Brud Magdalena. Opracowanie metody przeniesienia fragmentu malowidła ze stropu pałacu w Łagowie ze skorygowaniem deformacji jego powierzchni
(1)
Brud Magdalena. The development of a painting transfer method with adjustments to surface deformations to transfer a painting from the ceiling of a palace in Łagów
(1)
Czarnecka Agnieszka. Problematyka konserwacji malowanych chorągwi jedwabnych na przykładzie chorągwi nagrobnej Katarzyny Żarczyńskiej z klasztoru oo. Franciszkanów w Krakowie
(1)
Czarnecka Agnieszka. The conservation of painted silk banners - the case of the sepulchral banner of Katarzyna Żarczyńska from the Franciscan Monastery in Kraków
(1)
Giżycka Barbara. Konserwacja obrazu Pożar miasta w nocy ze zbiorów Zamku Królewskiego na Wawelu oraz uwarunkowania dotyczące jego oprawy
(1)
Giżycka Barbara. The conservation treatment of a painting entitled The city on fire at night from the collection of the Wawel Royal Castle and the specificity of its framing
(1)
Grzyb Anna. Konserwacja dwóch woskowo-tekstylnych figurek z XIX w. z klasztoru ss. Benedyktynek w Staniątkach
(1)
Grzyb Anna. The conservation of two 19th-century wax and textile figures from the Monastery of Benedictine Nuns in Staniątki
(1)
Głaz Joanna. The application of interdisciplinary research methods with the aim of confirming the common provenance of sculptures attributed to the Passion group from the church of the Exaltation of the Holy Cross in Szymocin
(1)
Głaz Joanna. Zastosowanie interdyscyplinarnych metod badawczych w celu potwierdzenia wspólnej proweniencji rzeźb przypisywanych do grupy pasyjnej z kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Szymocinie
(1)
Główczak Regina (1989- ). Opracowanie metody przywrócenia pozytywowej postaci malowidła odbitego na odwrociu płatów na przykładzie malowideł z Pałacu Spiskiego przy Rynku Głównym 34 w Krakowie
(1)
Główczak Regina (1989- ). The development of the method for restoring the positive image of the painting imprinted on the verso of sheets - the case of paintings from the Spiski Palace at Rynek Główny 34 in Kraków
(1)
Halota Angelika. Conservation reconstruction and rearrangement of the plaster cast of the tombstone of Filip Kallimach from the National Museum in Kraków within the context of the internal metal reinforcement structure of the object
(1)
Halota Angelika. Konserwacja rekonstrukcja i dekompozycja gipsowego odlewu płyty nagrobnej Filipa Kallimacha z Muzeum Narodowego w Krakowie w kontekście problematyki metalowej konstrukcji wewnętrznej wzmacniającej obiekt
(1)
Hebda Katarzyna. An attempt to reconstruct the painted layer of the choir loft parapet from the Church of the Visitation of the Blessed Virgin Mary in Tłuczań
(1)
Hebda Katarzyna. Próba rekonstrukcji warstwy malarskiej parapetu chóru muzycznego z kościoła pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny na Nowsiu w Tłuczani
(1)
Jagiełka Aleksandra. Aranżacje konserwatorskie zabytkowych rzeźb drewnianych w kontekście ekspozycji muzealnej na przykładzie konserwacji XVI-wiecznej rzeźby drewnianej polichromowanej tzw. Złotej Katarzyny z Katternecke przypisywanej warsztatowi Jacoba Beinharta
(1)
Jagiełka Aleksandra. Conservational arrangements of monumental wooden sculptures within the context of the museum exhibition on the example of the conservation of the 16th-century wooden polychrome sculpture known as The Golden Catherine of Katternecke attributed to the workshop of Jacob Beinhart
(1)
Korpal Grażyna (1945- )
(1)
Korzeniowska Agnieszka. Odtworzenie zaginionej kwatery Ścięcie Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej autorstwa Hansa Sussa z Kulmbachu w aspekcie dzieł sztuki zrabowanych podczas II wojny światowej
(1)
Korzeniowska Agnieszka. The reconstruction of The Beheading of St Catherine a lost section of a cycle by Hans Suss of Kulmbach in the context of works stolen during World War II
(1)
Kosakowski Edward (sztuki piękne)
(1)
Lempart-Geratowska Marta (1962- )
(1)
Różańska Katarzyna. Paul and Virginia - rococo illustrations on a painted fan identification of technology conservation and reconstruction of the 18th-century paper folding fan on a bone handle from the collection of the Regional Museum in Tarnów
(1)
Różańska Katarzyna. Paweł i Virginia - rokokowe ilustracje na malowanym wachlarzu rozpoznanie technologii konserwacja i rekonstrukcja XVIII-wiecznego papierowego wachlarza na kościanej rączce ze zbiorów Muzeum Okręgowego w Tarnowie
(1)
Schulze-Głazik Grażyna
(1)
Skóra Magdalena. Opracowanie metody odsłaniania malowideł ściennych spod nieprzepuszczalnych powłok malarskich na podstwawie gotyckiego malowidła w kościele pw. św. św. Apostołów Szymona i Judy Tadeusza w Jaczowie woj. dolnośląskie
(1)
Skóra Magdalena. The development of a method to uncover murals from under impermeable painting layers - a case study of a Gothic painting in the Church of SS Simon and Jude Thaddaeus the Apostles in Jaczów Dolnośląskie Voivodeship
(1)
Szarłata Ewa. Oczyszczanie malowideł ściennych wykonanych w wybranych technikach historycznych metodami peel-off z wykorzystaniem preparatów na bazie lateksu oraz agaru
(1)
Szarłata Ewa. The cleaning of murals in selected historic techniques using peel-off methods with latex- and agar-based preparations
(1)
Wsół Magdalena. Research and conservation issues concerning the Our Lady of Częstochowa painting from Rudy Wielkie
(1)
Wsół Magdalena. Zagadnienia badawczo-konserwatorskie obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej z Rud Wielkich
(1)
Wyszkowska Katarzyna. Problematyka konserwacji obrazów olejnych uszkodzonych pod wpływem ognia na przykładzie konserwacji i restauracji portretu Adama Skrzyńskiego autorstwa Kazimierza Pochwalskiego
(1)
Wyszkowska Katarzyna. Selected issues in the conservation of oil paintings damaged by fire on the example of the conservation and restoration of the portrait od Adam Skrzyński by Kazimierz Pochwalski
(1)
Wywiórska Nadia (1987- ). Delamination of two icons painted on a single wooden support: Christ Pantocrator (16th/17th century) and The Last Supper (1st half of the 19th century) originating from the former Orthodox Church of Dimitri the Martyr in Czarna
(1)
Wywiórska Nadia (1987- ). Rozwarstwienie dwóch ikon malowanych na jednym podobraziu drewnianym: Chrystus Pantokrator (XVI/XVII w.) i Ostatnia Wieczerza (1. poł. XIX w.) pochodzących z dawnej cerkwi pw. św. Dymitra Męczennika w Czarnej
(1)
Wójcicka Katarzyna. Conservation of the mirror of the Thangka featuring the representation of Avalokitesvara from the collection of The Asia and Pacific Museum in Warsaw
(1)
Wójcicka Katarzyna. Konserwacja zwierciadła thanki z przedstawieniem Awalokiteśwary ze zbiorów Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie
(1)