Bokum Anne-Marie ten. Art nouveau ladies at work: rediscovered women artists in the collection of Design museum Gent
(1)
Borowska Dorota. We see what we know. The meaning of geomatry in the creation of the composition of Jan van Eyck's painting The Arnolfini portrait
(1)
Borowska Dorota. Widzimy to co wiemy. Znaczenie geometrii w tworzeniu kompozycji obrazu Jana van Eycka Małżeństwo Arnolfinich
(1)
Buelinckx Erik. Henry van de Velde's use of concept of art nouveau in his early writings
(1)
Bąbiak Grzegorz Paweł. Almanachy literacko-artystyczne europejskiego fin de sieclu
(1)
Chasjanowa Lejła S. (1963- ). Dirce chrześcijańska Henryka Siemiradzkiego i Pojedynek Ilji Riepina na Drugim Biennale w Wenecji w 1897 roku
(1)
Chrudzimska-Uhera Katarzyna (1969- ). Secesja w Zakopanem?
(1)
Chylińska Marta. Application of polymer materials for filling losses in brass alloys
(1)
Chylińska Marta. Implementacja mas plastycznych do uzupełniania ubytków w stopach mosiężnych
(1)
Ciechańska Marzenna. To czego Europa zapragnie - czyli bogactwo technik materiałów i treści w formie eksportowego orientalnego albumu fotograficznego
(1)
Cybulska-Jędraszek Katarzyna A. Zagadnienia techniczne i konserwatorskie na wybranych przykładach współczesnych obrazów na podobraziach tekturowych
(1)
Czajkowska-Wagner Ludmiła. Henryk Nitschmann - elbląski polonofil
(1)
Czarnecka Aneta (historia sztuki). Świątynia „Promienistego kamienia” – niezrealizowane projekty świątyń jako przykład Gesamtkunstwerk Hugona Hoppenera (Fidusa)
(1)
Czubińska Magdalena (1957- ). Najstarsze polskie plakaty komercyjne (wydane do 1914 roku) ze zbiorów Muzeum Narodowego w Krakowie
(1)
Czuczko Jolanta. Bliżej prawdy o foksingu?
(1)
Czuczko Jolanta. Różnorodność podłoży papierowych
(1)
Czyż Piotr Paweł. Echa malarstwa polskiego modernizmu w nokturnach graficznych - inspiracje i autointerpretacje Zofii Stankiewiczówny i Feliksa Jabłczyńskiego
(1)
Dobrowolska Dorota (konserwacja zabytków). Konserwacja waliz w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- )
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Wstępne badania podłoży w malarstwie olejnym Józefa Szermentowskiego (1833-1976)
(1)
Dymarek Anna. Ocena stanu zachowania zbioru fotografii autorstwa Alojzego Czarneckiego z Archiwum Państwowego w Toruniu
(1)
Dzendzeluk Lesa Stepanivna. Metody konserwacji-restauracji oleodruków
(1)
Feliks Anna. Pierwsze polskie autorskie meble wyplatane - projekt Franciszka Bruzdowicza dla Szkoły Koszykarskiej w Skołyszynie (1902 rok)
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renaissance tomb monuments of the Pieniążek family Odrowąż coat of arms from Krużlowa and Skrzydlna
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Renesansowe pomniki nagrobne rodziny Pieniążków herbu Odrowąż z Krużlowej i Skrzydlnej
(1)
Fuks Irma. Problemy technologiczno-konserwatorsko-restauratorskie w projekcie ekspozycji zespołu XVIII-wiecznych precjozów z kości słoniowej z kolekcji Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
(1)
Fuks Irma. Technological conservation and restoration problems in the exhibition design of the 18th century ivory jewels from the collection of the Museum of King Jan III's Palace at Wilanów
(1)
Gajewska-Prorok Elżbieta. Engraved and cutting decoration techniques of baroque Silesian glass
(1)
Gajewska-Prorok Elżbieta. Techniki rytowanej i szlifowanej dekoracji barokowego szkła śląskiego
(1)
Garczewska-Semka Katarzyna. Sztambuchy - albumy romantyczne na przykładzie Marii Wodzińskiej i Zofii Ossolińskiej
(1)
Gawarecka Anna. Świat w chorobliwych barwach malowany - o czeskich powrotach do fin de siecle’u
(1)
Gondowicz Jan (1950- ). Monsieur Sans-Gene
(1)
Gryglewska Agnieszka. Wzory secesji na wrocławskich elewacjach – materiały i technologie
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalithic creativuty of Zygmunt Wujek (1938-2018)
(1)
Gut-Czerwonka Anna (1984- ). Megalityczna twórczość Zygmunta Wujka (1938–2018)
(1)
Guze Justyna. Późna twórczość artystów - uwagi na marginesie rysunku Henriego-Josepha Harpigniesa Pejzaż leśny (1907) ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie
(1)
Gwiazdowska Ewa. Młody artysta w drodze - Alfred Meister w poszukiwaniu prawdy sztuki
(1)
Hubner Milena. Analiza metodą fluoroscencyjnej spektometrii rentgenowskiej wytworów Pierre'a-Philippe'a Thomire'a w zbiorach Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
(1)
Hubner Milena. The X-ray fluoroscence spectroscopy analysis of artworks by Pierre-Philippe Thomire from the collection of Museum of King Jan III's Palace at Wilanów
(1)
Jabłońska Elżbieta (1958- )
(1)
Jamski Piotr (1972- ). Antique bells - condition conservation and restoration practices and protection perspectives
(1)
Jamski Piotr (1972- ). Zabytkowe dzwony - stan zachowania praktyki konserwatorskie restauratorskie i perspektywy ochrony
(1)
Jarmiłko Joanna. Bliżej prawdy o foksingu?
(1)
Jasiński Mateusz. Analiza technologiczna obrazu Sąd Midasa ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie – porównanie z warsztatem Gerrita van Honthorsta i innych caravaggionistów utrechckich
(1)
Jasiński Mateusz. Technological analysis of The Midas Court from the collection of the Lublin Museum in Lublin - comparision with the workshop of Gerrit van Honthorst and other Utrecht Caravaggionists
(1)
Jastrzębiowska Nel. Konserwacja waliz w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
(1)
Jutrzenka-Supryn Dorota. Henryk Nitschmann - elbląski polonofil
(1)
Kacprzak Dariusz (1971- ). „Szczecińskie walki o sztukę” czyli o pomorskim spotkaniu Polikleta z Vincentem van Goghiem u schyłku belle epoque
(1)
Kaczkiełło Piotr. Odlane ze spiżu białego i galwanicznie powleczone brązem about the technological process of the Metal Products Factory and Varnished Karol Minter operating in Warsaw in the years 1828-1881
(1)
Kaczkiełło Piotr. Odlane ze spiżu białego i galwanicznie powleczone brązem czyli o procesie technologicznym Fabryki Wyrobów Metalowych i Lakierowanych Karola Mintera działającej w Warszawie w latach 1828-1881
(1)
Kamiński Sławomir A. Obrazy kaligraficzne Aleksandra Kobzdeja w świetle prac i badań prowadzonych przy cyklu Pejzaże abstrakcyjne
(1)
Karasiński Jakub. Badania stosunków izotopowych ołowiu w próbkach bieli ołowiowej z obrazów Szymona Czechowicza (1689–1775)
(1)
Karasiński Jakub. Isotopic realtions of lead white samples of Szymon Czechowicz's paintings
(1)
Karbowska-Berent Joanna (1965- ). Bliżej prawdy o foksingu?
(1)
Karpińska Karolina. Wszystko bowiem teraz było fin-de-siecle!
(1)
Kasprzak Aleksandra J. Engraved and cutting decoration techniques of baroque Silesian glass
(1)
Kasprzak Aleksandra J. Techniki rytowanej i szlifowanej dekoracji barokowego szkła śląskiego
(1)
Kasprzak Aleksandra J. Zjawisko polskich szkieł historyzujących wytwarzanych dla kolekcjonerów
(1)
Kesling Katarzyna Anna. Twórczość portretowa Marii Nostitz-Wasilkowskiej
(1)
Kibort Piotr (1980- ). Między metropolią a prowincją - tradycjonalizm i modernizm w projektach architekta Jarosława Wojciechowskiego (1874–1942)
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. Sposób opracowania malarskiego obrazów o tematyce myśliwskiej Maksymiliana Gierymskiego
(1)
Klisińska-Kopacz Anna. The way of painting in the portrayal of hunting in the works of Maksymilian Gierymski
(1)
Kopszak Piotr. Metafory życia konsekrowanego około 1900 roku
(1)
Koryciarz-Kitamikado Joanna. Traditional methods of the Japanese urushi lacquer conservation and restoration in modern Japan
(1)
Koryciarz-Kitamikado Joanna. Tradycyjne metody konserwacji i restauracji japońskiej laki urushi we współczesnej Japonii
(1)
Kowalska Joanna Regina. Secesyjne hafty aplikacje i inkrustacje w kolekcji Muzeum Narodowego w Krakowie
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). My artistic workshop of the past and today
(1)
Kowalski Piotr C. (1951- ). Mój warsztat pracy dawniej i dziś
(1)
Kozakowska-Zaucha Urszula (1976- ). „No pierwsza porządna wystawa” - nowa przestrzeń dla sztuki – Raumkunst i salony sztuki
(1)
Kozielec Tomasz (1976- ). Autochromy - kolorowe fotografie na szkle - zagadnienia technologiczne i konserwatorskie
(1)
Kozielec Tomasz (1976- ). Ocena stanu zachowania zbioru fotografii autorstwa Alojzego Czarneckiego z Archiwum Państwowego w Toruniu
(1)
Kozielec Tomasz (1976- ). Zagadnienia techniczne i konserwatorskie na wybranych przykładach współczesnych obrazów na podobraziach tekturowych
(1)
Kozik Regina. Obrazy olejne na tekturze
(1)
Kozub Peter (1966- ). Application of 3D-models in the conservation and restoration of stone object
(1)
Kozub Peter (1966- ). Przykłady zastosowania 3D-modeli w konserwacji i restauracji obiektów kamiennych
(1)
Kubiak Szymon Piotr (1979- ). Deutsche Mannschaft - gmach paryskiego Theatre des Champs-Elysees oraz recepcja architektury niemieckiej u progu wielkiej wojny
(1)
Kudelska Dorota (1958- ). Między Secesją a Hagenbundem – artyści polscy w Wiedniu 1898–1914
(1)
Kulig-Janarek Krystyna. Od spraw narodowych do uciech doczesnych czyli o galicyjskich „swojskich” drukach użytkowych z początku XX wieku
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Around the workshop of the provincial city planner. The example of Adolf Juliusz Stapf from Tarnów Galicia
(1)
Laskowski Andrzej (1973- ). Wokół warsztatu galicyjskiego urbanisty. Casus tarnowskiego architekta Adolfa Juliusza Stapfa
(1)
Liubov Loda. Metody konserwacji-restauracji oleodruków
(1)
Maciaszczyk Mirosław. Konserwacja waliz w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
(1)
Malinowski Jerzy (1950- ). Od redaktora
(1)
Maniakowska-Jazownik Zofia (1976-). Papier ulotny papier wartościowy obraz na papierze - jakość funkcja masowość w dziełach sztuki
(1)
Manicka Anna. Pocałunki wiolonczela i cylinder. Nieznane aspekty grafiki Konstantego Brandla ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie
(1)
Markiewicz Zuzanna. „Ostatni błysk bohaterstwa w dekadencji” – dandys w walce o piękno nowoczesne
(1)
Markowski Dariusz (1964- ). Introduction
(1)
Markowski Dariusz (1964- ). Sztuka nowoczesna kogo to obchodzi?
(1)