Bartova Katerina (1987- ). Restoration of book torsos
(1)
Beczyczko Agnieszka. Conservation of a 16th century fresco painting in the Sucevita Monastery church in Romania
(1)
Bereś Bettina. Prawdziwa sztuka jest gdzie indziej. O Marii Pinińskiej-Bereś z Bettiną Bereś rozmawia Iwona Demko
(1)
Bereś Bettina. Trzy kobiety. Z Marią Sokół-Augustyńską rozmawia Bettina Bereś
(1)
Bernady Edyta. Medieval stained glass technology exemplified by the stained glass panel: Throne of Grace from the Dominican Monastery in Cracow
(1)
Bernady Edyta. Technologie cyfrowe jako uzupełnienie procesu konserwacji dzieł sztuki witrażowej
(1)
Bernard Gabriel. International Klein Blue a reconstruction
(1)
Białek-Kostecka Dorota
(1)
Białek-Kostecka Dorota. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Białek-Kostecka Dorota. Marysia działała zawodowo. O Marii Ostaszewskiej z Edwardem Kosakowskim i Mieczysławem Stecem rozmawia Dorota Białek-Kostecka
(1)
Białek-Kostecka Dorota. Wyzwania współczesnej konserwacji dzieł sztuki - z doświadczeń Pracowni Przenoszenia i Rozwarstwiania Malowideł Ściennych
(1)
Bizoń Katarzyna. Riddles of the Greek Catholic church
(1)
Boba-Dyga Bożena. Bene Tibi. O Wandzie Macedońskiej z Pawłem i Joanną Zalewskimi rozmawia Bożena Boba-Dyga
(1)
Bogdanowska Monika (1962- )
(1)
Borowska Magdalena (sztuka). Easel painting on canvas Madonna with the Child from the collection of the Museum of the John Paul II Catholic University of Lublin
(1)
Borowska Magdalena (sztuka). Obraz sztalugowy na płótnie Matka Boża z Dzieciątkiem ze zbiorów Muzeum Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
(1)
Botz Alexandra. Restoration of the Salviati Chandelier
(1)
Bożek-Mach Magdalena (1972- ). Tak mam że sobie coś wymyślam przyjeżdżam zarządzam i działam. Z Marią Dziedzic rozmawia Magdalena Mach
(1)
Bożyk Marta (1973- ). Nowe pokolenie wypracuje w przyszłości inne wartości. Z Małgorzatą Malwiną Niespodziewaną rozmawia Marta Bożyk
(1)
Bujak-Dobowolska Joanna. Nie wszędzie są highwaye. Z Joanną Bujak-Dobrowolską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Chodacka Magdalena. An attempt to reconstruct the technology and technique of the 15th century Venetian panel painting through creating a copy of the painting presenting St. Anthony the Great
(1)
Chodacka Magdalena. Próba rekonstrukcji technologii i techniki XV-wiecznego weneckiego malarstwa tablicowego poprzez wykonanie kopii malowidła z przedstawieniem św. Antoniego Pustelnika
(1)
Ciepielewska Dominika. Conservation and reconstruction of the missing fragments of the 19th century painting on canvas
(1)
Ciepielewska Dominika. Konserwacja wraz z rekonstrukcją utraconych fragmentów XIX-wiecznego malowidła na podobraziu płóciennym
(1)
Ciesielska Tanita. Conservation and preparation for a new edition of the 18th c. Viennese copper printing plates from a private collection in Cracow
(1)
Ciesielska Tanita. Problematyka konserwacji rzeźby alabastrowej na przykładzie Zwiastowania Jana Michałowicza z Muzeum XX. Czartoryskich
(1)
Ciesielska Tanita. The issue of conservation treatment of alabaster sculpture as exemplified by Jan Michalowicz's The Annunciation from the XX Czartoryscy Museum
(1)
Decrion-Lanta Gabrielle. Conservation of wallpaper: from handicraft o digital technology
(1)
Dembosz Jacek (1946- )
(1)
Dembosz Jacek (1946- ). Nie wszędzie są highwaye. Z Joanną Bujak-Dobrowolską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Dembosz Jacek (1946- ). Praca w teatrze to jest coś rewelacyjnego. Z Dorotą Krakowską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Demko Iwona (1974- ). Kobiety często się kameleonią. Z Iwoną Demko o tym jak powstała ta książka rozmawia Sylwia Góra
(1)
Demko Iwona (1974- ). Prawdziwa sztuka jest gdzie indziej. O Marii Pinińskiej-Bereś z Bettiną Bereś rozmawia Iwona Demko
(1)
Demko Iwona (1974- ). Wszyscy zbiegli sie zobaczyć co robię. Z Anna Praxmayer rozmawia Iwona Demko
(1)
Drożyńska Monika (1979- ). Dostałam dużo wsparcia od różnych osób. Z Karoliną Jabłońską rozmawia Monika Drożyńska
(1)
Dziedzic Maria (1948- ). Tak mam że sobie coś wymyślam przyjeżdżam zarządzam i działam. Z Marią Dziedzic rozmawia Magdalena Mach
(1)
Esquivel Alvarez Astrid. NANOforART project and the use of nanomaterials in the restoration of pre-Columbian wall paintings in a museum enviroment
(1)
Fekete Dóra. Trinity with Saints formerly attributed to Jacopo Palma the Younger
(1)
Fiam Judit. Trinity with Saints formerly attributed to Jacopo Palma the Younger
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Historia kościoła filialnego pw. św. Mikołaja Biskupa w Skrzydlnej w świetle źródeł archiwalnych oraz najnowszych badań i prac konserwatorskich
(1)
Forczek-Sajdak Anna. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Gmińska-Nowak Barbara. Wood in the architecture of the Upper Mustang KunSan Chholing Gompa - dendrochronology wood identification and state of preservation
(1)
Godyń-Skoczylas Katarzyna. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Gonzales Hurtado Amaranta. NANOforART project and the use of nanomaterials in the restoration of pre-Columbian wall paintings in a museum enviroment
(1)
Goryl Maria. Określenie technologii i techniki wykonania gotyckiego obrazu Matki Boskiej z Dzieciątkiem z kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Kończycach Małych na podstawie badań fizykochemicznych towarzyszących konserwacji dzieła
(1)
Grabowska Joanna (historia). Mało atrakcyjne dokumenty skrywają pasjonujace historie. Z Joanną Grabowską rozmawia Paulina Tendera
(1)
Grabowska Joanna. Moisture in historical architectural structures
(1)
Grachyova Ekaterina. Conservation of the icon Baptism
(1)
Gurtat Angelika. Problematyka konserwacji i rekonstrukcji ubytków zabytkowej ceramiki fajansowej szkliwionej na przykładzie japońskiej kadzielnicy z ok. 1880 roku
(1)
Gurtat Angelika. The issue of conservation and reconstruction of losses in antique earthenware glazed ceramic as exemplified by a Japan censer from ca. 1880
(1)
Góra Sylwia (1988- ). Kobiety często się kameleonią. Z Iwoną Demko o tym jak powstała ta książka rozmawia Sylwia Góra
(1)
Głowacka Monika. Recognition of a painting technique on a silk surface by painting a copy of a painting decoration from the first half of the 19th century
(1)
Głowacka Monika. Rozpoznanie techniki malowania na podłożu jedwabnym poprzez namalowanie kopii dekoracji malarskiej pochodzącej z 1. połowy XIX wieku
(1)
Główczak Regina (1989- ). Problem powstania odbicia warstwy malarskiej na odwrociu późniejszych nawarstwień. Opracowanie metody przywrócenia pozytywowej postaci malowidła
(1)
Hanusek Oskar. Wyzwania współczesnej konserwacji dzieł sztuki - z doświadczeń Pracowni Przenoszenia i Rozwarstwiania Malowideł Ściennych
(1)
Hapchenko Veronica. Niebezpieczny zakręt. Z Alicją Pakosz rozmawia Veronika Hapchenko
(1)
Hola Aleksandra. Moja przygoda ze sztuką. Z Marią Rogóż rozmawia Aleksandra Hola
(1)
Hola Aleksandra. Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)
Jabłońska Karolina (1991- ). Dostałam dużo wsparcia od różnych osób. Z Karoliną Jabłońską rozmawia Monika Drożyńska
(1)
Jagodzińska Katarzyna (1981- ). Tam i z powrotem stając się peintresse-graveuse. Z Agnieszką Łakomą rozmawia Katarzyna Jagodzińska
(1)
Jarek Ewelina. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Jasiński Mateusz. Canvases used by Caravaggisti and preparation of the ground layer - research based on the paintings in Polish collections
(1)
Jeneralczyk-Fiołek Katarzyna. The issue of antique gothic objects arrangement in new space as exemplified by the sculpture depicting Saint Anne from ca. 1410 from the All Saints Church in Kolbuszowa
(1)
Jeneralczyk-Fiołek Katarzyna. Zagadnienie aranżacji zabytkowych obiektów gotyckich w nowej przestrzeni na przykładzie rzeźby przedstawiającej św. Annę Samotrzeć z ok. 1410 roku z kościoła pw. Wszystkich Świętych w Kolbuszowej
(1)
Jędrusik Agnieszka. Art of gilding - a case study on the textile gilding technique
(1)
Jędrusik Aldona. Art of gilding - a case study on the textile gilding technique
(1)
Kaczmarska Małgorzata. Proszę Państwa co my wiemy o Chile? Z Dagmarą Wyskiel rozmawia Małgorzata Kaczmarska
(1)
Kaczmarska Małgorzata. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Kamińska Marta. Medieval stained glass technology exemplified by the stained glass panel: Throne of Grace from the Dominican Monastery in Cracow
(1)
Karska Renata. Development of research methodology of historical firearms with an example of the maintenance process: Turkish Rifle (17th/18th) from the collection of the Military Museum in Budapest
(1)
Kaszowska Zofia. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Kaszowska Zofia. Maria Ligęza - fizyk w Akademii
(1)
Kaszowska Zofia. Medieval stained glass technology exemplified by the stained glass panel: Throne of Grace from the Dominican Monastery in Cracow
(1)
Kieferling Roman Jacek
(1)
Kopyto Renata. Słone jeziora. Z Kolektywem Space Start (Małgorzatą Kaczmarską i Katarzyną Godyń-Skoczylas) rozmawia Renata Kopyto
(1)
Korpal Grażyna (1945- )
(1)
Korpal Grażyna (1945- ). Przyczynek do rozważań na temat miejsca powstania i pierwotnej funkcji cyklu sześciu obrazów Hansa Suessa z Kulmbachu przedstawiających sceny z życia św. Katarzyny Aleksandryjskiej ze zbiorów bazyliki Mariackiej w Krakowie
(1)
Korpal Grażyna (1945- ). Sztuka konserwacji wobec procesu przemijania. Refleksja z dedykacją
(1)
Korta Kamila. Conservation of the 17th-century stained glass of St. James from the collection of the Jagiellonian University Museum Collegium Maius in Kraków
(1)
Korta Kamila. Konserwacja XVII-wiecznego witrażu św. Jakub ze zbiorów Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Maius w Krakowie
(1)
Korza Eugine. Conservation of the icon Baptism
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne)
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne). Marysia działała zawodowo. O Marii Ostaszewskiej z Edwardem Kosakowskim i Mieczysławem Stecem rozmawia Dorota Białek-Kostecka
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne). Medwecka idzie!
(1)
Kostecki Grzegorz. Elastyczna konstrukcja stabilizująca ścienione podobrazia drewniane
(1)
Kostecki Grzegorz. Medwecka idzie!
(1)
Kot Marcin. Influence of synthetic adhesives used in consolidation of wall paintings on the properties of the casein paint layer
(1)
Kowalik Anna (sztuka). Taxidermy in contemporary art
(1)
Krakowska Dorota (1955- ). Praca w teatrze to jest coś rewelacyjnego. Z Dorotą Krakowską rozmawia Jacek Dembosz
(1)
Krawczyk Lidia (1979- ). Jestem artystką z niepełnosprawnością. Z Joanną Pawlik rozmawia Lidia Krawczyk
(1)
Krawczyk Martyna. Malowidła ścienne przeniesione z pałacu Sarny w Ścinawce Górnej
(1)
Krawczyk Martyna. Murals transferred from the Sarny Palace in Ścinawka Górna
(1)
Krupa Paulina. Introducing polychromy and patination of the plaster portrait sculptures and the frieze Christ Enters Jerusalem vy Alojzy Bunsch from the Franciscan Basilica in Cracow as a stage of a pending restoration project
(1)