Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Muzeum Narodowego
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Magazyn
(1)
Autor
Aynsley Jeremy (1955- ). Nowa Typografia jako znak handlowy w Weimarskich Niemczech
(1)
Aynsley Jeremy (1955- ). The new typography as commercial sign in Weimar Germany
(1)
Barhatova Elena Valentinovna (1947- ). Fotomontaż i typografia w konstruktywizmie rosyjskim
(1)
Barhatova Elena Valentinovna (1947- ). Photomontage and typography in Russian constructivism
(1)
Fryszkowska Monika
(1)
Gilcher William
(1)
Hollis Richard (1934- ). Awangarda: powielanie idei
(1)
Hollis Richard (1934- ). The Avant-garde: reproducing ideas
(1)
Jubert Parry
(1)
Jubert Roxane (1969- ). Revolutionizing and extending the viewpoint
(1)
Jubert Roxane (1969- ). Rewolucja - poszerzenie pola widzenia
(1)
Kubiak Szymon Piotr (1979- ). Walter Riezler and form without ornament
(1)
Kubiak Szymon Piotr (1979- ). Walter Riezler i forma bez ornamentu
(1)
Kurc-Maj Paulina
(1)
Kurc-Maj Paulina. Foreword
(1)
Kurc-Maj Paulina. New vision - the language of modern typography in interwar in Poland
(1)
Kurc-Maj Paulina. Nowe widzenie - język nowoczesnej typografii w międzywojennej Polsce
(1)
Kurc-Maj Paulina. Wstęp
(1)
Muzyczuk Daniel (1988- )
(1)
Muzyczuk Daniel (1988- ). Foreword
(1)
Muzyczuk Daniel (1988- ). Wstęp
(1)
Polit Paweł (1965- )
(1)
Połowińska Beata
(1)
Rejniak-Majewska Agnieszka. Education of the senses in the era of tehnology - Laszló Moholy-Nagy and Gyorgy Kepes
(1)
Rejniak-Majewska Agnieszka. Edukacja zmysłów w dobie technologii - Laszló Moholy-Nagy i Gyorgy Kepes
(1)
Rypson Piotr (1956- ). Modernisation of graphic design in Poland: three generations of the interbellum
(1)
Rypson Piotr (1956- ). Modernizacja projektowania graficznego w Polsce: trzy pokolenia dwudziestolecia
(1)
Toman Jindrich (1944- ). Exemplary modernism
(1)
Toman Jindrich (1944- ). Wzorcowy modernizm
(1)
Vossoughian Nader. From A4 paper to the octametric brick: Ernst Neufert and the politics of standarization
(1)
Vossoughian Nader. Od formatu A4 do oktametrycznej cegły: Ernst Neufert i polityka standaryzacji
(1)
Łągiewska Marzanna
(1)
Śniecikowska Beata (1976- )
(1)
Śniecikowska Beata (1976- ). Pole widzenia = pole słyszenia?
(1)
Śniecikowska Beata (1976- ). Visual field = sound field?
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Czcionki
(1)
Drukarstwo
(1)
Grafika użytkowa europejska
(1)
Krój pisma
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Muzyczuk Daniel (1988- ). Kurc-Maj Paulina. Fryszkowska Monika. Gilcher William. Jubert Parry. Kurc-Maj Paulina. Łągiewska Marzanna. Polit Paweł (1965- ). Połowińska Beata. Śniecikowska Beata (1976- ). Aynsley Jeremy (1955- ). Nowa Typografia jako znak handlowy w Weimarskich Niemczech Aynsley Jeremy (1955- ). The new typography as commercial sign in Weimar Germany Barhatova Elena Valentinovna (1947- ). Fotomontaż i typografia w konstruktywizmie rosyjskim Barhatova Elena Valentinovna (1947- ). Photomontage and typography in Russian constructivism Hollis Richard (1934- ). Awangarda: powielanie idei Hollis Richard (1934- ). The Avant-garde: reproducing ideas Jubert Roxane (1969- ). Revolutionizing and extending the viewpoint Jubert Roxane (1969- ). Rewolucja - poszerzenie pola widzenia Kubiak Szymon Piotr (1979- ). Walter Riezler and form without ornament Kubiak Szymon Piotr (1979- ). Walter Riezler i forma bez ornamentu Kurc-Maj Paulina. Foreword Kurc-Maj Paulina. New vision - the language of modern typography in interwar in Poland Kurc-Maj Paulina. Nowe widzenie - język nowoczesnej typografii w międzywojennej Polsce Kurc-Maj Paulina. Wstęp Muzyczuk Daniel (1988- ). Foreword Muzyczuk Daniel (1988- ). Wstęp Rejniak-Majewska Agnieszka. Edukacja zmysłów w dobie technologii - László Moholy-Nagy i György Kepes Rejniak-Majewska Agnieszka. Education of the senses in the era of tehnology - László Moholy-Nagy and György Kepes Rypson Piotr (1956- ). Modernisation of graphic design in Poland: three generations of the interbellum Rypson Piotr (1956- ). Modernizacja projektowania graficznego w Polsce: trzy pokolenia dwudziestolecia Śniecikowska Beata (1976- ). Pole widzenia = pole słyszenia? Śniecikowska Beata (1976- ). Visual field = sound field? Toman Jindřich (1944- ). Exemplary modernism Toman Jindřich (1944- ). Wzorcowy modernizm Vossoughian Nader. From A4 paper to the octametric brick: Ernst Neufert and the politics of standarization Vossoughian Nader. Od formatu A4 do oktametrycznej cegły: Ernst Neufert i polityka standaryzacji
Indeks R0: BMNK
Materiały z konferencji zorg. w: Muzeum Sztuki w Łodzi, 10-11 X 2014, towarzyszącej wystawie: Zmiana pola widzenia : druk nowoczesny i awangarda w: Muzeum Sztuki w Łodzi od 13 VI do 12 X 2014 r.
Bibliogr. s. 515-547. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 31023, II 31057 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej