Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Muzeum Narodowego
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Magazyn
(2)
Autor
Barański Marek (1943- ). Architectural monument researcher and his workshop
(1)
Barański Marek (1943- ). Badacz zabytków architektury i jego warsztat
(1)
Borowska Dorota. We see what we know. The meaning of geomatry in the creation of the composition of Jan van Eyck's painting The Arnolfini portrait
(1)
Borowska Dorota. Widzimy to co wiemy. Znaczenie geometrii w tworzeniu kompozycji obrazu Jana van Eycka Małżeństwo Arnolfinich
(1)
Borusiewicz Mirosław (1947- ). Koncepcja organizacyjno-programowa dla Muzeum Sztuki w Łodzi
(1)
Brzękowski Jan (1903-1983). Garść wspomnień o powstaniu łódzkiej kolekcji sztuki nowoczesnej i o grupie a.r
(1)
Cieślińska Nawojka. Kunstmuzeum zu Litzmannstadt i wystawa sztuki zwyrodniałej w okupowanej łodzi
(1)
Cieślińska Nawojka. Kwestionariusz
(1)
Cieślińska Nawojka. Lista Entartete und Judische Kunst
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- )
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renaissance tomb monuments of the Pieniążek family Odrowąż coat of arms from Krużlowa and Skrzydlna
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renesansowe pomniki nagrobne rodziny Pieniążków herbu Odrowąż z Krużlowej i Skrzydlnej
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalithic creativuty of Zygmunt Wujek (1938-2018)
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalityczna twórczość Zygmunta Wujka (1938–2018)
(1)
Hochlinger Bolesław (1898-1979). Muzeum
(1)
Jach Aleksandra (1983- )
(1)
Jasiński Mateusz. Analiza technologiczna obrazu Sąd Midasa ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie – porównanie z warsztatem Gerrita van Honthorsta i innych caravaggionistów utrechckich
(1)
Jasiński Mateusz. Technological analysis of The Midas Court from the collection of the Lublin Museum in Lublin - comparision with the workshop of Gerrit van Honthorst and other Utrecht Caravaggionists
(1)
Jedliński Jaromir (1955- ). Kwestionariusz
(1)
Kantor Tadeusz (1915-1990). Refleksje o muzeum nowoczesnym
(1)
Karasiński Jakub. Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Karasiński Jakub. Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). My artistic workshop of the past and today
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). Mój warsztat pracy dawniej i dziś
(1)
Kurc-Maj Paulina. Jakie muzeum?
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Around the workshop of the provincial city planner. The example of Adolf Juliusz Stapf from Tarnów Galicia
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Wokół warsztatu galicyjskiego urbanisty. Casus tarnowskiego architekta Adolfa Juliusza Stapfa
(1)
Lewandowska Marysia (1955- ). Leksykon Muzeum
(1)
Leśniakowska Marta. Ramowanie sztuki
(1)
Luba Iwona. Koncepcja muzeum sztuki nowoczesnej według Władysława Strzemińskiego - próba rekonstrukcji
(1)
Luba Iwona. Utworzenie Międzynarodowej Kolekcji Sztuki Nowoczesnej a.r. - kontekst polski
(1)
Madejska Marta (kulturoznawstwo). Szesnaście minut wolnego czasu
(1)
Mazur Adam (1977- ). Pierwsza dama polskiej fotografii
(1)
Minich Marian (1898-1965). O nową organizację muzeów sztuki
(1)
Minich Marian (1898-1965). Rrraus mit dem Polnischen quatsch!!!
(1)
Minich Marian (1898-1965). Szalona galeria
(1)
Moskalewicz Magdalena (1984- ). Konstruktywizm Polski w Nowym Jorku 1976
(1)
Muzyczuk Daniel (1988- ). Muzeum jako instrument
(1)
Mączyński Ryszard (1954- )
(1)
Novljaković Katarzyna. A double-sided painting by Lippo d'Andrea di Lippo from the Czartoryski Princes Collection as an example of the traditional quattrocento workshop
(1)
Novljaković Katarzyna. Dwustronnie malowany obraz Lippa d’Andrei di Lippo z kolekcji książąt Czartoryskich jako przykład tradycyjnego warsztatu quattrocenta
(1)
Nowalińska Małgorzata. The workshop of a medieval master. Mechanical techniques of the copying and transferring of drawings
(1)
Nowalińska Małgorzata. Warsztat średniowiecznego mistrza. Sposoby mechanicznego kopiowania rysunku
(1)
Owsiański Szymon Piotr. Straight out of the workshop of the designer and artist Yves Saint Laurent: creative space and font of inspiration
(1)
Owsiański Szymon Piotr. Z pracowni projektanta i artysty Yves’a Saint Laurenta. Przestrzeń twórcza i źródła inspiracji
(1)
Piksa Agnieszka (1983- ). Aspekty rzeczywistości
(1)
Piksa Agnieszka (1983- ). Dziś - my wiemy
(1)
Polit Paweł (1965- ). Muzeum awangardy muzeum otwarte
(1)
Pręgowski Filip (1973- ). Pracownia jako przestrzeń ideologiczna. O dyskursie wokół przemian artystycznych w amerykańskiej sztuce lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych XX wieku w kontekście medium i warsztatu
(1)
Pręgowski Filip (1973- ). The studio as an ideological space. On the discourse concerning the changes in the American art of the 1970s. and 1980s within the context of the medium and the technique
(1)
Rosiejka Karolina. Artist's studio as a metaphor of art. The case of Georgia O'Keeffe
(1)
Rosiejka Karolina. Studio artystki jako metafora dla sztuki. Przypadek Georgii O’Keeffe
(1)
Rudenko Oleg. Book thinking. Philosophy of Fedir Lukavyi's artistic legacy
(1)
Rudenko Oleg. Myśleć książką. Filozofia twórczości Fedora Łukawego
(1)
Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Remarks on workshop of baroque sculptor in stone between cut-out unfinished and deepened polichromy
(1)
Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Uwagi na temat warsztatu barokowego rzeźbiarza w kamieniu. Między formą wyciętą nieukończoną a pogłębioną polichromią
(1)
Sawicka Jadwiga (1959- ). Katarzyna Kobro artykuł z Głosu Plastyków (1937)
(1)
Sawicka Jadwiga (1959- ). Zwycięstwo
(1)
Schiller Konrad (1982- ). W klinczu
(1)
Sokołowska Joanna (1984- )
(1)
Stanisławski Ryszard (1921-2000). Muzeum Sztuki w Łodzi - muzeum otwarte
(1)
Stanisławski Ryszard (1921-2000). Muzeum dla społeczeństwa
(1)
Stanisławski Ryszard (1921-2000). Muzeum jako instrument krytyczny
(1)
Stenka Szymon Jan (1991- ). Jerzy Hoppen's copperplate engravings and etchings in the context of his unpublished manuscript from 1941
(1)
Stenka Szymon Jan (1991- ). Miedzioryty i akwaforty Jerzego Hoppena w kontekście jego nieopublikowanego rękopisu z 1941 roku
(1)
Strzemiński Władysław (1893-1952). Muzeum
(1)
Svorova Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations
(1)
Svorova Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych
(1)
Szczepański Jan (1913-2004). Wychowanie dla sztuki
(1)
Szczerski Andrzej (1971- ). Polska nowoczesność na eksport - Ryszard Stanisławski Sao Paulo Paryż i Łódź
(1)
Szeląg Marcin. Testament muzealny Mariana Minicha
(1)
Szewczyk Agnieszka (1976- ). Muzeum awangardy muzeum otwarte
(1)
Słoboda Katarzyna
(1)
Taborska Agnieszka (1961- ). Surrealizm w twierdzy konstruktywizmu
(1)
Viegas Wesolowska Catia Lamerton. Enamel on steel paintings in architecture from an historical persepective. Contextualising the early work of Stefan Knapp
(1)
Viegas Wesolowska Catia Lamerton. Malarstwo emalią na stali w architekturze z perspektywy historycznej w kontekście wczesnych prac Stefana Knappa
(1)
Waszak Przemysław (historia sztuki). Art historical reconstructions and literary vision of a Biedemeier style workshop of a painter Carl Spitzweg
(1)
Waszak Przemysław (historia sztuki). Kreślony słowami w wyobraźni świat sztuki w prozie Stanisława Lema
(1)
Waszak Przemysław (historia sztuki). Rekonstrukcje z zakresu historii sztuki a wizja literacka warsztatu biedermeierowskiego malarza Carla Spitzwega
(1)
Waszak Przemysław (historia sztuki). The world of art in the prose of Stanisław Lem. Pictured with words in one's imagination
(1)
Witkowski Michał (historia sztuki). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations
(1)
Witkowski Michał (historia sztuki). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych
(1)
Ziółkowska Magdalena (1981- )
(1)
Ziółkowska Magdalena (1981- ). Muzeum sztuki nowoczesnej (1946-1966) postulaty projekty i idee
(1)
Ziółkowska Magdalena (1981- ). Podróże konstruktywizmu
(1)
Ziółkowska-Ganc Emilia. Realia pracy architektów-urzędników Królestwa Polskiego w okresie międzypowstaniowym
(1)
Ziółkowska-Ganc Emilia. Work realities of architects-officials in inter-uprising Kindgom of Poland
(1)
Zygier Elżbieta. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
(1)
Zygier Elżbieta. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
(1)
Ładnowska Janina (1934-2006). Sala neoplastyczna - z dziejów kolekcji sztuki nowoczesnej w Muzeum Sztuki w Łodzi
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Architektura
(1)
Konserwatorstwo
(1)
Malarstwo
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Muzealnictwo
(1)
Muzeum Sztuki (Łódź)
(1)
Rzeźba
(1)
Sztuka
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Jach Aleksandra (1983- ). Słoboda Katarzyna. Sokołowska Joanna (1984- ). Ziółkowska Magdalena (1981- ). Luba Iwona. Utworzenie Międzynarodowej Kolekcji Sztuki Nowoczesnej "a.r." - kontekst polski Minich Marian (1898-1965). Szalona galeria Brzękowski Jan (1903-1983). Garść wspomnień o powstaniu łódzkiej kolekcji sztuki nowoczesnej i o grupie "a.r." Hochlinger Bolesław (1898-1979). Muzeum Strzemiński Władysław (1893-1952). Muzeum Luba Iwona. Koncepcja muzeum sztuki nowoczesnej według Władysława Strzemińskiego - próba rekonstrukcji Piksa Agnieszka (1983- ). Aspekty rzeczywistości Taborska Agnieszka (1961- ). Surrealizm w "twierdzy konstruktywizmu" Piksa Agnieszka (1983- ). Dziś - my wiemy Kurc-Maj Paulina. Jakie muzeum? Sawicka Jadwiga (1959- ). Zwycięstwo Minich Marian (1898-1965). Rrraus mit dem Polnischen quatsch!!! Sawicka Jadwiga (1959- ). Katarzyna Kobro, artykuł z "Głosu Plastyków" (1937) Cieślińska Nawojka. Kunstmuzeum zu Litzmannstadt i wystawa "sztuki zwyrodniałej" w okupowanej łodzi Cieślińska Nawojka. Lista Entartete und Jüdische Kunst. Szeląg Marcin. Testament muzealny Mariana Minicha Szczepański Jan (1913-2004). Wychowanie dla sztuki Ładnowska Janina (1934-2006). Sala neoplastyczna - z dziejów kolekcji sztuki nowoczesnej w Muzeum Sztuki w Łodzi Minich Marian (1898-1965). O nową organizację muzeów sztuki Ziółkowska Magdalena (1981- ). Muzeum sztuki nowoczesnej (1946-1966) postulaty, projekty i idee Kantor Tadeusz (1915-1990). Refleksje o muzeum nowoczesnym Madejska Marta (kulturoznawstwo). Szesnaście minut wolnego czasu Szczerski Andrzej (1971- ). Polska nowoczesność na eksport - Ryszard Stanisławski, São Paulo, Paryż i Łódź Stanisławski Ryszard (1921-2000). Muzeum Sztuki w Łodzi - "muzeum otwarte" Stanisławski Ryszard (1921-2000). Muzeum dla społeczeństwa Stanisławski Ryszard (1921-2000). Muzeum jako instrument krytyczny Polit Paweł (1965- ). Muzeum awangardy, muzeum otwarte Szewczyk Agnieszka (1976- ). Muzeum awangardy, muzeum otwarte Lewandowska Marysia (1955- ). Leksykon Muzeum Leśniakowska Marta. Ramowanie sztuki Ziółkowska Magdalena (1981- ). Podróże konstruktywizmu Moskalewicz Magdalena (1984- ). Konstruktywizm Polski w Nowym Jorku, 1976 Muzyczuk Daniel (1988- ). Muzeum jako instrument Mazur Adam (1977- ). "Pierwsza dama polskiej fotografii" Schiller Konrad (1982- ). W klinczu Jedliński Jaromir (1955- ). Kwestionariusz Cieślińska Nawojka. Kwestionariusz Borusiewicz Mirosław (1947- ). Koncepcja organizacyjno-programowa dla Muzeum Sztuki w Łodzi
Bibliogr. s. 850-878. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 31024/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Mączyński Ryszard (1954- ). Barański Marek (1943- ). Architectural monument researcher and his workshop Barański Marek (1943- ). Badacz zabytków architektury i jego warsztat Borowska Dorota. We see, what we know. The meaning of geomatry in the creation of the composition of Jan van Eyck's painting The Arnolfini portrait Borowska Dorota. Widzimy to, co wiemy. Znaczenie geometrii w tworzeniu kompozycji obrazu Jana van Eycka Małżeństwo Arnolfinich Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775) Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings Forczek-Sajdak Anna. Renaissance tomb monuments of the Pieniążek family, Odrowąż coat of arms, from Krużlowa and Skrzydlna Forczek-Sajdak Anna. Renesansowe pomniki nagrobne rodziny Pieniążków herbu Odrowąż z Krużlowej i Skrzydlnej Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalithic creativuty of Zygmunt Wujek (1938-2018) Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalityczna twórczość Zygmunta Wujka (1938–2018) Jasiński Mateusz. Analiza technologiczna obrazu Sąd Midasa ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie – porównanie z warsztatem Gerrita van Honthorsta i innych caravaggionistów utrechckich Jasiński Mateusz. Technological analysis of The Midas Court from the collection of the Lublin Museum in Lublin - comparision with the workshop of Gerrit van Honthorst and other Utrecht Caravaggionists Karasiński Jakub. Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775) Karasiński Jakub. Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings Klisińska-Kopacz Anna. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego Klisińska-Kopacz Anna. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski Kowalski Piotr C. (1951- ). Mój warsztat pracy dawniej i dziś Kowalski Piotr C. (1951- ). My artistic workshop of the past and today Laskowski Andrzej (1973- ). Around the workshop of the provincial city planner. The example of Adolf Juliusz Stapf from Tarnów, Galicia Laskowski Andrzej (1973- ). Wokół warsztatu galicyjskiego urbanisty. Casus tarnowskiego architekta Adolfa Juliusza Stapfa Novljaković Katarzyna. A double-sided painting by Lippo d'Andrea di Lippo from the Czartoryski Princes Collection as an example of the traditional quattrocento workshop Novljaković Katarzyna. Dwustronnie malowany obraz Lippa d’Andrei di Lippo z kolekcji książąt Czartoryskich jako przykład tradycyjnego warsztatu quattrocenta Nowalińska Małgorzata. The workshop of a medieval master. Mechanical techniques of the copying and transferring of drawings Nowalińska Małgorzata. Warsztat średniowiecznego mistrza. Sposoby mechanicznego kopiowania rysunku Owsiański Szymon Piotr. Straight out of the workshop of the designer and artist Yves Saint Laurent: creative space and font of inspiration Owsiański Szymon Piotr. Z pracowni projektanta i artysty, Yves’a Saint Laurenta. Przestrzeń twórcza i źródła inspiracji Pręgowski Filip (1973- ). Pracownia jako przestrzeń ideologiczna. O dyskursie wokół przemian artystycznych w amerykańskiej sztuce lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych XX wieku w kontekście medium i warsztatu Pręgowski Filip (1973- ). The studio as an ideological space. On the discourse concerning the changes in the American art of the 1970s. and 1980s within the context of the medium and the technique Rosiejka Karolina. Artist's studio as a metaphor of art. The case of Georgia O'Keeffe Rosiejka Karolina. Studio artystki jako metafora dla sztuki. Przypadek Georgii O’Keeffe Rudenko Oleg. Book thinking. Philosophy of Fedir Lukavyi's artistic legacy Rudenko Oleg. Myśleć książką. Filozofia twórczości Fedora Łukawego Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Remarks on workshop of baroque sculptor in stone between cut-out, unfinished and deepened polichromy Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Uwagi na temat warsztatu barokowego rzeźbiarza w kamieniu. Między formą wyciętą, nieukończoną a pogłębioną polichromią Stenka Szymon Jan (1991- ). Jerzy Hoppen's copperplate engravings and etchings in the context of his unpublished manuscript from 1941 Stenka Szymon Jan (1991- ). Miedzioryty i akwaforty Jerzego Hoppena w kontekście jego nieopublikowanego rękopisu z 1941 roku Svorová Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations Svorová Pawełkowicz Syliwa (1977- ). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych Viegas Wesolowska Cátia Lamerton. Enamel on steel paintings in architecture from an historical persepective. Contextualising the early work of Stefan Knapp Viegas Wesolowska Cátia Lamerton. Malarstwo emalią na stali w architekturze z perspektywy historycznej w kontekście wczesnych prac Stefana Knappa Waszak Przemysław (historia sztuki). Art historical reconstructions and literary vision of a Biedemeier style workshop of a painter Carl Spitzweg Waszak Przemysław (historia sztuki). Kreślony słowami w wyobraźni świat sztuki w prozie Stanisława Lema Waszak Przemysław (historia sztuki). Rekonstrukcje z zakresu historii sztuki a wizja literacka warsztatu biedermeierowskiego malarza Carla Spitzwega Waszak Przemysław (historia sztuki). The world of art in the prose of Stanisław Lem. Pictured with words in one's imagination Witkowski Michał (historia sztuki). Smalta - production and trade in the light of archival and physicochemical investigations Witkowski Michał (historia sztuki). Smalta - produkcja i handel w świetle badań archiwalnych i fizykochemicznych Ziółkowska-Ganc Emilia. Realia pracy architektów-urzędników Królestwa Polskiego w okresie międzypowstaniowym Ziółkowska-Ganc Emilia. Work realities of architects-officials in inter-uprising Kindgom of Poland Zygier Elżbieta. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego Zygier Elżbieta. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
Indeks R0: BMNK
Materiały konferencyjne: Toruń, 21-22 listopada 2019 r.
Bibliogr. w przypisach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 34697/2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej