wystawienniczej oraz sztuce "zorientowanej na słuch" Frydrysiak Sandra. "Kobiece" antywzorce w sztuce feministycznej na przykładzie reprezentacji syren w filmie "Córki dancingu" Grodzińska Agnieszka (1984- ). Przesunięcia do innej perspektywy myślowej Jarosz Ewelina (1984- ). SCUM w kraju nad Wisłą. O roli lesbijskiej bojówki artystycznej w polish horror story Juskowiak Piotr (1984- ). Powrót materialności: sztuka biopolityczna jako mechanizm negocjowania przestrzeni politycznej Kobus Aldona (1988- ). Od The Wiz do Straight Outta Oz. Zawłaszczenie narracji "Czarnoksiężnika z Krainy Oz" przez grupy podporządkowane Kołos Sylwia. Czas "Great Manów" minął. O postklasycznym filmie biograficznym Lis Bartek (1980- ). Ćwiczenie kolektywności. O współdziałaniu we wrocławskim polu artystycznym na początku XXI wieku Nierodzińska Zofia (1985- ). Tam gdzie idę, nie zabieram ze sobą nikogo Raczek Marta (1979- ). BioGRAFIE. Katarzyna Kobro i Erna Rosenstein w twórczości Małgorzaty „Malwiny" Niespodziewanej Radomska Magdalena. Walka klas i obowiązujące modele transformacji. Kontrhegemoniczne praktyki artystów z postkomunistycznej Europy Sikorska Karolina (kulturoznawstwo ; 1982- ). "Nic nie jest konieczne lub niemożliwe": praktyki artystyczne i ich społeczne użycia Skowrońska Magdalena. Ćwiczenie kolektywności. O współdziałaniu we wrocławskim polu artystycznym na początku XXI wieku Talarczyk-Gubała Monika (1976- ). Piksel i węgiel. Laura Pawela o kondycji współczesnej artystki Toniak Ewa (1960- ). Odzyskane w transformacji: Sopot Alicji Karskiej i Aleksandry Went oraz Warszawa Piotra Uklańskiego Wowrzeczka Joanna (1972- ). Bycie artystką to bycie (obywatelką) w poprzek
Indeks R0: BMNK
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 32488, II 33016 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej