105777
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Red. Mączyński Ryszard (1954- ). Red. Cieślińska-Kawecka Agnieszka (1964- ). Graficzne odniesienia do ceramiki. Transformacja osiemnastowiecznej metody transferu obrazu graficznego na ceramikę w warunkach współczesnego warsztatu graficznego Cybulska-Jędraszek Katarzyna A. Guide de la peinture (przewodnik malarstwa Meli Muter) Czyż Piotr Paweł. Zapatrzony w impresjonizm. Warsztat graficzny Feliksa Jabłczyńskiego w świetle badań nad zespołem matryc artysty Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Paleta Szymona Czechowicza oraz twórców jego kręgu Doleżyńska-Sewerniak Ewa (1977- ). Uwagi na temat handlu materiałami artystycznymi na ziemiach polskich w XVIII stuleciu Dudzik Sebastian (1972- ). Fetysz, balast czy atut? Warsztat a postrzeganie współczesnej grafiki artystycznej Jasiński Mateusz. Wybrane zagadnienia warsztatu Józefa Buchbindera na przykładzie badań obrazów z kościołów w Cegłowie i Studziannie Kerner Kimba (1984- ). Graficzne odniesienia do ceramiki. Transformacja osiemnastowiecznej metody transferu obrazu graficznego na ceramikę w wrunkach współczesnego warsztatu graficznego Kroplewska-Gajewska Anna (1963- ). Moja grafika jest malarstwem (proces twórczy Stanisława Borysowskiego) Lizurej Karolina (1990- ). Ubrania, szmaty, śmieci - wtórne wykorzystanie produktów tekstylnych jako materii dzieła artystycznego Maciudzińska-Kamczycka Magdalena. Siostry Arachne. Warsztat tkacki jako przestrzeń kobiecej aktywności artystycznej Maciudzińska-Kamczycka Magdalena. Warsztat rzeźbiar(s)ki: przypadek Eili Hiltunen Markowski Dariusz (1964- ). Tajniki warsztatu malarskiego Wojciecha Weissa Meder-Kois Jolanta. Kontekst historyczny i analiza technologiczna anonimowej pary prostokątnych miniatur portretowych z przełomu XVI I XVII wieku, malowanych olejno na podobraziu miedzianym z kolekcji Muzeum Narodowego w Warszawie Olszewski Krzysztof (1970- ). Konstrukcja warsztatu artysty w dobie kultury rozpadu Pręgowski Filip (1973- ). Z przestrzeni pracowni do przestrzeni wyobrażonych wnętrz. O malarstwie Matthiasa Weischera Ruśnica Bogusław (1967- ). Drzeworyt jako środek artystycznego wyrazu na przykładzie wybranych prac Jana Styfiego (1841-1921) ze zbiorów Gabinetu Grafiki i Rysunku Muzeum Narodowego w Krakowie Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Sebastian Sala - próba określenia cech warsztatu na podstawie nagrobka Piotra Opalińskiego w Sierakowie Saar-Kozłowska Alicja (1958- ). Wyrzeźbić ruch i dźwięk. Mistrzostwo techniczne i artystyczne Kantorii Donatella Waszak Przemysław (1982- ). Dzieła Stanisława Lema, Daniela Mroza, Magdaleny Abakanowicz i Maxa Waltera a relacja wizji i obrazu Waszak Przemysław (1982- ). Ujęcie czasu, przestrzeni, przemijania, wydarzeń i osób historycznych w piosenkarstwie Ala Stewarta Wiercińska Izabella (1961- ). Kontekst historyczny i analiza technologiczna anonimowej pary prostokątnych miniatur portretowych z przełomu XVI I XVII wieku, malowanych olejno na podobraziu miedzianym z kolekcji Muzeum Narodowego w Warszawie Zasada-Stańska Weronika. Konstrukcja warsztatu artysty w dobie kultury rozpadu
Indeks R0
BMNK
Status dostępności:
Magazyn
Zapytaj bibliotekarza: II 34697/3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang. przy art.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej