105746
Książka
W koszyku
Autor
Pluszyńska Anna. Red. Konior Agnieszka. Red. Gaweł Łukasz (1970- ). Red. Barańska Katarzyna (1961-2023). Zarządzanie strategiczne w kulturze. Studium przypadku Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Maius Ćwikła Małgorzata. Zarządzanie projektami w kulturze. Co nowego? Potrzeba demistyfikacji, automatyzacja zadań i ekologia Gaweł Łukasz (1970- ). Społeczna odpowiedzialność organizacji kultury. Muzea w otoczeniu społecznym Gądek Małgorzata. Organizacje pozarządowe w sektorze kultury. Specyfika zarządzania na przykładzie wybranych fundacji muzycznych Konior Agnieszka. Badania w sektorze kultury. Wybrane metody i techniki badawcze Kopeć Katarzyna. Pośrednie finansowanie w kulturze. Perspektywa meksykańskiego programu fiskalnego dla artystów Pago en Especie Kosińska Olga. Organizacje pozarządowe w sektorze kultury. Specyfika zarządzania na przykładzie wybranych fundacji muzycznych Kosińska Olga. Sektor kultury w Polsce. Organizacja, finanse, otoczenie Laberschek Marcin (1978- ). Marketing w organizacjach kultury. Zastosowanie koncepcji marketingu mix na przykładach Laberschek Marcin (1978- ). Przywództwo w organizacjach kultury. Autokraci, demokraci, demiurgowie i kapłani Plebańczyk Katarzyna (zarządzanie w kulturze). Polityka publiczna i zarządzanie publiczne. Wyzwania w obszarze zarządzania kulturą Plebańczyk Katarzyna (zarządzanie w kulturze). Zarządzanie karierą artystyczną. Kilka punktów widzenia Pluszyńska Anna. Marketing w organizacjach kultury. Zastosowanie koncepcji marketingu mix na przykładach Pluszyńska Anna. Prawo autorskie w instytucjach kultury. Polityka otwartości na przykładzie galerii i muzeum Pokojska Weronika. Polityka kulturalna. Współczesne wyzwania - przykład Niemiec Zięba Katarzyna. Zarządzanie strategiczne w kulturze. Studium przypadku Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Maius
Temat
Indeks R0
BMNK
Status dostępności:
Magazyn
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: II 36655 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliog. przy rozdz.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Kultury.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej