105747
Książka
W koszyku
Autor
Ziemnicka-Darnowska Barbara. Red. Pawlina Przemysław. Red. Tol-Pawłowska Alicja. Tł. Aarts Herman. Czym jest muzeum? Wprowadzenie Aarts Herman. Kiedy muzeum dobrze funkcjonuje. Wprowadzenie Aarts Herman. Marketing. Wprowadzenie Aarts Herman. Określenie misji (mission statement) Aarts Herman. Osoby zainteresowane (stakeholders) Aarts Herman. Plan strategiczny Aarts Herman. SWOT, silne strony - słabe strony, szanse - zagrożenia Aarts Herman. Zarządzanie finansami Aarts Herman. Zarządzanie personelem Aarts Herman. Zarządzanie projektami. Wprowadzenie Aarts Herman. Zarządzanie strategiczne. Wprowadzenie Aarts Herman. Zarządzanie zbiorami Aarts Herman. Zarządzanie zmianami Agema Arjan. Marketing i Internet Borusiewicz Mirosław (1947- ). Muzeum - instytucja zaufania publicznego Brzozowski Jerzy. Polska rzeczywistość muzealna a idee holenderskie Buijs Heleen (1954- ). Zarządzanie muzeami w Polsce Cemka Franciszek (1946-2018). Holenderska MATRA i polskie muzea Kornacki Krzysztof (1949- ). Zarządzanie finansami w polskich muzeach Kostro Mariusz. Strategia marketingowa w praktyce Krop Marnix (1948-2022). Otworzyć drzwi i wyjrzeć na zewnątrz7 Kulikowska Katarzyna (etnologia). Kilka uwag o zarządzaniu kolekcją muzealną Maksymowicz Anitta. Sukces muzeum: zadowoleni zwiedzający, usatysfakcjonowani muzealnicy Mączyńska Agnieszka. Kim są stakeholders Mieńko Agnieszka. Analiza SWOT Oleszkiewicz Małgorzata (1955- ). Czy muzea w Polsce potrzebują sformułowania misji Piórkowska Agnieszka. Muzeum interaktywne Plaisier Kees. Czym jest muzeum? Wprowadzenie Plaisier Kees. Kiedy muzeum dobrze funkcjonuje. Wprowadzenie Plaisier Kees. Marketing. Wprowadzenie Plaisier Kees. Określenie misji (mission statement) Plaisier Kees. Osoby zainteresowane (stakeholders) Plaisier Kees. Plan strategiczny Plaisier Kees. SWOT, silne strony - słabe strony, szanse - zagrożenia Plaisier Kees. Zarządzanie finansami Plaisier Kees. Zarządzanie personelem Plaisier Kees. Zarządzanie projektami. Wprowadzenie Plaisier Kees. Zarządzanie strategiczne. Wprowadzenie Plaisier Kees. Zarządzanie zbiorami Plaisier Kees. Zarządzanie zmianami Pyla Grażyna (1954- ). Czy muzea w Polsce potrzebują sformułowania misji Sadowska Gabriela. Czy muzeum może być trendy Szerle Marcin (1987- ). Działania marketingowe w Muzeum Miasta Gdyni a założenia projektu MATRA Tupan Harry (1958- ). Przedsiębiorczość w kulturze Wasilewska Joanna (1969- ). Co to jest projekt i dlaczego jest taki ważny Ziemlewska Anna (1974- ). Od "mojej" wystawy do muzealnego projektu
Indeks R0
BMNK
Status dostępności:
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: II 36064 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 192.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja powstała na zlecenie Związku Muzeów Holenderskich (NVM) przy finansowym wsparciu Ministerstwa Spraw Zagranicznych Królestwa Niderlandów.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł. z hol.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej