Antonelli Lucio Angelo. Il Museo Astronomico e Copernicano e la collezione originaria di Artur Wołyński
(1)
Antos Janusz (1966- ). Czy margines może być ciekawszy od centrum? O kontekstach obrazu Taka robota na wiosce oraz malarstwie Ignacego Czwartosa
(1)
Bagińska Agnieszka (1985- ). Between Paris and Saint Petersburg. Polish artists and European art around 1900
(1)
Bagińska Agnieszka (1985- ). Duty and freedom. The role of art and the artist in Poland in the second half of the nineteenth century
(1)
Balbus Stanisław (1942- ). Rozwiązywanie ekfrazy. Moja historia czytania jednego wiersza Zbigniewa Herberta
(1)
Baran Alina (1981- ). Odnaleziona korespondencja Józefa Kremera i jego rodziny (komunikat)
(1)
Baraniewski Waldemar (1953- ). Sculpture From Twenty Nations i dwóch rzeźbiarzy z Polski
(1)
Bałus Wojciech (1961- ). Nieoczywista literackość malarstwa i jej granice
(1)
Bender Agnieszka (1962- ). Il mecenatismo di Zofia Branicka Odescalchi
(1)
Berbelska Dorota. Powrót kolekcji
(1)
Betlej Andrzej (1971- ). Co możemy nazwać dziedzictwem artystycznym zakonu jezuitów? Uwagi na temat sztuki w placówkach zakonnych dawnej archidiecezji lwowskiej po kasacie
(1)
Bobryk Roman (1971- ). Szachy Pana Cogito
(1)
Borowski Andrzej (1945- ). Józef Kremer o literaturze
(1)
Broniewski Maciej. Neoklsycystyczna fasada katedry poznańskiej
(1)
Bronowski Cezary. La sperimentazione scenografica 'alla polacca’ Le rappresentazioni teatrali di Marinetti Pirandello e Rosso di San Secondo in Polonia tra le due guerre
(1)
Bryl Mariusz (1959- ). Dadaistyczno-krakowskie halucynacje
(1)
Bryl Mariusz. Instalacja jako forma krytyczna. B.H. i O. Roberta Rumasa
(1)
Brzezina-Scheuerer Katarzyna (1970- ). Dumac z Poręby i Cichy Pan. Przyczynek do kontaktów artystyczno-literackich Władysława Orkana i Konstantego Kietlicza-Rayskiego
(1)
Budrewicz Tadeusz (1951- ). Maria Konopnicka wobec Kremera: zależność czy zbieżność?
(1)
Błaszczyk Iwona. Poznańskie witraże Wacława Taranczewskiego
(1)
Błaszczyński Michał (historia sztuki). Skarbiec katedry poznańskiej
(1)
Błotnicka-Mazur Elżbieta (1973- )
(1)
Błotnicka-Mazur Elżbieta (1973- ). Rzeźba - linia w przestrzeni
(1)
Chabiera Piotr Paweł. Stamperia Polacca di Samuel Tyszkiewicz
(1)
Chasjanowa Lejła S. (1963- ). Do we need a Russian Academy in Rome? Henryk Siemiradzki and art education
(1)
Chasjanowa Lejła S. (1963- ). Gli artisti polacchi a Roma negli anni 80 del XIX secolo
(1)
Chu Petra ten-Doesschate (1942- ). Siemiradzki's Rome
(1)
Ciarkowski Błażej (1982- ). Idee piu audaci da realizzare Progettisti polacchi e architettura dell’Italia fascista
(1)
Cichoń Krzysztof. Awangarda i pomniki
(1)
Cieszkowski Krzysztof. Sulla traduzione del Catalogo ragionato dei dipinti di Henryk Siemiradzki
(1)
Czapczyńska-Kleszczyńska Danuta. Krakowski Zakład Witrażów S.G. Żeleński w PRL (1945-1960)
(1)
Czekalski Stanisław (1967- ). Artysta kurator i spektakl dzieła sztuki w narratologii Mieke Bal
(1)
Czekalski Stanisław (1967- ). Obraz jako intryga
(1)
Czekalski Stanisław (1967- ). Obraz teoretyzujący obraz teoretyzowany i historia sztuki
(1)
Czekalski Stanisław (1967- ). The artist the curator and the spectacle of an art work in Mieke Bal's narratology
(1)
Czekalski Stanisław (1967- ). Triumf Europy?
(1)
Czerni Krystyna (1957- ). Jesteś zbyt dobry jak na krytyka. O przyjaźni Mieczysława Porębskiego i Tadeusza Różewicza w świetle ich korespondencji
(1)
Dagna Stella (1976- ). Soava Gallone e Elena Makowska: dive del cinema muto italiano
(1)
Deptuła Bogusław (1965- ). Kuratorem bywać
(1)
Deptuła Bogusław (1965- ). To be an occasional curator
(1)
Diederen Roger (1965- )
(1)
Dobrowolski Witold (1939-2019). Programme related content in the The judgment of Paris by Henryk Siemiradzki
(1)
Dobrowolski Witold (1939-2019). „Posłuszni własnym instynktom”. Etruskowie Herberta
(1)
Domarzewski Andrzej. Motywy ludowe w twórczości witrażowej po 1945 roku na przykładzie wybranych świątyń
(1)
Dorota Iwona. Teofil Lenartowicz – fascinazioni italiane paesaggistiche artistiche e personali
(1)
Drabarczyk Paweł. A history of insanity in the age of the curatorial turn
(1)
Drabarczyk Paweł. Historia szaleństwa w dobie kuratoringu
(1)
Dworzak Agata (1988- ). Ołtarz w kaplicy grobowej Tyszkowskich w Kalwarii Pacławskiej
(1)
Dąbrowska Małgorzata (historia sztuki). Sztuka prymitywna direct carving i brytyjskie środowisko rzeźbiarskie lat pierwszej dekady XX wieku
(1)
Dąbrowski Mieczysław (1947- ). Dekonstrukcja ekfrazy
(1)
Dżurkowa-Kossowska Irena (1955- ). Synkretyzm polskiego neorealizmu lat 30. XX wieku
(1)
Faccini Marco. Il Museo Astronomico e Copernicano e la collezione originaria di Artur Wołyński
(1)
Fejkiel Jan (1949- ). Rockersi/Koronczarki. Kontestacja i tradycja. Epizod sąsiedzki krakowskiej grafiki lat 80
(1)
Fekecz-Tomaszewska Beata (1951- )
(1)
Fekecz-Tomaszewska Beata. Projekt i realizacja witraży w kościele pw. św. Macieja we Wrocławiu
(1)
First Grzegorz. Inspiration - selection - function. An ancient object in Henryk Siemiradzki
(1)
First Grzegorz. L’Egitto e il Vicino Oriente di Siemiradzki
(1)
First Grzegorz. Roma - Pompei - Egitto Percorsi e temi di Stefan Bakałowicz
(1)
Folga-Januszewska Dorota (1956- ). Obrazy w grocie pamięć cyfrowa i nauki o sztuce
(1)
Friedrich Jacek (1965- ). O ilustracjach w polskich książkach dziecięcych doby stalinizmu
(1)
Frydryczak Beata (1963- ). Kolekcja z melancholii zrodzona czyli wnętrze człowieka prywatnego
(1)
Garnczarska Magdalena. Opisy ikonograficzne w Hermenei Dionizjusza z Furny: ich charakterystyka oraz funkcja
(1)
Gerc Lidia. Thinks like Dante handles paints like Boccaccio. About Henryk Siemiradzki in Vienna
(1)
Geron Małgorzata. Rita Sacchetto: le esibizioni italiane e i legami con l’avanguardia polacca
(1)
Gia Maria Beatrice (1986- ). La cappella polacca presso la Basilica di Sant’Antonio a Padova fra devozione arte e committenza
(1)
Gielata Ireneusz. Nad chmurami Constable'a - obrazowość w Mojej walce Karla Ove Knausgarda
(1)
Giełdoń-Paszek Aleksandra (1961- ). Grafika artystyczna na Śląsku Cieszyńskim
(1)
Godetzky Albert. Gamins of the studio. Youth and childhood as subjects in Polish painting around 1900
(1)
Godetzky Albert. Happy endings? Polonia's ever-shifting image
(1)
Godlewicz-Adamiec Joanna (1970- )
(1)
Godlewicz-Adamiec Joanna (1970- ). Literatura a malarstwo - między heterogenicznością a autonomicznością
(1)
Godlewicz-Adamiec Joanna (1970- ). Opisać barwę namalować cierpienie
(1)
Goodrow Gerard A. (1964- )
(1)
Gorzelany-Nowak Dorota (1973- ). Siemiradzki e la cultura antic
(1)
Grigorova Margreta Lubomirova (1964- ). „Sen kamiennego psa”. Obrazy nieistnienia w twórczości Herberta i ich geometryczne ekwiwalenty
(1)
Grubba-Thiede Dorota. Czy w awangardzie istnieje archetyp?
(1)
Grzesiuk-Olszewska Irena (1936-2021). Witraże w amerykańskich kościołach projektowanych przez Jerzego Szeptyckiego
(1)
Gądecki Stanisław (1949- ). Wolność człowieka nauki
(1)
Haake Michał (1974- ). Aleksander Gierymski e il divisionismo italiano
(1)
Haake Michał (1974- ). Chrystus i Samarytanka Jacka Malczewskiego czyli o sztuce religijnej która nieskończoną głębię Bóstwa kontempluje
(1)
Haake Michał (1974- ). Chrzest narodu się nie skończył on się tylko w 966 roku zaczął i trwa od tysiąca lat. Poznański Pomnik Tysiąclecia Chrztu Polski jako wizualizacja przewodniej idei kościelnych obchodów millenijnych
(1)
Haake Michał (1974- ). Targ za Żelazną Bramą Józefa Pankiewicza - utracona alegoria?
(1)
Haake Michał (1974- ). Tete-a-tete with the portrait. The renewal of Polish portrait painting at the turn of the twentieth century
(1)
Haake Michał. A meeting of old and contemporary art as a subject of curatorial practice
(1)
Haake Michał. Brama na Starym Mieście w Warszawie A. Gierymskiego jako obraz
(1)
Haake Michał. Eloe ze zwłokami Ellenai Jacka Malczewskiego
(1)
Haake Michał. Estetyka Józefa Kremera a teoria malarstwa pejzażowego
(1)
Haake Michał. Realism and figuralism. On Christ and the Harlot by Henryk Siemiradzki
(1)
Haake Michał. Spotkanie sztuki dawnej i współczesnej jako temat praktyki kuratorskiej
(1)
Haake Michał. Twórczość Cy Twombly'ego wobec zagadnienia postumentu w rzeźbie awangardowej
(1)